Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 994 019
  • 22 362
Olen itse samaa mieltä siitä, että Laurdisen on tuossa nipussa tärkeä puolustaja. Mutta samaan aikaan kyseenalaistan koko "pelotevaikutteen", ellei hän pysty puolustamaan joukkuekavereitaan oman roolinsa vuoksi.

Tässä on oikeasti riski, että meiltä tippuu lisää pelaajia. Laurdisenin pitäisi kyllä vähintään käydä ilmoittamassa, että tämä sikailu loppuu nyt. Ja ellei se lopu vaan yhä jatkuu näin vaarallisena, sitten saisi Laurdisen minun puolestani mukiloida jonkun porilaisen porsaan maanrakoon, vaikka tulisikin boksia myös meille ja vaikka sitten pelattaisiinkin seuraava peli ilman miestä. Hypätkööt vaikka vaihtoaitiosta jäälle seuraavan sikailun jälkeen.

Ennemmin Laurdisen pelikiellossa yhden pelin kuin Marjala ja Palmu loppukauden sivussa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Poriin piti perustaa 70-luvulla yliopisto, mutta eivät halunneet sellaista.
Mä muistelen että se perustettiin mutta meni konkurssiin kannattamattomana. Tilat muutettiin ammattikoulun hitsauslinjaksi.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olen itse samaa mieltä siitä, että Laurdisen on tuossa nipussa tärkeä puolustaja. Mutta samaan aikaan kyseenalaistan koko "pelotevaikutteen", ellei hän pysty puolustamaan joukkuekavereitaan oman roolinsa vuoksi.

Tässä on oikeasti riski, että meiltä tippuu lisää pelaajia. Laurdisenin pitäisi kyllä vähintään käydä ilmoittamassa, että tämä sikailu loppuu nyt. Ja ellei se lopu vaan yhä jatkuu näin vaarallisena, sitten saisi Laurdisen minun puolestani mukiloida jonkun porilaisen porsaan maanrakoon, vaikka tulisikin boksia myös meille ja vaikka sitten pelattaisiinkin seuraava peli ilman miestä. Hypätkööt vaikka vaihtoaitiosta jäälle seuraavan sikailun jälkeen.

Ennemmin Laurdisen pelikiellossa yhden pelin kuin Marjala ja Palmu loppukauden sivussa.

Tappeluille ja pelotteille on aika ja paikka, mutta kauden tärkeimmässä pelissä kolmannessa erässä 2-0 tilanteessa ei ole sille oikea paikka. Tähän joku idiootti vitonen koulutus ja hups Ässät on tasoissa. Nyt pelataan ihan oikeasti elämästä ja kuolemasta.
 
Tappeluille ja pelotteille on aika ja paikka, mutta kauden tärkeimmässä pelissä kolmannessa erässä 2-0 tilanteessa ei ole sille oikea paikka. Tähän joku idiootti vitonen koulutus ja hups Ässät on tasoissa. Nyt pelataan ihan oikeasti elämästä ja kuolemasta.

Olen vakaasti sitä mieltä, että jos vielä kerran joku vitun joensuu pyrkii teurastamaan meidän tähtiä, niin se on isossa kuvassa ihan se ja sama onko meillä sen jälkeen 5min ylivoima vai pelataanko 5min 4vs4. Pääasia että meillä on pelaajat terveitä loppukaudellakin. Nyt Ässät mitä ilmeisimmin häpeilemättä tähtäävät siihen, ettei ole.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tappeluille ja pelotteille on aika ja paikka, mutta kauden tärkeimmässä pelissä kolmannessa erässä 2-0 tilanteessa ei ole sille oikea paikka. Tähän joku idiootti vitonen koulutus ja hups Ässät on tasoissa. Nyt pelataan ihan oikeasti elämästä ja kuolemasta.
Jep, ja Olli ei selviä tappelusta enää yhden matsin kielloilla..kerta jo otettu niin seuraavaksi napsuu ihan huolella. Ruben vois käydä vuorostaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Kaksi polvaria ja yksi päähän. Maailman porilaisin erä? Enemmän olisi pitänyt tehdä mutta nyt soisin näkeväni aktiivisen erän enkä mitään 2-0 puolustelua. Yksi maali alkuun niin voidaan siirtyä toivomaan ettei tule ruumiita
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Paikan päältä katsottuna Joensuu käynyt koko pelin kuumana. Toki on herran pelityyli mennä ja räyhätä mutta menee kokoajan siinä järjen rajamailla.

Siinä kun Ässien Virtanen sai jäähyn ja istui siellä ovi vielä auki kävi Olli vähän jutustelemassa siinä.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Onhan tämä aivan vitun naurettava sarja tappelufemmojen osalta. Ne, jotka katsoi eilen änäristä Phillyn ja Rangerien matsin, näki niin rapsakkaa turpaanvetoa, ettei Bud Spencerin parhaatkaan pätkät pääse lähelle. Ukot naamat lehottaen pienet istunnot ja peli jatkui.

Tässä on nyt aivan kärkijätkiä painettu kanveesiin ja kotikatsomoissa mietitään karkaako koko kevät jos joku uuno pudottaa hanskat. Ei mitään vitun järkeä.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Tässä on nyt aivan kärkijätkiä painettu kanveesiin ja kotikatsomoissa mietitään karkaako koko kevät jos joku uuno pudottaa hanskat
Kyl Olli saanee tapella jos paikka tulee. Aiempi pelikielto tuli järjestetystä tappelusta. Jos spontaani tanssi, niin tuskin tulee kakkua.

En tätä toivo, mutta ei toi noinkaan voi jatkua, mitä tokassa erässä nähtiin.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyl Olli saanee tapella jos paikka tulee. Aiempi pelikielto tuli järjestetystä tappelusta. Jos spontaani tanssi, niin tuskin tulee kakkua.

En tätä toivo, mutta ei toi noinkaan voi jatkua, mitä tokassa erässä nähtiin.
Juuri näin. Tosin tuossa patalaumassa ei taida olla ketään joka spontaaniin tanssiin lähtee Ollin kanssa
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Tämä etenee juuri siten, miten Ässien pari aikaisempaakin peliä. Pari eteen ja hivuttaudutaan rinnalle ja kohti jatkoja. Kaverilla on tästä hyviä kokemuksia tuoreessa muistissa. Meitä ei taida enää hyökkääminen kiinnostaa.

Paljos meillä nyt on euroja kentällä, 1,7meur..?

E: onneksi ale-pojat kuittasi heti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös