Sitten karmean pelin jälkeen varsinaista anuslyysiä:
Hermostunut Sport sai pienellä onnellakin kasvonsa säilytettyä. On se ihme, että näinkin huonolla pelillä jotain pisteitä saa naarattua. Hyvä näin! Voi jopa olla, että oli kevään tärkeimmät 2p! Tästä jos olisi tappio tullut niin ties mikä alamäki olisi alkanut ? Hyi olkoon! Onneksi näin päin!
Da Costalle jatkopaffia vaan mun puolesta. Ei pelkästään sen takia, että ratkaisi tänään, vaan tuo Sportin pelityyliin sopivasti rauhallisuutta hyökkäyspäähän ja jakelee paljon todella hyviä passeja toiseen aaltoon, tänäänkin pariin otteeseen. Ja on kyllä eittämättä hyväkätinen kaveri. Ja parempi esim rankuissa kuin Bert, jota täytyy edelleen hiukan ihmetellä miksi laitetaan aina rankuille, vaikka ei varsinaisesti ole miehen parhaita avuja?
Lehikoisella kurkki kyllä myyrä kyllä aika raakasti pelin alussa, ja oikein jännitti, että tuleekohan tuosta mitään, mutta paransi loppua kohden. Annetaan reilu mahis näyttää, mutta tämänpäiväinen ei oikein lupaavia ennusmerkkejä kylläkään antanut. Itse olen kaverin suhteen hiukan skeptinen, ja vielä pahaan paikkaan joutui, kun kauden kovimmat pelit tähän asti käynnissä! Klups....
Paljon tuli toivottomia kuteja huonoista sektoreista ja hirveeseen ruuhkaan. Osin Kookoon hyvää puolustamista.
Mä odotin yleisömäärää lähelle 4k tänään koska kampanjat ja kihelmöivä asetelma, mutta noinkohan Ilves pelin kura oli liikaa osalle maksavista??