Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 671 884
  • 3 844

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Paineettomassa tilanteessa hienoa peliä joukkueelta. Juunas ja Matti tehoilee ja Keke liimaa kaiken.
Tästä hyvä draivi sääleihin, ja siitä sitten kohti uusia urotekoja!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitä mitä mitä mitä! Hieno erä jätkiltä. Niin sitä taas nousee lapsenomainen usko, että jos tästä sittenkin...

Lankinen oli hyvä. Pari hienoa koppia ottelun alussa. Rask ja Gene kovassa vedossa. Geneä voi pikkuhiljaa asetella siihen YV:n viivalle ihan huoletta... Aika Esa Lindellmäinen ranne kaverilta kyllä lavasta lähtee.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mistä helvetistä Edarit tän asenteen kaivanut tähän merkityksettömään peliin Lappeenrantaan?

Hyvin näkee että se viime aikojen mailoista puristaminen ja pakkopisteiden metsästys on ollut pelkästään pelaajien korvien välissä. Nyt ei ole enää paineita ja pelataan taas vapautuneesti. Keke on hyvä maalissa.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Hyvä olla täällä Leprassa näillä peliesityksillä. Vielä ilmaislipulla. Jospa tämä tästä....hienoja kaappeja.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No kyllä nuo sitä kotietua sääleihin edelleen tavoittelee, eikä taida ratketa tänään vielä sekään, kun Ässätkin aloitti vahvasti. Eikös se tasapisteissä ratkea kolmen pisteen voittojen mukaan, joten Ässillä mahdollisuus kaapata kotietu itselleen torstaina Nordikselta. Tuo sopisikin hyvin kauden kuvaan, että perseillään kotietu viimeisessä pelissä Ässille ja sitten otetaan viikonloppuna kuokkaan X 2. Mutta toivotaan nyt, että alkaa vihdoin aueta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No perkele, oonko mä näin helppo että rupean 2. erästä alkaen jo katsomaan? Ei, kyllä mä taidan mennä seuraamalla pelkästään Jatkoaikaa - aika erikoinen tapa tsekkailla, mutta enpä ota tavaksi kuitenkaan.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja Liiga
Jännitys tiivistyy... Onko Jatkoajan historian suurin takinkääntöoperaatio juuri alkanut? Onko Stögö sittenkin jumalasta seuraava ja Karavaanari onnistunut kaikkien huomaamatta kokoamaan voittajajoukkueen? Onko viimeaikainen toilailu ollut yksin Husson syytä? Kaikki tämä selviää muutaman viikon kuluessa...pysykää palstalla!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No perkele, oonko mä näin helppo että rupean 2. erästä alkaen jo katsomaan? Ei, kyllä mä taidan mennä seuraamalla pelkästään Jatkoaikaa - aika erikoinen tapa tsekkailla, mutta enpä ota tavaksi kuitenkaan.

Ei kannata. Nyt toiseen erään tultiin rotsin napit täysillä auki. IFK ei päässyt kahden minuutin YV:n aikana edes SaiPan alueelle. Ei saatana!

E: Ja heti helähti. 1-4.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asiasta kukkaruukkuun - kivat Petu Matikaiselle, jonka mielestä Hirso oli hasbeen.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Alun jälkeen ihan hyvin taas lähti kulkemaan. Hyvään paikkaan aikalisä Antilta. Juntit vittuilee vieraille ja tuomarille, unohtavat kannattaa omiaan. Vähän huonoa tuuriakin tuossa saipun maalissa, meni varusteiden alta ilkeästi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Stigu: En mä uskonut 4-4:ää, oisit sanonut suoraan 5-4 niin ois kuulostanut mun HIFK:lta.

Kiitti väliaikatiedotuksista! Se on varma merkki, että peli kulkee suht. ookoo, kun täällä ei ole kauheasti happeningia. Kuopiossa peruttiin mäkikisan toinen kierros, sitä ei voi katsoa. Kolmannen erän ajaksi pitää keksiä muuta oheistoimintaa tämän lukemisen lisäksi.
 

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas hyvää peliä pitkästä aikaa HIFK:lta. Ilo silmälle :) Näinkö se on, että kun nyt pelataan ilman paineita eikä puristeta mailaa, niin tulosta syntyy.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onpas hyvää peliä pitkästä aikaa HIFK:lta. Ilo silmälle :)

Mitvittuu, vieläkö ne pelaa hyvin? Oikeesti?

edit: Samaan aikaan tekstari Lappeenrannasta: homma hallussa, näyttää jopa viisikkopeliltä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko täällä vielä tosiaan joku, joka on halukas kehumaan HIFK:ta? Kesken pelin vieläpä? Rohkeaa. Mä en uskalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tässä sellainen pienen pieni mahdollisuus, että ketsuppipullon auettua jatketaan samaa rataa ensin torstaina Ässiä vastaan ja lauantaina Nordikselle palaa valmiiksi luovuttanut Pata, joka on sunnuntaina kotonaan helppo suupala IFK:lle, joka on kahdesti peräkkäin antanut kunnon selkäsaunan Stadin pyhätössä. Siitä sitten puolivälieriin, jossa tulee vastaan Lukko. Laastarilla kokoon karsittu Söde kertoo kopissa juttuja keväältä 2011; joukkue kaivaa jostain saman moodin, joka oli parin viikon takaisessa 0-4 ryöstössä Äijänsuolla; GeneMatti tylyttää entisiä joukkuekavereitaan ja lopputuloksena edarit etenee välieriin, mikä onkin sitten ihan toinen juttu.

Koska kyseessä on kuitenkin IFK, niin luultavammin torstaina tullaan himassa rotsit auki laatikkoon, ja Ässät juottaa IFK:lle samaa lääkettä, jota tänään tarjoillaan sputnikeille. Siitä sitten onkin hyvä lähteä lauantaina Poriin saamaan turpaan, ja sunnuntain ottelu on enää pelkkä muodollisuus saunailtaa ja Suskia odotellessa.

edit. Rask tekee jo 1-5. Koska viimeksi IFK on voittanut näin isoin numeroin L-rannassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös