Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 624 676
  • 8 707

JJJ-Leipurit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyy kyllä sanoa ihan jo ensimmäisistä peleistä lähtien että tosta Tieksolasta tulee kyllä itselle mieleen todella vahvasti nuori Joonas Donskoi. Onko palstalla tämän asian suhteen "kohtalotovereita"?.

Liukas, hyvät kädet, taitava viimeistelijä, nerokas pelinteko.

Paljon riittää töitä toki etenkin fysiikan kanssa jotta ovet isonveden taakse aukenevat, mutta kyllä itse näkisin että hyvät edellytykset on siellä joskus pelata.

Noh, toivotaan nyt ainakin aluksi että kärpät pitää tämän timantin ja hioo tieksolaa kokoajan vaan paremmaksi. Näen jo mielikuvat Tieksolasta ratkomassa finaaleita Tapparaa vastaan kuin nuori Donskoi aikoinaan..
 
Käyttäjä on saanut pelikiellon keskityttyään tästä eteenpäin lähinnä pään aukomiseen.
Aivan. Sama levy edelleen: tuomarit sorsivat vain Kärppiä.
Älä älä poika rupee mulle.

Ylimielisyytesi on kyllä käsin kosketeltavan suurta.

Pidä vaikka pääs kiinni jos mikään muu mielipide kuin sinun omasi ei tälle palstalle sovi?

Kunnon ”mielensäpahoittaja” (itkuhymiöx100).

Welcome to Boston
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Älä älä poika rupee mulle.

Ylimielisyytesi on kyllä käsin kosketeltavan suurta.

Pidä vaikka pääs kiinni jos mikään muu mielipide kuin sinun omasi ei tälle palstalle sovi?

Kunnon ”mielensäpahoittaja” (itkuhymiöx100).
Mikähän siinä jäähyssä nyt on niin epäselvää, jos vedetään suoraan kiekottomaan pelaajaan? Kyllä, tällä kaudella on ollut useampi vähintään kyseenalainen tuomio, mutta joskus ne jäähyt tulevat ihan aiheestakin.
 
Tää könöne on muuten aika kova poika haastamaan isompiaan ja tönimään aggressiivisesti. Eikös tää sama jätkä töninyt juurikin Sulakin katolleen edellisessä pelissä Kärppien maalin edessä. Taitava mies tönimisessä.
Isompana ukkona pitäs pystyä laittaan Smurffit ruotuun.. mut voihan se olla ettei ne pysty? Jos on sen verran kova jätkä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käyttäjä on keskittynyt turhan paljon henkilökohtaisuuksiin ja on siksi joutunut pelikieltoon.
Älä älä poika rupee mulle.

Ylimielisyytesi on kyllä käsin kosketeltavan suurta.

Pidä vaikka pääs kiinni jos mikään muu mielipide kuin sinun omasi ei tälle palstalle sovi?

Kunnon ”mielensäpahoittaja” (itkuhymiöx100).

Welcome to Boston
No nyt ammutaan kovilla. Sinulla on aina tuo sama levy päällä koskien tuomaristoa, eikä sillä ole minun mielipiteeni kanssa mitään tekemistä. Ja ei, en pahoittanut mieltäni sinun tuomari-itkuistasi. Ne ovat huvittavia.

Kiitos tosin palautteestasi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitää paikkaansa. Värilasit eivät asetu lainkaan tielle. Stenkalta sellaiset löytyvät, mutta ne ovat kuitenkin maltilliset verrattuna sinuun.
Siis häh? Karvinen taklasi kiekotonta ja sai jäähyn estämisestä. Tämä on kiistaton tosi asia. Mikä sinun näkemyksesi on radion kautta nähtynä?
 
Mikähän siinä jäähyssä nyt on niin epäselvää, jos vedetään suoraan kiekottomaan pelaajaan? Kyllä, tällä kaudella on ollut useampi vähintään kyseenalainen tuomio, mutta joskus ne jäähyt tulevat ihan aiheestakin.
Siksi koska näitä jäähyjä ei oo nähty Kärppiä vastaan esim. kiekontavoittelutilanne niin vähintään 50kpl ainakin nähnyt ja kironnut ”eihän kiekko ollut edes lähellä”. Ettekö te ole nähneet? Kyllä mua ainakin vituttaa katella eri sääntöjä.

Joskus sanon siitä ja joskus en sano vaikka pitäs.

Täällä pitää tarttua vaan aukoon päätä rintamassa onhan tää pojat nähty.

No itkekää vaan ei mua kiinnosta.

Olkaa oikeessa ja minä väärässä:))
 
No nyt ammutaan kovilla. Sinulla on aina tuo sama levy päällä koskien tuomaristoa, eikä sillä ole minun mielipiteeni kanssa mitään tekemistä. Ja ei, en pahoittanut mieltäni sinun tuomari-itkuistasi. Ne ovat huvittavia.

Kiitos tosin palautteestasi.
Ylimielisyydessäsi et lue muuta kirjoittamaani, valikoiva lukumies? Pidä mielipiteesi loppuun asti. Hyvä poika:))

Totuus on se että sinulla on sama levy päällä.

Aina aukomassa joka asiasta mitä minä sanon tällä palstalla.

Minä en tule poistumaan täältä niin voisitko sinä oppia jonkinlaista lukutaitoa etkä aina vetäisi hernettä nokkaa joka kommentistani?

Ihan oikeasti kunnioittavasti sua ja kaikkia muitakin kohtaan täällä.

Jos sulla on asiaa paa yv:tä äläkä tänne itke näitä idioottimaisuuksias?? Hä??
 

Micol

Jäsen
Isompana ukkona pitäs pystyä laittaan Smurffit ruotuun.. mut voihan se olla ettei ne pysty? Jos on sen verran kova jätkä.
Lähtökohtaisesti juu, mutta Sulak nyt on valitettavasti kohtalaisen voimaton (iso koko huomioiden), kun aletaan kunnolla vääntämään maalin edessä - mikä on ollut pienoinen yllätys tässä kauden edetessä. Luulin vielä alkusyksystä toista, mutta eipä se ollutkaan mikään aidosti ja kunnolla fyysinen pakki.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ylimielisyydessäsi et lue muuta kirjoittamaani, valikoiva lukumies? Pidä mielipiteesi loppuun asti. Hyvä poika:))
Viestisi ovat 95% sitä osastoa, että Kärpät kärsii jälleen tuomareista. Voin kertoa, että sieltä on erittäin hankalaa poimia ne muut kirjoitukset.

Welcome to Boston. Ja hymiöt päälle.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkos muuten lähetyksessä kerrottu, mihin Stenkka on joutunut, kun ei selostanut Turussa eikä kuulostanut olevan äänessä tänäänkään, kun aivan ottelun ensiminuutit kuuntelin Citystä?
En osaa sanoa. Kuuntelin matsia radiosta ainoastaan viiden minuutin automatkan ajan.
 
Lähtökohtaisesti juu, mutta Sulak nyt on valitettavasti kohtalaisen voimaton (iso koko huomioiden), kun aletaan kunnolla vääntämään maalin edessä - mikä on ollut pienoinen yllätys tässä kauden edetessä. Luulin vielä alkusyksystä toista, mutta eipä se ollutkaan mikään aidosti ja kunnolla fyysinen pakki.
Näyttäs et on vaan iso ja ei oo muuten vahva.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkos muuten lähetyksessä kerrottu, mihin Stenkka on joutunut, kun ei selostanut Turussa eikä kuulostanut olevan äänessä tänäänkään, kun aivan ottelun ensiminuutit kuuntelin Citystä?
Alan päästä kärryille. @Huml ei katso pelejä, eikä lopulta edes kuuntele. Liiga.fi ja teksti-TV sivu 221. Sieltä se lähtee.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Pitäsköhän täällä palstalla pitää edes jonkinlainen kaveruus kuitenkin? Eri mieltä saa ja pitääkin olla, jotta keskustelua syntyy, mutta tänään tuntuu että tämä on ollut puoliksi pelkkää vittuilua, piikittelyä ja henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Kai me ollaan parempia ku tää sonta mitä tänne nyt tulee?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alan päästä kärryille. @Huml ei katso pelejä, eikä lopulta edes kuuntele. Liiga.fi ja teksti-TV sivu 221. Sieltä se lähtee.
En ole tainnut katsoa yhtään matsia tällä kaudella. Kommentoin Kärppien peliä täysin mututuntumalta, miltä se varmasti näyttääkin. Varsinkin silloin, jos ei näe pelissä mitään epäkohtia.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Epätavalliseen tyyliin, peli tänään ollut jopa nousujohteista. Perinteinen valmistautumien taas pielessä? Tirsk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös