Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 997 136
  • 22 362

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Ihan jees erä. Kookoo ei herätä mitään ajatuksia. Voikun tuota oman pään kulmien pelaamista saataisiin herkemmäksi. Nyt roiskitaan hieman liikaa, vääriin suuntiin ja heikkoja kosketuksia kiekkoon. Kuitenkin pitäisi päästä suht nopeasti ylöspäin, ettei träppiä ehditä saamaan kasaan. Tässäkin erässä Arelilla oli sauma nousta kiekolla kun KooKoolla oli vaihto kesken, mutta silti päätti palautella vielä alas.
 

HunajaPast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erona se, että Wernblom on mielestäni pelannut hyvin suurimman osan ajastaan Tepsissä. Tämä ranskalainen, jonka nimeä ei mainita, oli isot osat peleistä yössä vaikka maaleja alussa tulikin. Kun maalit katosivat niin katosi kaverikin. Noh, oli siinä ilmeisesti jotain muutakin syynä.
Joo ja erottui jo ekassa pelissä mielestäni terävyydellä ja sopivan kovalla pelillä. Tää muutaman pelin kasassa ollut ulkkariykkönen on ollut hyvä mun mielestä. Jotenkin Fröbergkin pelaa pirteämmin ja Dudas näyttää taas välillä nopealta.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siinä missä muut ketjut hakee vielä muotoaan niin Wernblom-Fröberg-Dudas alkaa olla valmis ketju. Dudasilla oli vähän synkempi jakso tuossa mutta viime peleissä on ollut hyvä. Pelaavat Wernblomin kanssa hyvin yhteen hyökkäyspäässä. Fröberg ei pomppaa silmille mutta kun häntä vähän seuraa niin tekee aika paljon oikeita juttuja kentällä ja tasapainottaa hyvin.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tosiasia kuitenkin on ollut, että Wernblom joutuu itse rakentamaan omat maalipaikkansa, kun kaksi muuta ketjukaveria surffailee pelin ulkopuolella. Näin oli jo Kalpa-ottelussa.
 

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tosiasia kuitenkin on ollut, että Wernblom joutuu itse rakentamaan omat maalipaikkansa, kun kaksi muuta ketjukaveria surffailee pelin ulkopuolella. Näin oli jo Kalpa-ottelussa.
No näin ei asia kyllä ole. Oot kyllä harvinaisen pihalla ja tämäkin viesti on 100% trollaus.

Kalpa pelissä Wernblomin ensimmäinen maali tuli Dudaksen hienosta esityöstä, josta WERNBLOM löi riparin sisään. Laitappa valoja nyt päälle.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Tosiasia kuitenkin on ollut, että Wernblom joutuu itse rakentamaan omat maalipaikkansa, kun kaksi muuta ketjukaveria surffailee pelin ulkopuolella. Näin oli jo Kalpa-ottelussa.
Itse pidän Fröbergin älykkäästä pelistä. Ilman Dudasta ei olisi tiistain KalPan pelin avausmaalia syntynyt.
Minusta ketju on nyt ollut parempi muutamassa pelissä, vaikka enemmänkin voi odottaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
No näin ei asia kyllä ole. Oot kyllä harvinaisen pihalla ja tämäkin viesti on 100% trollaus.

Kalpa pelissä Wernblomin ensimmäinen maali tuli Dudaksen hienosta esityöstä, josta WERNBLOM löi riparin sisään. Laitappa valoja nyt päälle.
Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa. Tuo maali oli 80% Dudasin ansiota. Wernblomilla helpohko työ lyödä ripari tyhjiin sisään Dudasin loistavan esityön jälkeen. Loi tuon tilanteen täysin tyhjästä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa. Tuo maali oli 80% Dudasin ansiota. Wernblomilla helpohko työ lyödä ripari tyhjiin sisään Dudasin loistavan esityön jälkeen. Loi tuon tilanteen täysin tyhjästä.
Jep ja toisessa maalissa Fröberg syöttää kulmasta Rafkinille viivaan josta ripari Wernblomin syliin ja siitä tiputtaa kiekon itselleen ja lyö tyhjään.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Olisko tolle Ilomäelle käyttöä meillä?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kaveri jonka tekeminen huolettaa kaikista eniten on Palmu. Jo pitkään ollut sellaista näennäistä alibipelaamista ja kehonkieli aivan täysin erilainen kuin alkukaudella. KalPaa vastaan onnistui vihdoin maalinteossa, mutta muutoin tekeminen jää jatkuvasti vähän vajaaksi. Painaako yhteenotto Toman kanssa vielä pään sisällä?
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Viltissä kuulema.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rafkin painanut tänään normaaliakin enemmän kiekkoa vastustajia päin omissa ja hyökkäyspäässä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
TPS:n hyökkäyspelin idea tänään on ollut, ettei siinä ole mitään ideaa. Saman on huomannut Tomakin, kun hän vaihtoaitiossa oli tuimana eikä vaikuttanut alkuunkaan tyytyväiseltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös