Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 623 871
  • 8 707

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juhiksen bravuurit läpiajoista: maalin taakse tai spin-o-rama ja bulgarilainen kulmaan.

On vain yksi Juhis
Hauskaa tässä on muuten se että IFK:ssa pelatessaan iski esim. Kärppiä vastaan aika napalla kudilla kiekon maaliin. Kuinkas muuten.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Enköhän minä ihan itse päätä mitä katson tai olen katsomatta, ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.
Luovutit välieräpaikan jo hifkille. Ehdotin vain korvaavaa kun ajattelin että poistut kanavilta. Ei henkilökohtaista.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Voisko joku käydä teippaamassa Mamban suun kiinni? Jumalauta että ärsyttää tuo jatkuva huuto ja ohjaaminen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kun tälle yksilöiden suolauslinjalle lähdettiin, niin Sulakkikin aivan vitun yössä. Ei edes saa tehtyä jalalla nousuja, joka olisi hänen ainut apu joukkueelle. Fyysinen preesens olematon myös.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Peliä tähän asti katsottuna alan olla sitä mieltä että niin hieno pelaaja Heshka onkin niin liike riittää nippa nappa poffeihin.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aika keponen jäähy kyllä pudotuspeleihin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko Aaltosta pakko peluuttaa alivoimalla? Mielestäni ei maksa tarpeeksi hintaa: ulottuva pelaaja, mutta ei kyllä hypi kiekkojen eteen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu, että Aaltonen oli surkea tänään.

Oispa tuloksentekijöitä.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Jos tämä paskajengi viitsisi edes kerran kauden aikana pelata vittu EDES SEN KUUSIKYMMENTÄ VITUN MINUUTTIA KUNNOLLA, niin mahdollisuuksia olisi vaikka mihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös