Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 623 982
  • 8 707

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä täysin odotettua, silläkin Kärppien peli näyttää/näytti erittäin huonolta nyt taas peli on auki ja suurin kysymys onkin jäikö @McTorso'lta helpot rahat ottamatta.
Ei jäänyt. En pelaa rahasta täällä. @oukka n kanssa voin lyödä oluesta vetoa. @Micol ei lähtenyt ehdottamaani vetoon ja säilytti maineensa ja kunniansa. Panokset olisivat siis olleet suuret.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Selostajan helmiä: Hasek ei kyllä ole ensimmäinen eikä ihan toinenkaan maalivahti joka Annusesta tulee mieleen. Hasek siirtyi nopeampaa maalilta vaihtoaitioon kuin Annunen tolpalta tolpalle.
 
Ottaisivatpa, mutta joka kerta kun Tieksola leikkaa keskelle, minua pelottaa, että se telotaan kuoliaaksi. Ei jää viimeiseksi kerraksi, kun lentää päin maalia tai laitaa tuon tempun jälkeen.
Tieksolalla on silmää kääntää keskelle ja munaa myös. Katoppa Radekia.. ei ikinä ja siltä se pistesarakekkin näyttää. Ei kulmapörrääjillä tee vittuakaan menkää maalille tai muuhun liigaseuraan.

Etenkin kiekottomana maalille ajaminen on Kärpissä ankealla tasolla.
Ei mitään ajoituksia nähtykään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikä tämä nyt sitten oli? Jotain säälittävää huutelua jälkikäteen? Itse et uskaltanut lyödä edes mitään rahabetsiä mihinkään asiaan, vaan piti heitellä jotain "maine ja kunnia" jätettä, kun ei ole muuhun munaa.
Ok. Ei voi mitään. Sinulla on muna, minulla ei.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka

Micol

Jäsen
Ei jäänyt. En pelaa rahasta täällä. @oukka n kanssa voin lyödä oluesta vetoa. @Micol ei lähtenyt ehdottamaani vetoon ja säilytti maineensa ja kunniansa. Panokset olisivat siis olleet suuret.
Maine ja kunnia panoksena? Voisi kysyä varmaan tässä kohtaa, että mikä maine ja kunnia? Onko täällä jommalla kummalla jokin erityisen arvostettu maine muiden keskuudessa? Itse en ole ainakaan sellaista huomannut missään vaiheessa. Tai no...Numero13 tuntuu sinua kovin fanittavan jatkuvien tykkäysten kanssa?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Radiosta kuunneltuna Kärpät ei ole hyökännyt kohta kymmeneen minuuttiin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kun täällä joku nyt huuteli siitä kovuudesta niin eiköhän tässä oo syy, miksei sitä harrasteta
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Karviselta niin puhas töötti ku voi olla.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Välillä rasittaa katsoa noita, kun tuossa äskenkin olisi Aatu Rädyllä ollut kaksi mahdollisuutta pienellä rikkeen korostuksella hankkia vastustajalle jäähy kiinnipitämisestä mutta ei. Eemeli Suomet, Jere Innalat ja kumppanit kyllä ihan härskisti laittavat noissa polvea jäähän. Ehkä parempi näin kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös