Peliesitykset kaudella 2017–2018

  • 604 118
  • 4 265

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta Hänkiä ei tällä palstalla mainita enää. Kelasin huomenna mennä tsiigaamaan ja ottaa pari bisseä Nordikselle, mut nyt näyttää kyl siltä et sen tulevan vitutuksen välttäminen kuullostaa paremmalta.

Aiheesta ohi, mutta KiVankin peliä seuraan tällä hetkellä mielummin.

4 ja puoli erää pelattu maalierolla 11-2.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mitähän nämä olisivat meille tuoneet? Siis jos mietitään, että kassassa varaa yhteen puolustajaan, niin tämäkö olisi se taso joka nyt riittäisi? Ei sieltä kuitenkaan montaa hankintaa ole tulossa.
Liigatason puolustusosaamista, ja samalla esimerkiksi joku O’Connor voisi keskittyä ydinosaamiseensa, eikä hänen tarvitsi jatkuvasti yrittää heikolla lopputulemalla paikkailla SalmenJuuson perseilyä.

En tiedä mitä ’Rafalskia’ tänne odotetaan, jos esimerkkinä mainitut Wilson ja Fraser eivät kelpaa? Ovat molemmat sellaisia AHL/NHL välimaaston peruspuolustajia, joita on realistista saada Liigaan. Yhtään kiekollista kääpiötä ei tuonne enää tarvita, sillä niitähän on jo tuo puolustus täynnä. Jos puolustuksen fyysisin on tällä hetkellä SalmenJuuso, jonka ainoa meriitti on leuanvedon Suomen mestaruus niin se kertoo jo mielestäni kuinka päin vittua tuo puolustus on roolitettu.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
@Apassi liigaan virrannut jo vaikka kuinka paljon pelaajia tänne ei yhtään, kun ilmeisesti näillä pärjätään? Finleyn kunto tiedetty jo 2kk sitten, Heiskasen kisoihin lähtö tiedetty jo kesästä lähtien ja toimisto ei reagoi näihin mitenkään. Ei ole mun tehtävä skoutata pelaajia, ihan oma työ riittää, minä kannattajan ja maksan tuon katsomisesta. Pelaajia riittää ihan höpöhöpöä, että markkinat tyhjät ja mistä niitä saadaan tähän hätään
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Peliesityksiin liittyen niin on EHKÄ pieni yllätys mulle että Nykopp on HIFKn ykkössentteri. Ei nyt ”ihan” ykkössentteritasoa edes tähän liigaan. Onkohan sit liksa jossain 300000€ korvilla jos Malisella on tuo 250000€?!

Hyvältä sinänsä näyttää tuo Jyväskylän peli. Käyn tarkistaa et nakit on ok pakkasessa.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolmen pelin tappioputki ja edellisessä kuusi omiin kotona Pelicansia vastaan. Seuraava peli hyväkuntoista Jypiä vastaan vieraissa ja lähdetään yrittämään epätoivoista karvausta syvältä - mitä vittua! Joko Selin on urpo, tai sitten joukkue ei ole muuten vaan hanskassa.

Olen varmaan pihalla kun kaikki puhuu kolmen pelin tappioputkesta. Hävittiin kärpille ulkoilmassa (kauden ilmeinen päätavoite, sitten alkoi koomailu), sitten kalpalle, lukolle ja pelsuille. Eikö tappioita ole 4, vai voitettiinko kärppien jälkeen joku?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Apassi
En tiedä mitä ’Rafalskia’ tänne odotetaan, jos esimerkkinä mainitut Wilson ja Fraser eivät kelpaa? Ovat molemmat sellaisia AHL/NHL välimaaston peruspuolustajia, joita on realistista saada Liigaan. Yhtään kiekollista kääpiötä ei tuonne enää tarvita, sillä niitähän on jo tuo puolustus täynnä.

No siitähän kaikki varmaan ovat samaa mieltä, että tuo nykyinen puolustus on 3m budjetin omaavalle joukkueelle vitsi. Itse ottaisin avosylin vastaan vaikka 3 puolustajaa ja heittäisin tuosta pakistosta muutaman ukon lopullisesti pois tästä joukkueesta. Ei kyse siitä ole. Yritän vain jotenkin typerästi ajatella, että tässä on joku kattokin olemassa paljonko pelaajabudjettia voi käyttää tai ylittää.

Kyllä kun tuon joukkueen pelaamista katsoo, niin alkaa herätä näin vakeina hetkinä sekin kysymys, että kukahan tuolla hyökkäyksessäkin on se liideri?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Olen varmaan pihalla kun kaikki puhuu kolmen pelin tappioputkesta. Hävittiin kärpille ulkoilmassa (kauden ilmeinen päätavoite, sitten alkoi koomailu), sitten kalpalle, lukolle ja pelsuille. Eikö tappioita ole 4, vai voitettiinko kärppien jälkeen joku?

Ulkoilmaottelun jälkeen oli HPK-voitto vieraissa (1-3).
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen varmaan pihalla kun kaikki puhuu kolmen pelin tappioputkesta. Hävittiin kärpille ulkoilmassa (kauden ilmeinen päätavoite, sitten alkoi koomailu), sitten kalpalle, lukolle ja pelsuille. Eikö tappioita ole 4, vai voitettiinko kärppien jälkeen joku?

Voit olla oikeassa, ei nyt huvita tarkastaa.
Asian ydintähän se ei muuta - organisaatiossa juuri ketään ei kiinnosta HIFK:n menestys.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäköhän Partasellekin on tullut, kun ei enää edes kuskaile kiekkoa. Ja onko todellakin niin, että siihen Bäckströmin peluutukseen ulkojäillä liittyi jotain, mitä jotkut vihjailivat, jotain kyseenalaista - Engren ollut sen jälkeen kuin eri pelaaja. Ja mitä on tapahtunut Åstenille, ei enää möyhyä lainkaan, mutta suoraan syötöstä skodaa ihan ok. Ja Nykoppille, ei punttaa enää lainkaan. Jos taidottomasta duunarijengistä ottaa sen vähäisenkin taidon pois, eikä tsemppaa täysiä, niin eipä siitä sitäkään vähää tulosta voi odottaa.

Nyt pitäisi edes vähän yrittää, että päästäisiin edes siihen kannattajien asettamaan loppusijoitukseen.

EDIT: ja kyllä mä olen sen verran retardi, että tällaisella välikaudella saisi olla edes vähän sekoilua sitten, nytkin esim. Salmi, Varakas, Åsten ja vaikka Jääskä urpoilla itsensä suihkuun (kuka tuolla esim. sitä Yonkmania kävisi haastamassa ja hakemassa edes jotain fiilistä!?)
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
EDIT: ja kyllä mä olen sen verran retardi, että tällaisella välikaudella saisi olla edes vähän sekoilua sitten, nytkin esim. Salmi, Varakas, Åsten ja vaikka Jääskä urpoilla itsensä suihkuun (kuka tuolla esim. sitä Yonkmania kävisi haastamassa ja hakemassa edes jotain fiilistä!?)

Salmela voisi käydä ottamassa Yonkmanilta turpaan. Aivan saatanan noloa hyökätä Liigan pienimmän pelaajan kimppuun takaapäin.

Ps. Jääskä on U20-kisoissa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Salmela voisi käydä ottamassa Yonkmanilta turpaan. Aivan saatanan noloa hyökätä Liigan pienimmän pelaajan kimppuun takaapäin.
Toisaalta Salmela on kyllä itsekin niin kooltaan kuin ulkonäöltään pienen Marsun näköinen, joten ihan oikean tanssiparin löysi.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäköhän Partasellekin on tullut, kun ei enää edes kuskaile kiekkoa. Ja onko todellakin niin, että siihen Bäckströmin peluutukseen ulkojäillä liittyi jotain, mitä jotkut vihjailivat, jotain kyseenalaista - Engren ollut sen jälkeen kuin eri pelaaja. Ja mitä on tapahtunut Åstenille, ei enää möyhyä lainkaan, mutta suoraan syötöstä skodaa ihan ok. Ja Nykoppille, ei punttaa enää lainkaan. Jos taidottomasta duunarijengistä ottaa sen vähäisenkin taidon pois, eikä tsemppaa täysiä, niin eipä siitä sitäkään vähää tulosta voi odottaa.

Nyt pitäisi edes vähän yrittää, että päästäisiin edes siihen kannattajien asettamaan loppusijoitukseen.

EDIT: ja kyllä mä olen sen verran retardi, että tällaisella välikaudella saisi olla edes vähän sekoilua sitten, nytkin esim. Salmi, Varakas, Åsten ja vaikka Jääskä urpoilla itsensä suihkuun (kuka tuolla esim. sitä Yonkmania kävisi haastamassa ja hakemassa edes jotain fiilistä!?)

Kyllä. Ammattilaisia jokainen, mutta varmasti vaikka sympatiaa Engren Bäcksille tuon ulkoilmapelin pelaamisesta on antanut, niin kyllä varmasti vitutus on rankka. Kovin usein ei monen uralla vastaavaa osu kohdalle. Kaikki kunnia Bäcksille, mutta.. niin jollain tavalla tässä se formaatti on Nybondaksen silmin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aivan saatanan noloa hyökätä Liigan pienimmän pelaajan kimppuun takaapäin.

Tämä pienin ja sympaattisin yritti ennen tuota tilannetta hakata Salmelalta pohkeita paskaks. Ihan oikein, että yritettiin noutaa.
 

444

Jäsen
Mutta hei, Soppa Sormusta lainaten: ”Eteenpäin on menty”. Tänään tehtiin jo kaksi maalia, vaikka toki päästettiin samat kuusi kuin viimeksikin. Viimeksi vastassa oli divarijengi sarjataulukon jämäsijoilta ja kotipeli ja tänään pelattiin yhtä kärkijoukkueista vastaan vieraissa. Ehkä huomenna jo tehdään kolme maalia ja päästetään enää viisi?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kovaa menoa kovalla materiaalilla. Aika nopeasti on palattu taas siihen, että pelipäivä on paska päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös