Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 998 088
  • 22 362

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Toisesta kulmasta ihan suoraan päähän ja toisesta näyttää siltä että olkapään kautta päähän. Mutta päähän osuu. Mutta ei se kuolleesta kulmasta tule, koska kyllähän kaveri sen ehti näkemään, että päin tulee.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huolimaton taklaus Rafkinilta. Kyllä mä silti olen sitä mieltä että tuohon kohtaa vastustajan uniset veljet pitääkin pysäyttää. Rafkinilla ajoitukset vaan tuppaa olemaan useasti pielessä.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Ei Mustosen onneksi osu pelkästään päähän, mutta kuolleesta kulmasta tulevana antaisin sen 5 matsia penalttia tuosta. Ihan idiottitaklaus ja vastustajan kunnioitus 0, ei me tarvita omaa Stevensiä tälle vuosikymmenelle, kiitos.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eipähän tarvitse Rafkinin toilailuja vähään aikaan katsella.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Miten vitussa selvittiin tosta toilailusta minuutin alivoimalla :D

edit: ei kun kyllä sieltä se kolmonen sittenkin taitaa tulla, laskin väärin kun kuuntelin kuulutuksia
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Huolimaton taklaus Rafkinilta. Kyllä mä silti olen sitä mieltä että tuohon kohtaa vastustajan uniset veljet pitääkin pysäyttää. Rafkinilla ajoitukset vaan tuppaa olemaan useasti pielessä.
Joo, väisti toista pelaajaa ja sitten kaveri kerkes sen verran ehkä vielä varautua osumaan, että sitten se tuli suoraan päähän. Tai näin mä tän suht mustavalkosten lasien läpi näin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei varmasti hakenut päähän tarkoituksella, mutta tuossa näkyy tuo Rafkinin tason jäätävän suuri vaihtelu jopa vaihtokohtaisesti. Aivan liian suuri tason vaihtelu yhden pelin ja jopa kahden vaihdon välillä, joskus jopa kahden perättäisen toiminnon välillä samassa vaihdossa.
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Tää on nykyään ihan naurettavaa. Jätkät luistelee päät polvissa ja sitten tuomitaan suihkuun, kun osuu hiukan päähän. Kyllä, olisi ehdottomasti voinut jättää taklaamatta, mutta joku vastuu sillä taklattavallakin pitää olla. Ja toistamiseen kyllä, olisin samaa mieltä vaikka Rafkin olisi ajeltu samalla tavalla. Kädet oli kuitenkin alhaalla, mutta kyllä se kieltämättä päähän hiukan osuu.

Mutta tätä se nykyään on. Pää alhaalla vaan ja laidan vieressä käännetään selkä...
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Olisi kyllä tuossa Rafalla ollut makea paikka vetää vanha kunnon lonkkataklaus. Sen verran pahaa screeniä Tuulola teki Mustoselle.

Mutta Rafamainen taklaus ja pari peliä penalttia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turha ja pelikiellon arvoinen niitti Rafkinilta, ei siinä mitään. Annan silti pisteet tuosta hanskattomasta itsensä puolustamisesta, kun Tuulola (?) tuli koputtelemaan Barrichellon ovea. Välittömästi hanskat jäähän ja lentopallomailat heilumaan, arvostan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös