Peliesitykset kaudella 2017–2018

  • 604 550
  • 4 265

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Mun mielestä Ulander on pelannut ihan miehekkäästi ja kärsii enemmän Varakkaan virheistä. Vaikka Ulanderin pitää toki vielä parantaa. Mutta on selkeesti kehittyvä kaveri. Jotenkin virheitä on helpompi hyväksyä kun kaveri kuitenkin kehittyy koko ajan.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Siinähän Kanki oli jo nousemassa pelin tähdeksi, kun oli maali lähellä. ***tu kun nää joskus menis sisäänkin!

Tehkää nyt joku jotain.

Edit. Minkä kohtauksen joku eläin siellä yleisössä väliajoin saa, hirveätä huutoa.
Taino ehkä yrittää herättää nukkuvia katsojia vieressä.
 
Viimeksi muokattu:

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Varakas haki taas hienoa taklausta ja äijä läpi, peli ohi. Kiitos Vito. Varakas on kyllä vaan huono.
Edit: Tsägällä selvittiin.
 
Viimeksi muokattu:

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Varakas lähtee liian ylös, taklaa ohi ja kiekko maaliin. Carlssonkaan ei onnistunut voimastelemaan, mutta enemmän kehtaisin väittää, että Varakkaan maali oli tämä. Hienoa.

Edit. Ei maalia? Okei. Silti. Varakas, mene pois.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Varakas ekaa kertaa kentälle jatkoajalla: kerkeää olla 5 sekuntia kentällä ja ajaa ohi... 3 vs 3 tilanteessa ajaa ohi...sinisellä! Tsiisus tää jätkä on hukassa. Mulla soi se Benny Hill tunnari aina kun tää jätkä touhuaa kentällä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Positiivinen ongelma Jannella, pari kohtuu hyvää veskaria...
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Surkeaa surkeampi esitys. Noh saatiin me hei yks piste! Juhlat pystyyn.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vitun vittu, selvittiin siitä jatkoaika-maalista ja alivoimastakin, ja yllätys että rankkareita ei klaarata.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Loppuihan se, eipä jäänyt paljoa kerrottavaa. Tehotonta pörräämistä, perus lappeenranta peli. Ennätys pitkä videotarkistus ja pilkuilta totutusti turpaan.
Kanki oli rauhallinen ja varma, täytti saappaansa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n voittoprossa jatkoajalle venyneissä matseissa huimat 20 %. 2 voittoa, 8 turpaan. Jäätävän surkea saldo. Koska viimeksi voitettu rankkareilla?
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Tuttu juttu tänään, Engren antaa joukkueelle huikean mahdollisuuden voittaa mutta kun jengi ei saa edes yhtä maalia tehtyä. IFK ei ansainnut voittaa tänään ja oikeus toteutui lopulta rankkareissa. Kunyk sai sittenkin sen voittomaalin, enkä kyllä käsitä millä perusteella hänen JA-maali hylättiin.

Nyt on sitten lauottu vähintään se 12 rankkaria putkeen tekemättä yhtään maalia. Olisko jo uusi ennätys?

Kanki oli kyllä parempi kuin mitä odotin, yksi isompi hassi mutta vastapainoksi myös yksi itse rakennettu hyvä maalipaikka. Ykkössyöttö aina nopeasti ja terävästi oman hyökkääjän lapaan.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Molemmat joukkueet pelasivat kyllä aneemisen kiekkopelin. IFK:n maalimäärillä ei kovin paljon pisteitä pitkässä juoksussa ropise.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunyk sai sittenkin sen voittomaalin, enkä kyllä käsitä millä perusteella hänen JA-maali hylättiin.

Engren koko ajan maalivahdinalueella. Kiekko Engrenin alle, sen jälkeen hyökkääjä kolaa Engreniä päin jonka jälkeen kiekko lipuu maaliin. Mun mielestä aika selkeä veskarin estäminen.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Engren koko ajan maalivahdinalueella. Kiekko Engrenin alle, sen jälkeen hyökkääjä kolaa Engreniä päin jonka jälkeen kiekko lipuu maaliin. Mun mielestä aika selkeä veskarin estäminen.

En itse tosta kolaamista kyllä löytänyt, Carlsson yritti estää maalille nousua ja puoliksi työnsi Kunykin kohti Engreniä. Kiekko lipui melkein suoraan maaliin enkä huomannut että kiekko olisi missään vaiheessa ollut Engrenin alla hallussa. Kunykin kontakti oli lisäksi aika kevyt.

Mutta jos esim tuomarin pilli ehti soida niin sitten maali piti hylätä.
 

12961

Jäsen
Nythän 7 sijoitus runkkarin lopulla olisi hyvä suoritus, jos tepsukat sieltä tuilisi taas vastaan, tuntuu sopivan!

Katsopa Selinin aiempaa playoff recordia, taustalla on useita hyviäkin runkosarjoja, joiden jälkeen on poikkeuksetta tiputtu eka kierroksella ;)
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En itse tosta kolaamista kyllä löytänyt, Carlsson yritti estää maalille nousua ja puoliksi työnsi Kunykin kohti Engreniä. Kiekko lipui melkein suoraan maaliin enkä huomannut että kiekko olisi missään vaiheessa ollut Engrenin alla hallussa. Kunykin kontakti oli lisäksi aika kevyt.

Mutta jos esim tuomarin pilli ehti soida niin sitten maali piti hylätä.

Kunykin osuman jälkeen kiekko vasta meni maaliin. Engren torjui jo kiekon, mutta Kunyk kun tuli patjaan niin sen jälkeen kiekko valui alta sisään.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Hyvää oli nolla maalia omiin, sekä Engren. Sinällään on hieno suoritus noin varamiehisellä pakistolla olla päästämättä yhtään omiin.
Huonoa oli sen sijaan hyökkäyspelaaminen kaikilta osin. Lähdöt, keskialueen ylitykset, ja hyökkäysten päättäminen, maalinteon tukitoimet loistavat poissaolollaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Engren koko ajan maalivahdinalueella. Kiekko Engrenin alle, sen jälkeen hyökkääjä kolaa Engreniä päin jonka jälkeen kiekko lipuu maaliin. Mun mielestä aika selkeä veskarin estäminen.
Ainoa mikä jäi ihmetyttämään on se, että jos/kun kyseessä oli maalivahdin estäminen niin missä jäähy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös