Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 219 617
  • 1 511

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
17 viimeistä Liiga-ottelua 0+7. Gagnon tosin teki CHL:ssa maalin, joten jos otetaan kaikki pelit mukaan Maaliskuun alusta lähtien, saldo on 24 ottelua tehoin 2+9.
 

Tykittäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitää tänne negailujen väliin huudella, että Vahalahti on kyllä melkoinen taikuri. Katsoin Ruudusta pelin ja pidin Vahalahtea suurennuslasin alla. Kaverilla on vaan maagiset pelinlukutaidot. Sellasia syöttöjä, että huh huh. Harmi vaan, että ketjukaverit eivät ole ihan täydessä iskussa tällä hetkellä.
 

Praha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa katselin eilisen pelin aikana. Kyllä on maaginen kaveri vaikka nopeudessa antaakin vähän tasoitusta. Miettikääpäs kenttää Vahalahti - Saarela - Tukonen ?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
17 viimeistä Liiga-ottelua 0+7. Gagnon tosin teki CHL:ssa maalin, joten jos otetaan kaikki pelit mukaan Maaliskuun alusta lähtien, saldo on 24 ottelua tehoin 2+9.

Tama on ollut muistaakseni Gagsin perisynti joka kaudella, huono alku.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Samaa katselin eilisen pelin aikana. Kyllä on maaginen kaveri vaikka nopeudessa antaakin vähän tasoitusta. Miettikääpäs kenttää Vahalahti - Saarela - Tukonen ?
Tai ylivoimalla Saarela-Gagnon-Vahalahti-Tukonen-Niskala/Virtanen/Seigo toiselle ylivoimalle jää vielä noiden kahden pakin lisäksi Koivisto, Tiivola ja Lähteenmäki/Vidgren. Olisi kaikki munat samassa korissa. Ainoa että ketään kunnolliseen YV-pelintekijäksi kykenevää rightin pelaajaa ei ole noiden lisäksi kakkosyv:lle ja kaikki olisivat leftejä siinä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Vittu Lukko on paska.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Lähes kolmenmillin nipun esitykset on pelistä toiseen silkkaa paskaa. Tua noin, Lähteenmäki ulos.
Ei tää homma yhteen, kahteen tai viitteen pelaajaan kaadu. Kyllä se vika on muualla kuin pelaajissa, esim millä pelaajilla jukurit taistelee.
Itse odottelen että pelattu 15 matsia ja Allu kokoonpanossa..sitten pitäisi alkaa kulkemaan.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tää homma yhteen, kahteen tai viitteen pelaajaan kaadu. Kyllä se vika on muualla kuin pelaajissa, esim millä pelaajilla jukurit taistelee.
Itse odottelen että pelattu 15 matsia ja Allu kokoonpanossa..sitten pitäisi alkaa kulkemaan.
Kulkee taatusti, ja aina sitä pelattujen matsien määrääkin voi nostaa jonka jälkeen pitäisi kulkea. Lähteenmäki slogan oli ihan heitto vaan sillä olisihan se nyt ihan jumalasta seuraavaa jos ja kun kolmenmillin nipulla muu kuin maalivahdit aiheuttaisivat tappion.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei tää homma yhteen, kahteen tai viitteen pelaajaan kaadu. Kyllä se vika on muualla kuin pelaajissa, esim millä pelaajilla jukurit taistelee.
Itse odottelen että pelattu 15 matsia ja Allu kokoonpanossa..sitten pitäisi alkaa kulkemaan.
Tämän pelin jälkeen on 9 peliä. Täällä jengi halusi odottaa 10 peliä ja nyt jo15?

Seuraavat pelit Tappara Tampereella, KalPa kotona ja JYP vieraissa. Noista tulee maksimissaan 2 pistettä tuolla pelillä.

Mutta aina on aikaa odotella. Onhan tässä jo 53 vai 54 vuotta odoteltu.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Tämän pelin jälkeen on 9 peliä. Täällä jengi halusi odottaa 10 peliä ja nyt jo15?
Älä yleistä muihin, tänne asti mun pokerinaama kestää. Vaikka itse olen yleensä liiankin hätäinen niin nyt haluan odottaa. Ei tarvi kauas katsoa historiaa muissa liigaseuroissa niin vastaavia ketjuja ja epätoivo..kuitenkin pitkä pinna kannatti. Ässät: Kivi, Tappara: Tapola nyt tuli heti mieleen.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä yleistä muihin, tänne asti mun pokerinaama kestää. Vaikka itse olen yleensä liiankin hätäinen niin nyt haluan odottaa. Ei tarvi kauas katsoa historiaa muissa liigaseuroissa niin vastaavia ketjuja ja epätoivo..kuitenkin pitkä pinna kannatti. Ässät: Kivi, Tappara: Tapola nyt tuli heti mieleen.

Ässät ja Tappara on ihan eri tason organisaatioita. Nuo on ammattimaisesti johdettua seuroja Lukkoon verrattuna.

Porissa ja Tampereella on viirejä katossa hieman enemmän. Ei nuo tuurilla tai lahjomalla ole tullut.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Ässät ja Tappara on ihan eri tason organisaatioita. Nuo on ammattimaisesti johdettua seuroja Lukkoon verrattuna.

Porissa ja Tampereella on viirejä katossa hieman enemmän. Ei nuo tuurilla tai lahjomalla ole tullut.

Niin Ässillä ja Tapparalla se organisaatio ei heti luovuttanut vaan antoi luottamuksen valmentajille.
Meinaatko että Lukon nyt pitää potkia Vuori ulos että perinteet surkeana organisaationa säilyvät.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kyllä oli taas puolustuspäässä heikkoa. Miten on mahdollista että jokainen puolustaja meni johonkin syväkoomaan heti kiekon saatuaan? Erityisesti Mäkinen mutta myös Virtanen ja Ahonen olivat tosi heikkoja omassa päässä.

Ja mites tuo ylivoima? Kiekkoa haudotaan oikealla kaarella, käytetään kerran pakilla ja sitten taas haudotaan.

Kun vielä Kähkönen tiputtelee jokaisen kiekon hermostuneesti niin vaikea keksiä mitään hyvää.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Lukko minusta tänään niin kamalan huonosti pelannut. Maalivahtipelissä hävittiin, toinen erä meni sen takia niinkuin unessa kun Kähkönen imaisi jokaisen kohti tulleen vedon, mutta ensimmäisessä ja kolmannessa erässä Lukko hallitsi peliä. Mutta tietysti jääkiekossa pitäisi tehdä niitä maaleja, ja jostain syystä se puoli nyt tökkii joka pelissä, maalivahtipeli vaan joka toisessa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ei Lukko minusta tänään niin kamalan huonosti pelannut. Maalivahtipelissä hävittiin, toinen erä meni sen takia niinkuin unessa kun Kähkönen imaisi jokaisen kohti tulleen vedon, mutta ensimmäisessä ja kolmannessa erässä Lukko hallitsi peliä. Mutta tietysti jääkiekossa pitäisi tehdä niitä maaleja, ja jostain syystä se puoli nyt tökkii joka pelissä, maalivahtipeli vaan joka toisessa.
Nyt on kyllä katsottu eri peliä. Tämähän oli Lukolta melkein huonompaa kuin surullinen Pelicans-matsi.

Ässäthän vei ekaa erää melkein miten tahtoi kun Lukon päähän tultiin kuin avoimista ovista ja esim. vain tyhmä Ojamäen hyökkäyspään jäähy katkaisi pitkän pyörityksen.

Kolmannen erän "hallinta" johtui vain ottelutilanteesta jossa Ässät keskittyi pelkästään johdon varmisteluun.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäisestä erästä olen eri mieltä, kolmannen erän Lukon hallinnan totta kai selittää Ässien 3-0-johto. Mutta ei tätä nyt kannata Pelicans-peliin verrata millään tavalla, siinähän Lukolla ei ollut mitään jakoa ennen kuin Pelicans lopetti pelaamisen yhdeksän minuuttia ennen loppua ja rupesi keskittymään seuraavan illan peliin.

Ja kyllä mä sanon että ei KooKoo-peli torstaina juuri sen parempi ollut kuin tämäniltainenkaan. Silloin Lukko vaan sattui tekemään maalin enemmän kuin vastustaja, nyt ei. Paikkoja kyllä oli tänäänkin, ei niin paljon kuin KooKoota vastaan mutta riittävästi kuitenkin.

Ja tietysti jokainenhan me näitä pelejä katsotaan omalla tavallaan.

Mutta kuten silloin Pelicans-pelin jälkeen sanoin, niin ei se ollut varmastikaan viimeinen huono peli tällä kaudella Lukolle. Niitä ja näitä tulee kun joukkue on muuttunut niin paljon viime kautisesta, eikä millään tavalla parempaan suuntaan.

Aikaa ja kärsivällisyyttä tarvittaisiin mutta löytyykö sitä, en tiedä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kovin hakusessa on vieläkin Lukon pelitapa. Se on selvää.

Siihen päälle kolme helppoa maalia omiin ja suoraviivaisuuden puutetta hyökkäyspäässä niin tulos on tämä.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ässissä on Aho uutena valmentajana ajanut pelitavan joukkueeseen muutamassa kuukaudessa, toivottavasti Lukossa sama onnistuu ajallaan.
 

Kuusnolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
VGK, Korven Honka, Kuivalahden Kiri
Huonoja pelejä on tosiaan tullut. Hyviä pelejä edelleen odotellaan. Tämän kauden saldo taitaa tosiaan olla 1 hyvä erä Saipaa vastaan. HPK-voitto saatiin täysin vahingossa kun nuorelle Larmille sattui nuorelle huippuveskarille tyypillinen yksittäinen ohi-ilta
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ässissä on Aho uutena valmentajana ajanut pelitavan joukkueeseen muutamassa kuukaudessa, toivottavasti Lukossa sama onnistuu ajallaan.

Käyppä lukemassa ässäosiota ja palaa uudelleen asiaan pelitavan sisäänajamisesta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös