Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 623 902
  • 8 707

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Aika tragikoomista, että koko Mannerin ajan surkeasti toimiva ylivoima, on juuri nyt tiukassa paikassa, kaiken muun ollessa karmeaa skeidaa, se asia mikä antaa tekohengitystä ja pitää touhun edes jossain määrin elossa
Juuri tätä olin tulossa sanomaan, mutta sopii jotenkin irvokkaalla tavalla tähän koko kuvioon. Luulen, että ennen pleijareiden alkua Manner on vain nostanut kätensä pystyyn tuon ylivoiman suhteen ja sanonut pelaajille, että hoitakaa miten haluatte. Sitten Jussi on kutsunut pojat pöydän ääreen, vetänyt tussin povarista, ja sanonut: "No niin, katsokaapas..."
 

brainlag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taisi Hyry päästä koirankoppiin tosiaan sen maalin jölkeen, nyt näytti Juhi vetävän nelosessa. En tiiä, ois kait sille voinut nyt antaa pleijarikokemusta, vaikkakin ankeaa sellaista.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Mä en vittu löydä pelistä yhtään osa-aluetta joka olisi edes jotenkin hallussa.. ylivoima on uskomattoman hidasta. Yksi ketju on suunnilleen tasollaan, sitten ei ole mitään. Ei saatana edes hyökkäämään päästä.

Näin huonoa Kärppää ei ole liigassa nähty koskaan.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Oon muuten aika varma siitä että tämä peli päättyy 4-3. Lopussa on ihan hyvää pöhinää mutta ei tasoitusta, armoton vitutus jää päälle.
Samaa pyörittelin :D Kolmannessa kavennus 4-3 ja näennäisesti hyvää yritystä mutta siinäpä se. Vitutus vain kasvaa tuollaisesta kun miettii miten halpoja maaleja Kärpät tänään(kin) päästänyt omiin.
 
Miksi Kärpät ei toimita kiekkoa maalille? Miksi ei lauota vaikka on vähän huonompi paikka? Pitääkö aina olla tyhjiin takatolpilta ja vielä kuitenkin syöttää takas? ”laita sinä en minä viiti”..
 
Mä en vittu löydä pelistä yhtään osa-aluetta joka olisi edes jotenkin hallussa.. ylivoima on uskomattoman hidasta. Yksi ketju on suunnilleen tasollaan, sitten ei ole mitään. Ei saatana edes hyökkäämään päästä.

Näin huonoa Kärppää ei ole liigassa nähty koskaan.
Mannerilla on joku uus juoni? Tai sitten koko joukkueen voi potkia vittuun..
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mä en vittu löydä pelistä yhtään osa-aluetta joka olisi edes jotenkin hallussa.. ylivoima on uskomattoman hidasta. Yksi ketju on suunnilleen tasollaan, sitten ei ole mitään. Ei saatana edes hyökkäämään päästä.

Näin huonoa Kärppää ei ole liigassa nähty koskaan.

Samaa mieltä. Toisaalta kautta jäljellä neljä erää niin se on ihan sama. Ehkä veljeys voi vielä pelastaa Kärpät, tai sitten ei.
 
Kyllä siellä ainakin osa tajuaa et pelit on pelattu jos ei ala maistumaan.

Näköjään kiire kesälomille liian suurella osalla.

Vitun Aho.. paskan kokonaisuuden leivoit tälle kautta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei vaan mene mitenkään jakeluun mikä ihme tämän jengin on päästänyt pelaamaan hengetöntä virkamieskiekkoa ?
Jos joku väittää että puolustuspäässä Heschka ja Sulak tekevät töitä palkkansa eteen, se on ihan pötypuhetta. Yhtä surkeita Huttulan ja Ronkaisen rinnalla. Jos kärppälauma tästä kampeaa vielä voittoon ja jopa jatkoonkin, on tuurilla osuutta. Karmea pettymys koko kausi ja täytyy valmennuksessakin suuria tapahtua ennen ensi syksyä...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos joku väittää että puolustuspäässä Heschka ja Sulak tekevät töitä palkkansa eteen, se on ihan pötypuhetta.
No aivan varmasti on pötypuhetta, eihän tuolla Kärpissä edes pelaa pelaajaa nimeltä Heschka ja aika harvassa on toisaalta Sulakiinkaan liittyvät kehut tällä palstalla olleet jo pidemmän aikaa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
No aivan varmasti on pötypuhetta, eihän tuolla Kärpissä edes pelaa pelaajaa nimeltä Heschka ja aika harvassa on toisaalta Sulakiinkaan liittyvät kehut tällä palstalla olleet jo pidemmän aikaa.
Eipä ole "Sulackia" paljon näkynyt pleijareissa. Onko se ollut kokoonpanossa?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Siinä loi Ronkainen taas ihan tyhjästä paineen omaan päähän. Ja tälle kaverille lyötii 2v soppari käteen? Ei jumalauta
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
se on ainakin tällä kaudella tullut selväksi että Rädyt pelaa hyvin yhteen mutta katoaa kuvasta kun joutuvat pelaamaan eri ketjuissa
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä vielä luovuteta,. Kolmas erä on ollut aina Kärpille vahva ja usein on noustu takamatkalta tasoihin ja ohi.... Tai ainakin Marjamäen aikana... ja Jalosen... :)

Kai tässä pientä sarkasmia sallitaan? Olkoonkin, että oliko tuo nyt ihan puhdasta sellaista?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Mikkola vetäny erätauolla alasti moottorisahaa käymään. Hyvä erän alku.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nää suolaukset osuu kyllä aina oikeaan. Kenen päälle seuraavaks sirotellaan?
Ronkaista vois suolata vähän lisää ja miksei Miseäkin kun ollaan jo mukavasti vauhtiin päästy. Ehkä pojat vielä kiskasee maalit mieheen tähän erään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yllättäen maalin jälkeen ollaankin sitten taas ihan kusessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös