Peliesitykset kaudella 2015–2016

  • 561 837
  • 3 676

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis niin perin suomalainen katsantokanta on että mietitään mitä oltaisiin voitu tehdä toisin jotta vastustaja olisi voinut voittaa. Naurettavaa mielestäni 00-luvulla. Ja olen täysin Carlosin linjoilla tässä että pitäisi lopettaa spekulointi muiden huonoudella ja vain keskittyä oman joukkueen tekemiseen

Tappara tulee taatusti pelaamaan sarjan parhaan pelin (alun) seuraavassa matsissa. Mutta nykyisellä HIFK:n tekemisen tasolla se tullaan turruttamaan ja parin päivän kuluttua siitä kaikki yhdessä juhlitaan mestaruutta. Ei tää nyt niin vaikeaa ole.

Joo, kunhan ei päästetä jatkossa Tapparaa noin vapaille mestoille. Puolustuspeli niin tiiviiksi kun se vaan on mahdollista, ja liialliset kikkavitoset siellä pois, niin hyvä tulee!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oikeastaan tällaiset "ei me kyllä oikeasti oltu parempia" -spekuloinnit sopivat paremmin sinne Mansen suuntaan. Maarnääs, voitettii 6-0, mutta ei ny tehrä tästä numeroo.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oikeastaan tällaiset "ei me kyllä oikeasti oltu parempia" -spekuloinnit sopivat paremmin sinne Mansen suuntaan. Maarnääs, voitettii 6-0, mutta ei ny tehrä tästä numeroo.

:D se on just näin!

Hitto että diggaan kaiken muun hyvän ohella siitä, miten IFK:n pelaajat tekevät töitä joukkueelle/valmentajalle. Tollasesta näkee sen, että kaikki on kunnossa joukkueen sisällä, eikä ole mitään smyygailua tai vapaamatkustamisen yritystä. Kroppaa pistetään likoon kuten pitääkin. Isot aplodit tuli kiekon tielle hyppäämisestä Tapparan ylivoiman aikana (oliko Ikonen?).
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Turha jossitella tuollaisia, mutta ehkä sen verran voi olla varuillaan, että ei voi luottaa siihen että Tappara jatkossakin missaa huippupaikkoja sillä prosentilla kuin tähän asti.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Juu, seuraavalla kerralla Ramu laittaa tyhjään maaliin sisään ja Jauho tekee läpiajosta maalin. Ei näitä voi laskea tai jossitella.

Edit* Rami-> Ramu
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Perkele, kuka tumpeloi ton kiekon Laineelle? Siinäpä vasta kaveri, jonka kanssa kannattaa ottaa riskejä. Pelillisellä tasolla hyvin tasaista noin yleisesti ottaen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK tuli sitten sukkasillaan tähän peliin. Ihan karmea ero koti- ja vieraspelaamisessa. Ihan erän alussa HIFK:lta muutama vahva vaihto, mutta muuten pelaaminen ihan täysin Ramstedtin varassa. Tappara on nyt se joka, on aktiivinen agressiivinen ja HIFK selviytyy kentällä. Tähän päälle vielä syötetään itse läpi Tapparalta se pelaaja, jota ei saa syöttää läpi. Ensimmäinen erä meni siis HIFK:ta ihan ohi. Missä on vieraskentällä se sama kiimainen HIFK, kuin Nordiksella?
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK tuli sitten sukkasillaan tähän peliin. Ihan karmea ero koti- ja vieraspelaamisessa. Ihan erän alussa HIFK:lta muutama vahva vaihto, mutta muuten pelaaminen ihan täysin Ramstedtin varassa. Tappara on nyt se joka, on aktiivinen agressiivinen ja HIFK selviytyy kentällä. Tähän päälle vielä syötetään itse läpi Tapparalta se pelaaja, jota ei saa syöttää läpi. Ensimmäinen erä meni siis HIFK:ta ihan ohi. Missä on vieraskentällä se sama kiimainen HIFK, kuin Nordiksella?
Minusta taas HIFK oli vähän niskan päällä vaikka Tappara johtaakin peliä. Ei siellä Tapparallakaan ollut mestoja muilla kuin Laineella ja Kuuselalla.

Itse en olisi vielä huolissani näkemästäni.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ensimmäinen erä meni siis HIFK:ta ihan ohi. Missä on vieraskentällä se sama kiimainen HIFK, kuin Nordiksella?

Ei se HIFK:n osalta mun mielestäni kyllä ihan toivotonta ollut. Ennemmin Tappara on nostanut tasoaan. HIFK oli nytkin mun nähdäkseni paremmalla jalalla kuin Tappara ja se on ihan perusedellytys kyllä jatkoa ajatellen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se HIFK:n osalta mun mielestäni kyllä ihan toivotonta ollut. Ennemmin Tappara on nostanut tasoaan. HIFK oli nytkin mun nähdäkseni paremmalla jalalla kuin Tappara ja se on ihan perusedellytys kyllä jatkoa ajatellen.

No se oli tiedossa, että Tappara nostaa tasoaan. HIFK:n peli oli omasta mielestäni ajoittain liian varovaista ja seisovaa. Jos otetaan tuosta viime erästä pois Ramstedtin suoritus, niin ei omasta mielestäni hirveästi positiivista jäänyt. Ei HIFK nyt huono ollut, mutta kun oletusarvo on se, että ollaan tässä sarjassa niskan päällä oltu oikeastaan koko ajan ja nyt olisi todella se iskun paikka nakkikattilaan, niin niistä lähtökohdista oli vaisuhko erä. Nyt olisi omaan silmään ollut se paikka iskeä, kun Tappara on haavoittuvainen. Nyt luotiin taas heille uskoa.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä pelaamisella tulee turpaan. Sukkasillaan varovainen hiihtely johtaa Tapparaa vastaan aina tuhoon. Pitää karvata, rymistellä, ajaa pakkeihin hulluna kiinni ja naulata maali-pari. Nyt päästetään Tappara mukaan sarjaan ihan liian helpolla. Tokaan erään haluan Nordis-HIFKin.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se HIFK:n osalta mun mielestäni kyllä ihan toivotonta ollut. Ennemmin Tappara on nostanut tasoaan. HIFK oli nytkin mun nähdäkseni paremmalla jalalla kuin Tappara ja se on ihan perusedellytys kyllä jatkoa ajatellen.

Täytyy päästä tekemään pitkiä hyökkäyksiä ja pyrkiä siihen ettei niitä tule paljoa omaan päähän. Tuppura
on edelleen vaarallinen, vittu niitä ei auta päästää niitä niskan päälle. Nyt nähtiin että pienistä virheistä tulee pahoja mestoja, jopa maaleja omaan päähän.
 

Jadeveon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se HIFK:n osalta mun mielestäni kyllä ihan toivotonta ollut. Ennemmin Tappara on nostanut tasoaan. HIFK oli nytkin mun nähdäkseni paremmalla jalalla kuin Tappara ja se on ihan perusedellytys kyllä jatkoa ajatellen.

Lisäksi mun silmiin HIFK vei lähes kaikki kaksinkamppailutilanteet ja etenkin kulmissa kiekko kaivettiin omille about joka kerta. Vähän huolellisuutta omista lähtöihin, niin kyllä tästä hyvä tulee.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vittu sentään, että pitikin sen ainoan jalkoihin jääneen syötön sitten kalahtaa omiin Laineen muodossa. Nyt ei enää yhtään puppelointia kiitos.

Tää viedään tänään maalein 2-3
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No voi vittu, aivan karmealta näyttää just nyt.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tää rupeaa näyttämään 1-0 / 1-1 -peliltä. HIFK jauhaa kyllä maalipaikkoja hippasen enemmän kuin Tappara.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä on ahdistava peli... Voi kevät sentään.

Liivik, miksi et tehny noin hyvästä paikasta. Miksi...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
10 maalia kuuteen erään Nordiksella, 1.66 maalia/erä. Viisi erää Tampereella ja 1 maali, 0.2 maalia/erä. Ihan karemean järkyttävä ero. Tässä ihan turhaan nyt huomiseen peliin ollaan siirtämässä momentumia Tapparan suuntaan. Ei se vaadi Tapparaltakaan Nordiksella, kuin avausmaalin, niin sekin leikki muuttuu ihan eri peliksi. Ei vaan voi olla tyytyväinen nyt nähtyyn. Tätä perkele pelkäsin tähän peliin tullessa, että noilla Nordiksen murskavoitoilla voi vaikka pyyhkiä persettä. Ihan sama voittaako 1-0 vai 10-0. HIFK ei saanut niistä mitään mukaansa, eikä Karhunen ole niistä moksiskaan.

Erityismaininta Tuomistolle. Ihan helvetin hyvää pelaamista. Maalipaikkoja oli tasoitukseen, mutta kuka vittu niitä pelin jälkeen laskeskelee?

Nyt haluan kolmannessa erässä nähdä HIFK:n joka tulee ovista ja ikkunoista yhtä aikaisesti kohti Tapparan maalia. Husso antanut sauman voittaa. Käyttäkää se.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
me ollaan hävitty tää matsi , sama meno kuin Tampereella viimeksi. Huomenna ratkeaa mestaruus, huominen voittaja on mestari
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Peli on aivan täyttä paskaa tänään. Järvinen voisi kävellä bussin perässä Tampereelta Stadiin tai vaikka jäädä sinne, ihan sama. Taipalus totutun paska. Muulilla ei mitään käyttöä taaskaan. Simo pyörii ja pörrää mutta ei saa mitään aikaan. En tykkää. Harvoin mene näin tunteisiin, mutta puolustus on mielestäni tänään aivan paska ja hyökkäyspäässä viimeistely ontuu, tekopaikoissa Def Leppardin rumpalin kädet kaikilla.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Hintzin ketjun pitää erityissti nostaa tasoaan. Puustinen on ajoittain väläytellyt, Hintz harvemmin ja Leinoa tuskin havaitsee kentällä (on osoittautunut vielä vähän poikaseksi miesten peleissä).

Liivikin ketju ihan alkua lukuunottamatta ookoo-tasolla, tosin voisivat suoraviivaisemmin pyrkiä maalille silloin, kun väylä aukeaa (ja onkin auennut) eikä kaarreta aina sinne laidoille hinkkaamaan.

Elkinsit aika tasapaksuja, mutta maestro itse hyvässä iskussa. Kaipaa toki tukea laidoilta.

Ramun tietokone jaksaa nakuttaa, mutta tehottomat kaverit tuhlailee. Rask rimpuilee ja raastaa tilanteita, mutta toistaiseksi ne tyrehtyvät kalkkiviivoilla. Zaborsky heikoin lenkki tuossa, vaihtaisin hänen ja Luttisen paikkoja.

Kaksinkamppailut alkoi tokan lopussa kääntyä selvästi HIFK:lle. Nyt vaan lisää prässiä ja luulisi nyt edes yhden maalin onnistuvan Mansessa kuten viimeksikin. Sillä voi päästä jatkoajalle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
En mä vieläkään usko Tapparan tätä sarjaa vievän, vaikka tänään voittaisivat. HIFK jauhaa enemmän paikkoja tänäänkin. Zabo on kyllä aika kuutamolla, ei näytä olevan enää HIFK:n pelaaja. Noin niinkuin henkisellä tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös