Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 739 542
  • 12 310

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiitos Niilo Haloselle! Muuta tästä ei jäänyt jälkipolville kerrottavaa
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajalta sellainen ihmeellinen näky, nro 93 oli yksin kiekon kanssa maalin takana, 2 muuta menivät kävelyvauhtia vaihtoon. Aika ihmeellisen näköinen tilanne, ei hirveästi "kaveria autettu".
Motin oli hyvä, yhdestä harhasyötöstä huolimatta, Nippe loistava.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No ihan viileät kaksi pistettä. En itse kauheasti pidä näistä kuittailuista. Ymmärtäisin jos olisi ollut peli hallinnassa.

SaiPa jo ensi viikolla vastassa ja silloin voi antaa palaa, jos ollaan pelin päällä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
No ihan viileät kaksi pistettä. En itse kauheasti pidä näistä kuittailuista. Ymmärtäisin jos olisi ollut peli hallinnassa.

SaiPa jo ensi viikolla vastassa ja silloin voi antaa palaa, jos ollaan pelin päällä.

En tiedä onko kuittailu kenellekään vaan enemmän joukkueen sisäinen läppä. Itse näin, että käsi oli korvalla nimeomaan joukkuekavereille. Tätä on harrastettu jo useamman kerran ja myös kotona.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne on Innalan kanssa tuuletelleet vastaavasti jo useamman kerran

Joo, mutta onhan tämä heidän hassu tuuletuksensa myötähäpeilyttävä. Maalaisserkkujen hommia nämä. Varsinkin, jos tarkoitus on jotenkin provota vastustajan faneille. Mutta mä luulen, että tässä ei ole kysymys siitä, koska ovat harrastaneet tätä myös Nordiksella.

Ihan ok kaksi pistettä. Kyllä tästäkin olisi pitänyt kolme pinnaa hoitaa varsinaisella, mutta kun alku oli niin surkea, pakko vähän hiljaisesti arvostaa sitä, että saivat lopulta rivinsä kuntoon ja tulivat kahden maalin takaa tasoihin. Olis kuitenkin kivaa, jos jatkossa aloittaisivat pelaamisen silloin, kun työvuorolistassa lukee "kiekko putoaa jäähän".
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Jos kannattajat ajattelee, että siellähän on se paska SaiPa vastassa. Mikäänhän ei estä myös pelaajia ajattelemasta näin ja itse kyllä pistän roponi siihen ettei oltu valmiina vastaamaan pelin vaatimustason kun on vastassa joukkue joka on kahdessa edellisessä ottelussa ottanut kuokkaan. Se ja tehottomuus läpiajoista vei sen 3 pistettä joka kyllä oli otettavissa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Olen vuosien aikana yrittänyt vähentää muutamaa asiaa: Suolaa, kovaa viinaa, uusien lapsien tekoa, ylinopeuksia, sukupuolitauteja sekä katsoa IFKn ja Saipan kohtaamisia.

Sitä erehtyy aina. Liha on heikko.

Jaa-a. Mitäköhän tuosta pelistä nyt muuta sanoisi kuin, että Halonen sai itseluottamuksensa takaisin. Varmasti tärkein juttu. Siinä mielessä se jatkoajan viimeisten sekuntien game saver oli tärkeämpi joukkueelle kuin menetetty piste. Halonen varmasti tunsi voittaneensa tämän pelin ja maajoukkueveskan.

Otetaan se nyt mukaan tästä ja kaksi pistettä vieraspelistä mikä on aina hyvä. Jos kotipelit voitetaan enimmäkseen ja saadaan vieraspeleistä 2 pisteen keskiarvolla pisteitä loppukausi, niin tapellaan runkosarjan voitosta.

Mutta jos joku olisi ennen kautta sanonut, että kun kautta on pelattu yli 20 peliä niin meidän kolme parasta maalintekijää on Broadhurst, Jääskä ja Tallberg, niin olisin ihmetellyt ehdottajan kiekkoymmärrystä.

Se on tietenkin hemmetin hienoa, että kavereilla kulkee, mutta kyllähän se runkosarjan voitto edellyttää Innalan ja Koivistoisen ketsuppipullon avausta. Ja Palolan, jos meillä vielä pelaa.
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Nyt on nähty HIFK oman kylän hallissa ja vaikka peli ihan vauhdikasta ja viihdyttävää olikin, jätti se edelleen paljon mietittävää.

Olin varma, että HIFK tulee asennevammalla vierailemaan ja siltähän se alussa näyttikin, sen verran aneemista lepsuilua ensimmäinen erä oli. Jotain ilmeisesti keskusteltiin kopissa, sillä toisessa erässä kaukalossa oli käytännössä vain yksi joukkue ja vain hyökkääjien tuhnuilu + Westerholmin hyvät otteet pitivät pelin tasoissa. Viimeiseen erään kaikki taas muuttui ja lopulta pisteet olisivat hyvinkin voineet jäädä Lappeenrantaan ilman Halosen hienoja koppeja.

Kotkansalo pelasi mielestäni heikosti, Motin sähläili eikä Tallberginkaan ilta ollut paras mahdollinen. Plussapelaajista Jääskä oli epäonnistumisistaan huolimatta hyvä, Dyk pelasi perusvarmaa duunarilätkää, Winberg teki mitä vaadittiin ja Halonen oli mies paikallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös