Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 624 596
  • 8 707

Tsuhna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Melkoiset määrät negaa kyllä jota en viimeisen kahden ottelun otannalla ymmärrä. Lukko oli eilen ratkasupakoissa terävämpi joo mut onpa ne vetäneetkin huipputasolla koko kauden ja se selkäytimestä toimittaminen näkyy heillä nyt enemmän.

Kärppänäkökulmasta peli on alkanut näyttämään sen loppusyksyn turaamisen jälkeen siltä miltä pitääkin ja se on pääasia. Nyt pitäis vaan tuolla tavalla jatkaa niin alkaa ne pelitkin kääntymään suuremmalla prosentilla. Tasanen matsihan tuo eilenkin oli, ja Lehtisellä unelmapäivä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos!

Kolme kohtaamista. Kaksi niistä oli tasaisia kaikilla mittareilla. Yhdessä Kärpät oli selvästi parempi kaikilla mittareilla. Tasaiset pelit hävittiin ja se jota dominoitiin voitettiin. Jostain se kertoo, hyvästä ja pahasta.
Opettajana sun pitäisi ymmärtää, ettei asioita tulisi erottaa asiayhteydestään, mutta ehkäpä narsismisi tai jokin muu osa itsestäsi pakotti sinut erottamaan tuon ensimmäisen lauseeni erilleen. Ole hyvä. En kylläkään kehunut siinä sua.

Sinä voit uskotella itsellesi nuo pelit miten haluat. Fakta on kuitenkin se, että Lukko on tällä hetkellä Kärppiä selvästi parempi joukkue ja heidän suoritustasonsa riittää kaatamaan Kärpät useammin kuin häviävät. Mitä isompi otanta, sen varmemmin. Nämä kolme peliä osoittivat sen täysin selvästi jokaiselle, joka osaa katsoa pelejä ilman keltamustia linssejä.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Onhan Mamban arvot olleet aika diippiä tasoa, mutta edelleen yllättää kuinka tosissaan se on. Nyt kun näin yllä tuon Lindstenin linkatun uutisen, niin sen voisi tulkita niin, että Lindsten osoitti vastavuoroisesti luottamusta seuralle ja Mamballe pyytämällä siirtoa kun esitykset eivät riittäneet. Mustosella voi olla edessään sama tilanne, mikäli onnistumisia ei tule.

Yksi pointti on myös se, ettei Kärpät ole tehnyt hankintoja tälle kaudelle normaaliin tapaan. Näiden kärkiäijien pitäisi pystyä lunastamaan, koska junnut ei siihen kuitenkaan yksin pysty. Eikä hankintoja taloudellisessa mielessä ole järkevää tehdä.

Mambaan luotan
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinä voit uskotella itsellesi nuo pelit miten haluat. Fakta on kuitenkin se, että Lukko on tällä hetkellä Kärppiä selvästi parempi joukkue ja heidän suoritustasonsa riittää kaatamaan Kärpät useammin kuin häviävät. Mitä isompi otanta, sen varmemmin. Nämä kolme peliä osoittivat sen täysin selvästi jokaiselle, joka osaa katsoa pelejä ilman keltamustia linssejä.
Ei minun tarvitse uskotella itselleni mitään. Minulla on asiaan kirkas näkemys. Useat ovat tehneet saman havainnoin tilanteesta kuin minä. Ei tämä mikään yhden miehen uskottelu ole. On totta, että loistavan alkukauden pelanneen Lukon rutiini oli vielä tällä kertaa tuloksenteko mielessä liikaa Kärpille. On myös totta, että minulla on keltamustat lasit. Se on yleisesti todettu asia, eikä sen erikseen mainitseminen tuo lisäarvoa keskusteluun kuin korkeitaan pilkanteko tarkoituksessa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei minun tarvitse uskotella itselleni mitään. Minulla on asiaan kirkas näkemys. Useat ovat tehneet saman havainnoin tilanteesta kuin minä. Ei tämä mikään yhden miehen uskottelu ole. On totta, että loistavan alkukauden pelanneen Lukon rutiini oli vielä tällä kertaa tuloksenteko mielessä liikaa Kärpille. On myös totta, että minulla on keltamustat lasit. Se on yleisesti todettu asia, eikä sen erikseen mainitseminen tuo lisäarvoa keskusteluun kuin korkeitaan pilkanteko tarkoituksessa.
Kas kun omaan silmääni ei ole tällaisia näkemyksiä sattunut, vaikka olen kuitenkin aika ahkerasti Jatkoaikaa tälläkin viikolla lukenut? Sen ovat toki monetkin huomanneet, että Kärppien peli on mennyt parempaan suuntaan. Minäkin sen olen pannut merkille. Samaten totesin, kuten moni muukin, että Kärpät pelasi keskiviikkona kauden parhaan pelinsä tähän asti. Sinä sen sijaan olet toistaiseksi ainut, jonka mielestä Kärpät on mennyt Lukosta pelillisesti ohi. Vieläpä selvästi, omien sanojesi mukaan. Tai itse asiassa sanoit, että mentiin ohi niin että heilahti. Oletan tämän tarkoittavan samaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kas kun omaan silmääni ei ole tällaisia näkemyksiä sattunut, vaikka olen kuitenkin aika ahkerasti Jatkoaikaa tälläkin viikolla lukenut? Sen ovat toki monetkin huomanneet, että Kärppien peli on mennyt parempaan suuntaan. Minäkin sen olen pannut merkille. Samaten totesin, kuten moni muukin, että Kärpät pelasi keskiviikkona kauden parhaan pelinsä tähän asti. Sinä sen sijaan olet toistaiseksi ainut, jonka mielestä Kärpät on mennyt Lukosta pelillisesti ohi. Vieläpä selvästi, omien sanojesi mukaan. Tai itse asiassa sanoit, että mentiin ohi niin että heilahti. Oletan tämän tarkoittavan samaa.
Käsittääkseni keskustelimme nyt kolmen ottelun kokonaisuudesta. Kaksi tasaista peliä (myös tilastollisesti) —> Kärpille tappiot. Yksi Kärppien dominointi (myös tilastollisesti) -> Kärpille niukka voitto. Tuosta asiasta minä olen keskustelut.

Keskiviikon pelin jälkeen vaikutti Kärppien kannalta aivan huikealta, sillä Lukko oli aivan jaloissa. Tuon perusteella olimme menneet Lukon ohi heittämällä. Kolmen pelin kokonaisuus jää myös selvästi plussalle. Olemme ajaneet Lukon pelillisen etumatkan kiinni.
 
H

Hidas_ja_kankea

Kas kun omaan silmääni ei ole tällaisia näkemyksiä sattunut, vaikka olen kuitenkin aika ahkerasti Jatkoaikaa tälläkin viikolla lukenut? Sen ovat toki monetkin huomanneet, että Kärppien peli on mennyt parempaan suuntaan. Minäkin sen olen pannut merkille. Samaten totesin, kuten moni muukin, että Kärpät pelasi keskiviikkona kauden parhaan pelinsä tähän asti. Sinä sen sijaan olet toistaiseksi ainut, jonka mielestä Kärpät on mennyt Lukosta pelillisesti ohi. Vieläpä selvästi, omien sanojesi mukaan. Tai itse asiassa sanoit, että mentiin ohi niin että heilahti. Oletan tämän tarkoittavan samaa.

Kärpät on mennyt eteenpäin selvästi, jos vertailukohtana on esim. ensimmäinen lukko-peli syksyllä, joka oli pelkkää mukana roikkumista. Nyt kokonaissaldo voittojen suhteen on 3-1 ja runkosarjan osalta nämä pelit on nyt pelattu.

Keskiviikkoinen ottelu oli positiivinen yllätys, oikeastaan ei edes tappio olisi harmittanut pelin ollessa hyvää. Sen sijaan esimerkiksi torstainen ottelu ei ollut millään muotoa tasaväkinen. Ei lopussa ollut mitään loppukiriä, vaan Lukko vei täysin pässiä narussa. Noista kolmesta pelistä ainoastaan yksi on ollut tasaväkinen ottelutapahtumien suhteen ja se oli kolmas keskinäinen ottelu. Muutoin ottelut ovat olleet Lukon hallintaa.

Nyt on mielenkiintoista näkyykö otteiden parantuminen muita joukkueita vastaan. Selvää taantumista olen nähnyt Lukon pelaamisessa.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Käsittääkseni keskustelimme nyt kolmen ottelun kokonaisuudesta. Kaksi tasaista peliä (myös tilastollisesti) —> Kärpille tappiot. Yksi Kärppien dominointi (myös tilastollisesti) -> Kärpille niukka voitto. Tuosta asiasta minä olen keskustelut.

Keskiviikon pelin jälkeen vaikutti Kärppien kannalta aivan huikealta, sillä Lukko oli aivan jaloissa. Tuon perusteella olimme menneet Lukon ohi heittämällä. Kolmen pelin kokonaisuus jää myös selvästi plussalle. Olemme ajaneet Lukon pelillisen etumatkan kiinni.

Parempi kai sanoa pelillistä etumatkaa kiinni,,,,

No suunta kuitenkin oikea :)
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käsittääkseni keskustelimme nyt kolmen ottelun kokonaisuudesta. Kaksi tasaista peliä (myös tilastollisesti) —> Kärpille tappiot. Yksi Kärppien dominointi (myös tilastollisesti) -> Kärpille niukka voitto. Tuosta asiasta minä olen keskustelut.

Keskiviikon pelin jälkeen vaikutti Kärppien kannalta aivan huikealta, sillä Lukko oli aivan jaloissa. Tuon perusteella olimme menneet Lukon ohi heittämällä. Kolmen pelin kokonaisuus jää myös selvästi plussalle. Olemme ajaneet Lukon pelillisen etumatkan kiinni.
Alunperin puutuin keskusteluun mukaan siinä kohtaan kun sinä väitit heti voittopelin jälkeen, että Kärpät on mennyt Lukosta pelillisesti reilusti ohi. Kysyin eilisen tappiopelin jälkeen, että onko logiikallasi Lukko jälleen pelillisesti karkumatkalla? Siitä alkoikin sitten taas tyypillinen kiemurtelusi. Yksikään, joka katsoo pelejä objektiivisesti, ei voi väittää että Kärpät on ajanut Lukon etumatkan kiinni. Ainoastaan sinä väität niin, värilaseistasi johtuen.

Liiga on lopulta niin tasainen, että kyllähän tässä sarjassa kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa hyvänä päivänään. Juuri niin kävi Kärpille keskiviikkona. Kärpät pelasi huippupelin, Lukko taas hieman alle tasonsa. Ja Kärpät voitti 2-1. Sinä vedit asiasta heti yksioikoisesti johtopäätöksen, että Kärpät on mennyt Lukosta pelillisesti ohi. Kärpät ja Lukko kohtasivat kuitenkin viikon sisään kolme kertaa. Kokonaisuus osoittaa hyvin selvästi sen, että Lukko on Kärppiä parempi joukkue. Keskiviikon epäonnistumisen jälkeen Lukko paransi peliään ja otti torstaina selvän voiton. Ja se johtuu tasan tarkkaan siitä, että Lukko on pelillisesti Kärppiä parempi joukkue.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Hiphei, hyvin alkoi. Oman pään sekoilull 0-1:een ja heti perään Karvinen kampituksesta boxiin. Vahinko toki oli tuo jäähy.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lammaslauma taas vauhdissa. Eihän nuo osaa edes syöttää omille enää. Mutku sitku totku akvaariot päässä heikentää näkökenttää. Onko niistä tullut sokeita?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Repivästä hyökkääjästä ei olla luovuttu.

Jääräpää-Manner.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Eikä, joku osasi tehdä maalin, ja se joku pelaa vielä Kärpissä!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi vittujen kevät. Katsokaapa Kärppien hyökkäykseenlähtöä ennen KalPan maalia. Mitä tekevät hyökkääjät? Eivät yhtikäs mitään.

Suikkanen takaisin.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Annunennää ei saa enää kiinni rantapalloakaannää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös