Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 741 819
  • 12 310

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kolmella maalilla pitäisi voittaa, mutta Garteig maalissa sen on mahdottomuus.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kolmella maalilla pitäisi voittaa, mutta Garteig maalissa sen on mahdottomuus.
Pysyisi edes siellä maalillaan ja antaisi muiden pelata. Vittu mikä tempaus taas. Ei löydy luottoa tuohon vähääkään. Pari hyvää peliä silloin tällöin ei riitä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
On toi Garteigin mailapeli ihan karmeeta. Ylipäätään toi homma pitäis olla kondiksessa tolla tasolla.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No.... Tulkaa nyt kehumaan ja puolustamaan meidän huippuveskaa!

Erän alussa meinas itse jo ohjata maaliinsa ohi menevän vedon ja nyt sit tällainen.

Lisään vielä tähän että kenttäpelaajat pelaa päin helvettiä ja ei tämä missään nimessä Garteigiin kaadu pelkästään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pysyisi edes siellä maalillaan ja antaisi muiden pelata. Vittu mikä tempaus taas.
Eikä tämä ole ensimmäinen kerta.

Taponen vaan tilalle ja Garteig Saksaan.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen koko ajan miettinyt, että paljon Garteigilla huonoa tuuria mukana ja pelannut ns. vääriä pelejä, mutta liian paljon tulee herralle kummallisia tilanteita ja maaleja. Melkein suti aikaisemmin ohi menevän kiekon omaan maaliin ja ei sekään ihan huonoa tuuria ole, että häviää pelinsä. Ei tunnu itseluottamus vaan löytyvän.
 

Silppuri

Jäsen
Mä olen koko ajan miettinyt, että paljon Garteigilla huonoa tuuria mukana ja pelannut ns. vääriä pelejä, mutta liian paljon tulee herralle kummallisia tilanteita ja maaleja. Melkein suti aikaisemmin ohi menevän kiekon omaan maaliin ja ei sekään ihan huonoa tuuria ole, että häviää pelinsä. Ei tunnu itseluottamus vaan löytyvän.
Ei saa sanoa näin
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Noniin Liigan linjan mukaan se on ulosajo ja 5 matsia pelikieltoa Nousiaiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös