Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 623 871
  • 8 707

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Eihän nämä vitun idiootit edes yritä kunnolla enää! Nyt pitäisi olla sellainen tapporaivo maalintekoon ja latoa ne maalit sisään, vaikka väkisin.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Miksi Jokinen pelkää pelata maalia kohden?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eihän nämä vitun idiootit edes yritä kunnolla enää! Nyt pitäisi olla sellainen tapporaivo maalintekoon ja latoa ne maalit sisään, vaikka väkisin.
Kyllähän tää kieltämättä näyttää aika pahasti tiistai-illan SaiPa-peliltä. Jukurit johdossa, niin ei ole kato pakkovoitto.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kyllähän tää kieltämättä näyttää aika pahasti tiistai-illan SaiPa-peliltä. Jukurit johdossa, niin ei ole kato pakkovoitto.
Ei uskoisi, että pelataan runkosarjan tärkeimpiä minuutteja. Nyt on myös minun mitta täysi, Kärpät voisi puolestani jatkaa sääleihin ilman Mikko Mannerta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mitään muuta en enää toivo, kuin että kausi loppuu MAHDOLLISIMMAN PIAN!

Ja vittusaatana, jos ensi kaudella on tällainen velliperseistä kasattu puuhakerho kasassa, niin alan ennemmin vaikka nypläämään pitsiä kuin seuraan tätä konttausta ja kauden mittaista kakkoseen kairausta.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
On tuo Alkion Tappara-fanitus vähän rasittavaa kuunneltavaa :)
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Mitään muuta en enää toivo, kuin että kausi loppuu MAHDOLLISIMMAN PIAN!

Ja vittusaatana, jos ensi kaudella on tällainen velliperseistä kasattu puuhakerho kasassa, niin alan ennemmin vaikka nypläämään pitsiä kuin seuraan tätä konttausta ja kauden mittaista kakkoseen kairausta.
En itse ainakaan halua että ensikaudelle julkaistaan yhtään mitään vitun slogania.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Noniin ja aivan naurettavan kevyt jäähy Jukureille. Lopun alkua...
Ihanaa, että saadaan jännittää miten muut pelaa, jotta nähdään miten Kärpille käy! Ei varmaan olis kannattanut pelata itse paremmin, edes yhtä vitun ottelua kauden aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös