Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 591 429
  • 4 204

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä en näe, että jengeillä olisi ollut vaikutusta.

No mutta olihan viime kauden jengi ja varsinkin puolustus miljoonasti parempi kuin tämä nykyinen.

Ja Lennu! Jes! Ja meneehän Hrachovinallekin joskus helppo.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Mä en näe, että jengeillä olisi ollut vaikutusta. Mun mielestä Stögön draamankaari kolmella kaudella oli oli AirHockeyVol1 - AirHockey Vol 2- Vittumitämäteen. Siis usko tuohon käkikellokiekkoon tuntui jotenkin loppuvan kesken.....
.

AirHockey Vol 3 = piereskelyä kaukalon laidalla? Tuulen viemää eli Petomaanin muistelmat? Ilmaveivausta ilman kiekkoa?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pelaako IFK kahdella sentterillä? Ovatko Hintz ja Leino pelanneet enää tokassa erässä? Hintziä ei ainakaan näy.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toihan näyttää ihan lätkältä jo ja Lennu näyttää johtajan elkeitä juuri parhaaseen aikaan. Puolustuspeli on toiminut pääosin hyvin koko kevään, joten nyt vaan juottamaan Tapparalle omaa lääkettä. Keskusta sumppuun, ohjataan hyökkäykset kulmiin ja virveliä kainaloon juuri sen verran ettei tule jäähyjä. Toki peruuttelemaan ei pidä alkaa ja pelin painaminen Tapparan päätyyn on se paras tapa puolustaa johtoa. Ukkoa vaan seinälle, koko ilta tulee.

Nyt on vahva luotto, että Nordiksella pelataan vielä tänä keväänä. Siinä hallissa, jossa myös vierasjoukkueen puhtaat avojään pommit ansaitsevat ujot suosionosoitukset vihellyskonsertin sijaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä mä olen vaan niin ysäri, että mä diggaan tästä tutinaa ja tötinää -kiekosta enemmän kuin Aaltosen kikkailusta.

Sama täällä. Kantola on ihan loistava puskutraktori, Lennukin taklaa kuin parhaina päivinään ja Big Joelta odotan vielä illan isoa niittiä.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Mitä VITTUA Eronen katteli. Kuinka saatanan huono se on??
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Eronen-Heiskanen, kunniakujalla...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä Eronen ja Heiskanen puuhaa? Ja mitä vittua kaikki puuhaa. 2 maalia hetkessä. 2 kertaa unohdetaan puolustaa keskusta täysin.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Ja heti perään Generous lumiukkona
 

444

Jäsen
Yllättäen Erosen loistavalla yksilösuorituksella Pappawa tasoittaa. Kaveri tulossa yksin läpi keskeltä, niin siinä vaiheessa on paras idea yrittää pitää laita kiinni. Se laita olisi voinut osallistua hyökkäykseen.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Kyllä alkaa vituttamaan tämä ifk:n meno, haistakaa koko jengi pitkä vittu.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla oli yksi pyyntö edellisen matsin jälkeen: Eronen ja Generous katsomoon. Miksi sitä ei tapahtunut, Törmänen? Näihin kahteen kaveriin IFK on kaatunut tänä keväänä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lankinen sisään. Ei ole enää merkitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös