Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 735 234
  • 12 310
J

Just-Ice-Hockey

Minä olen helvetin vihainen Tobias Salmelaiselle siitä, että hän jättämällä puolustuksen ja maalivahdit vajaiksi hän heittää rakentamansa aivan poikkeuksellisen hyökkäyksen hyödyntämättä.

Kiitos kaudesta joukkueelle, kaikkensa pelaajat antoivat. Se ei vaan riittänyt tämän pidemmälle. Valmennukselle kyllä myös lampaanperseitä tästä kaudesta reagoinnin puutteesta ja kurittomuudesta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuoden päästä onkin jo edellisestä mestaruudesta kulunut se 12v.

-98 -11 välillä meni 13v.

Ei meitä ainakaan gloryhuntereiksi voi syyttää. Vaikka toki budjettien ja panostusten perusteella voisi luulla, että aika varmassa junassa oltaisiin...
 

ilu

Jäsen
IFK pelasi nousujohteisen sarjan, eikä kauas jääty jatkosta. Sääli, että tähän jäi tämän joukkueen matka. Vastoinkäymisiä riitti pitkin vuotta.

Oma lukunsa sitten vastapuolet. Tuomarit epäonnistuivat ottelusta toiseen ja Ahokas aiheutti suoranaista vitutusta. TPS:stä ja turkulaisista kertonee riittävästi, että mieluummin näkee vaikka Tapparankin vievän mestaruuden.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On tämä karvasta kalkkia.

Kokonaisuutena kausi valtava pettymys, vaikka lieventäviäkin asiahaaroja löytyy.
Kausi oli hyvä siinä vuodenvaihteen molemmin puolin. Helmikuusta alkaen olen itse odottanut lähinnä, että loppuisi jo.

Aina se vaan sitten kuitenkin vituttaa aivan älyttömästi kun se loppuu.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi kaudella meillä on ykkös maalivahtina Niilo Halonen. Annetaan 60 peliä aikaa ja pleijarit päälle. Reeniä reeniä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen helvetin vihainen Tobias Salmelaiselle siitä, että hän jättämällä puolustuksen ja maalivahdit vajaiksi hän heittää rakentamansa aivan poikkeuksellisen hyökkäyksen hyödyntämättä.
Niin, tuolla hyökkäyksellä sitä jotenkin ajatteli, että tästä tulee aivan tarunhohtoinen lopetus kauteen sexyhockeylla, mutta jos maalivahti imuroi kaiken ja mahdottoman, puolustuksen peliaikakuningas on Miro "vitun" Karjalainen, jonka pitäisi olla seiskapakkina näissä peleissä, niin tulos on tässä.

Ja jos joku tarttuu tuohon Karjalaiseen, niin hänhän pelasi TASOONSA nähden oikein mallikkaasti. Mutta se pointti ei siinä olekaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen helvetin vihainen Tobias Salmelaiselle siitä, että hän jättämällä puolustuksen ja maalivahdit vajaiksi hän heittää rakentamansa aivan poikkeuksellisen hyökkäyksen hyödyntämättä.

Kiitos kaudesta joukkueelle, kaikkensa pelaajat antoivat. Se ei vaan riittänyt tämän pidemmälle. Valmennukselle kyllä myös lampaanperseitä tästä kaudesta reagoinnin puutteesta ja kurittomuudesta.
Neljän hyökkääjän hommaaminen siirtorajalla oli purkkaratkaisu siihen kevään tehottomuuteen. Kuitenkin ne juurisyyt oli muualla, jotka toivottavasti Salmelainen valmennuksen kanssa osaa analysoida.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK oli kyllä tässä sarjassa niin käsittämättömän tehoton maalinteossa, että tuntuu jotenkin pahalta kaataa kaikkea Halosen niskaan. Joukkueelta ei kyllä tukea maalien muodossa tullut.

Nyt on väärä hetki lähteä selittelemään yhtään millään. Pitää hyväksyä se fakta, että IFK:n tekemisen taso ei tällä hetkellä parempaan riitä. Siis vittu yksi (1) mestaruus koko 2000-luvulla. Näillä resursseilla.

HIFK on ollut viimeiset vuodet henkisesti ihan uskomattoman huono joukkue, kun pelataan oikeasti ratkaisumatseja.

Kurjistetaan nyt vielä vähän fiilistä ja katsotaan, miten Kärpät voittaa jatkoajalla. Sanon jo valmiiksi, että vittu tämäkin vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös