Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 671 884
  • 3 844

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rask 1+3. Eikös Rask myös saanut kritiikkiä ensi kautta koskevassa ketjussa? Itse olen kyllä aina valmis pitämään tuollaisella jalalla varustetun pelaajan, jolta auttavasti käsiäkin löytyy. Selkeä 2 ketjun pelaaja.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jumalauta, siis 1-5! En näe peliä, mutta tuloksen perusteella väittäisin, että HIFK pelaa hyvin. Lankinen VIHDOIN maalissa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Raskilta kauden paras peli. Näyttää suorastaan Crosbyltä tuolla. Onko se tehnyt kolmasosan kauden pisteistään jossain kolmessa matsissa? Toivottavasti tästä alkaa samanlainen dominointi mitä nähtiin syksyllä.

Muoks. Juuso Salmi 0+2. Heh. Antoi muuten avaussyötön tuohon Raskin maaliin.

Muoks2. Ai olikin Teppo. No höh.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellanen kiva huomio taas kerran, että Lankinen on kuin muuri tuolla maalilla. Väitän että ollaan menetetty paljon pisteitä hukkaan sen takia, että siellä pelasi Ville, eikä Kevin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt sanon jälkiviisaanoloisesti, että olen koko ajan pitänyt Raskin puolia. Mun mielestäni HIFK:hon mahtuu aina tyyppi, jolla on oikeasti jalat ja fyysisyyttä. Pidän vakaana liigapelaajana, lasken samaan koriin Luttisen kanssa. Niin ja Puustinen olisi kolmas kaiffari tässä korissa, mutta hänhän lähtee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Väitän että ollaan menetetty paljon pisteitä hukkaan sen takia, että siellä pelasi Ville, eikä Kevin.

Olen absoluuttisen samaa mieltä. Ihan vitun kelvotonta mv-peluutusta tähän mennessä! Tästä ei voi Lunkankaan päätä silitellä, vaikka Törmänen kai sen veskarin lopulta valitsee. Erikoista jengiä siellä joukkueen sisällä, kun täälläkin jokainen olisi vaihtanut Lankisen kehiin aikaa sitten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä ainakaan lauantain maaleja laittaisi suoraan Husson syyksi - ei niitä olisi ottanut brodöörikään -, mutta varmaan siinä oli sitä, että IFK:n viisikko ylipelasi puolustuspäässä, koska kupolissa oli pientä epävarmuutta maalivahdista. Siinä mielessä Husson peluuttaminen on voinut olla virhe, mutta nyt kyllä kannattaa mennä Lankisella niin kauan kuin koppi tarttuu.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää muistaa, että IFK pelasi varsin hyvän kotipelin viime kaudella JYP:iä vastaan runkosarjan lopussa, eli tuo VP:n jäähyväisottelu. Silloin toivo heräsi, mutta sääleissä palattiin tutulle tasolle. Yksi peli voi aina olla suonenveto ja johtua esim. kovasta tunnelatauksesta tai tässä tapauksessa siitä, että joukkue tietää säälien kutsuvan ja tavallaan nyt ei ollu mitään hävittävää. Katsotaan mille tasolle peli asettuu seuraavissa peleissä?
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tuo meni jo Auvitun piikkiin. Olipa hieno purku.

Vaikka HIFK on skarpannutkin tänään hienosti ja peli ollut ajoittain hyvännäköistä, ei edelleenkään saada ehjää 60min. Emmä enää jaksa miettiä jatkopelejä koska tuon jengin tie katkaistaan turhankin helposti. Mutta vituttaa jo sekin, että 60 peliä takana ja Stögön HIFK ei tuon parempaa voi tarjoilla.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, ihan turha paukutella henkseleitä yhden voiton jälkeen. Tämä sama kaava on nähty aika monta kertaa tässä vuosien saatossa. (voitetaan runkosarjan lopussa hyvällä pelillä joku) Mä ruven sitten vasta vähän nostattelee toiveita, kun puolivälierät on selvitetty ja ollaan neljän joukossa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hussolle voi sitten loppukevään ajaksi varata pöydän Namusta. Lankisen on pakko olla ykkösmaalivahti kauden loppuun asti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Loppujen lopuksi omiin meni aika tutut kaksi maalia, mutta kun tekee itse viisi, niin ei se haittaa.

Jep, juuri näin. Maalihanat saatiin auki. Ilmeisesti siinä oli se suurin ero edellisiin verrattuna. Oletan, että Lappeenrannassa ei nähty uutta vallankumouksellista pelikirjaa - heh!
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kosmetiikkaa. Se on ihan yks ja sama mennäänkö sääleistä jatkoon, koska runkosarja ykkönen tai kakkonen niistää nenän kuitenkin.

Kärpät niistää varmasti, mutta Lukko tai Tapparakin ovat minusta oikeasti mahdollista yllättää. Sarja on ollut nyt todella tasainen, eikä nuo kaksikaan mitään maata mullistavaa ole esittäneet. Selviä suosikkeja molemmat kuitenkin olisivat meitä vastaan, eikä vähiten maalivahtipelin ansiosta.
 

Stigu

Jäsen
Toi peli oli nyt sen näköistä, mitä sen olisi pitänyt olla suunnilleen Tammikuun loppupuolella. Eli käytännössä AirHockeystä olisi pitänyt luopua heti vuoden alussa.

Melkein toivon ,että IFK selvittäisi säälit ja pääsisi pleijareihin, niin Stögö saisi kokemusta niistä ihan aikuisten oikeasti kovista peleistä. Voisi tulla muutama uusi ajatus päähän esim. jengin koostumuksesta ja pleijareiden pelitavasta ensi kaudelle.

Tuossa jengissä on puolustus perseestä, mutta koska sitä on jo puitu ihan tarpeeksi, puutun hyökkäykseen. Siellä on 3 taiteilijaa (Ramu, Zabo, Goldobin) , ja tuo on ehkä vähän liikaa jengille kuin jengille. Varsinkin Ramstedt on sen luokan primadonna, että häneltä olisi pitänyt kitkeä jo puoli vuotta sitten noi turhat ja typerät "yksin-kiekollisena-kolmen-vastustajan-läpi"-ideat. Hän villjelee noita älynväläyksiään joka matsissa , ja tuloksena on viiskon täydellinen hajoaminen ja useimmiten kiekonmenetys.

Hyökkääjistä Rask ja Tamminen saavat kyllä ison peukun. Tamminen menee heittämällä näiden partasten, blomqvistien ja micke-maxien ohi, ja jos saa ensi kaudella tarpeeksi peliaikaa, nousee takuulla vakiokokoonpanoon. Rask taas on aivan uskomaton pörriäinen, sillä erotuksella noihin normipörriäisiin, että pyrkii aina vastustajan maalia kohti.

Kun tänään tsekkasin tuon joukkueen aloituskokoonpanon , presented by Ruutu, tuli kyllä aika haikea fiilis. Jengissä on about 5 turhaketta, mutta loput pelaajat eivät olisi ansainneet ihan näin tylyä loppukautta. Karavaanari saa katsoa peiliin, mutta erityisesti toivon, että Stögö tuijottaa sitä koko kesän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös