Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 671 865
  • 3 844

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mielestäni HIFK oli porissa aika passiivinen eikä karvannut/taklannut juuri ollenkaan. Kyttäsi vain vastaiskuja. Millaista peliä HIFK kotonaan pelaa?

Nimenomaan ja olikin hyvä taktiikka jos Husso ei olisi imaissut noin kolmea maalia.

On se kotipelien rentouskin karissut tässä 2015 kuluessa. Ehkä ei niin passivista mutta väkinäistä puurtamista joka ei salli imurointeja.

Vinkki IFK:n toimistolle, älkää tehkö Lankiselle rahakasta sopparia vaan vähätelkää poikaa ja pitäkää ottelukohtaisilla soppareilla herran nuhteessa. Toimii parhaiten.

_
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Just keitin kahvit, käytin koiran kusella ja istuin Ruudun ääreen. Tästä 4 nanosekuntia myöhemmin Ipa menee 0-1 johtoon. God damned, I love this team! Milloin viimeksi HIFK on tehnyt matsin ekan maalin?
 

Stigu

Jäsen
On taas kyllä sen näköistä touhua tuo IFK:n taaperrus. Tässä alkaa olla kohta ihan aikuisen oikeasti paikka valmentajanvaihdokselle.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Onko tätä jääkendoa pakko katsoa jos ei enää jaksa? 04:20 pelattu ja 0-2 Ilvekselle...

-Tinke

Ei ole. Tulin käytävän puolelle vähän rauhoittumaan ja oma silmä tähyää jo Sonskin suuntaan. Jospa siitä kaudesta olisi iloa enemmän kuin tästä totaaliskeidasta, joka ei sinänsä edes ole mitenkään erityisen poikkeuksellista. <--vitutusketjun kamaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jämäkkä alku HIFK:lta ja Hussolta. Huh. HIFK on viimeksi tehnyt ottelun ensimmäisen maalin vuonna -76 Forssan Palloseuraa vastaan. Tämä tippinä mahdollisia visailuja varten!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mun puolesta Stögön voi pistää jo mäkeen. Tossa touhussa ei ole enää vittu päätä eikä häntää.

Odotan jo erätaukohaastattelua, jossa Stögö toteaa: -Kaveri oli terävämpi, teki paikoistaan.

Lankinen ei päästänyt yhtään Porissa ja silti lähdettiin Hussolla. Tässäkin katse kääntyy valmennukseen.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ei vittujen kevät sentään. Olemme panostaneet siihen ja varsinkin nyt, että olemme hereillä heti pelin alusta. Haistakaa vittu sanon minä. Tästä ei tule nyt yhtään mitään.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jaahas, onks tää joku ennätys kun puolet ekasta erästä on vasta pelattu ja koko halli buuaa omilleen? Miten 1. erien pelaamista harjoitellaan?
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivan näköistä peliä. Vaikka noustaisiin taas 3. erässä 0-5 tappioasemasta tasapeliin tai voittoon, niin ei se kyllä paljoa lämmitä, kun joka matsissa otetaan ensin kaksi erää tyylipuhtaasti turpaan.

Ihan mielenkiinnosta. Nyt kun HIFK:n pelityyli on pysynyt melko samana useamman kuukauden ajan, ja joukkue enää voita, niin kuinka monen mielestä HIFK:n peli on edelleen viihdyttävää, vaikka pisteitä ei tulekaan?
 

Stigu

Jäsen
Mun puolesta Stögön voi pistää jo mäkeen. Tossa touhussa ei ole enää vittu päätä eikä häntää.
Samaa mieltä. Vittu tämä AirHockeyn ja Stiga-pelin sekasikiö rännikiekkoineen on jo nähty. Enpä muista milloin olisin katsonut näin aneemista jengiä näin kauan. Stögöllä ei ole näpeissään pelikirja eikä jengi. Lisäksi kun jengistä puuttuu Ville Peltosen kaltainen liideri, ollaan tilanteessa jossa tuo jengi mitä luultavimmin pelaa tuota rännikiekkoa loppukauden.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyvin simppeliä. Mistä se kertoo, että otteluiden alussa ollaan aivan jäässä? Vastaus: huonosta valmistautumisesta. Kuka tai mikää vastaa valmistautumisesta? Vastaus: valmennus.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ihan mielenkiinnosta. Nyt kun HIFK:n pelityyli on pysynyt melko samana useamman kuukauden ajan, ja joukkue enää voita, niin kuinka monen mielestä HIFK:n peli on edelleen viihdyttävää, vaikka pisteitä ei tulekaan?

Hyvä kysymys. Itse olen pitkin syksyä kirjoittanut, että hyvä kun voitetaan, sillä muuta viihdettä ei saada. Nyt kun ei voiteta, viihteen määrä ei ole ainakaan lisääntynyt.

Ja hei - kyllä noi tuolla parhaansa tekee, mutta ikävä kyllä se on just nyt tätä. Pelätään epäonnistumisia, jopa vielä enemmän kuin Psyko Summasen aikana, jonka seurauksena mailaa puristetaan eikä osuttaisi edes tyhjiin. Mua vituttaa pelaajien puolesta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Vaikka tässä Stögön potkuja jo odotellaan niin ei tässä oikein tiedä kuka tässä se oikea koutsi olisi. Kaikenlaista äijää täällä tuntuu käyvän ja vain yksi on onnistunut ja se on Nokka. Stögö piti olla sitä parasta mitä markkinoilta saadaan. Lopputulos on tämä. En mä tiedä. Kai tää jengi on jotenkin noiduttu. Nordis on noiduttu. Kaikki menee päin vittua. Saatais edes se uus halli, niin sais jotain iloa.
 

Stigu

Jäsen
Ja hei - kyllä noi tuolla parhaansa tekee, mutta ikävä kyllä se on just nyt tätä. Pelätään epäonnistumisia, jopa vielä enemmän kuin Psyko Summasen aikana, jonka seurauksena mailaa puristetaan eikä osuttaisi edes tyhjiin. Mua vituttaa pelaajien puolesta.
IFK:lla on ollut about 1 maalipaikka. Ilveksellä varmaan 5-7. Eli mun mielestä suurin ongelma on, että IFK ei edes pääse maalipaikkoihin. Toki noissa harvoissa maalipaikoissa pelaajat puristavat mailaa.

TOP3 paskat so far: Generous, Leino, Ramstedt.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun puolesta voidaan ottaa Shedden. Ei se mestaruuksia koskaan voita, mutta olispahan ainakin tutinaa ja tötinää.

Emmäkään meinaa enää keksi kuka saisi tämän jengin mestaruuteen koutsattua.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka tässä Stögön potkuja jo odotellaan niin ei tässä oikein tiedä kuka tässä se oikea koutsi olisi. Kaikenlaista äijää täällä tuntuu käyvän ja vain yksi on onnistunut ja se on Nokka. Stögö piti olla sitä parasta mitä markkinoilta saadaan. Lopputulos on tämä. En mä tiedä. Kai tää jengi on jotenkin noiduttu. Nordis on noiduttu. Kaikki menee päin vittua. Saatais edes se uus halli, niin sais jotain iloa.

Avasin teksti-tv:n ja odotin IFKin johtoa, 0-2 ja torjunnat 11-2. Mit Vit?? Taas!

HIFK on noiduttu, sen tietää kaikki. Jos Kärppien koko jengi vaihdettaisiin päittäin HIFKin rosteriin, niin sääleissä mentäisiin tai jäätäisiin ulos POFFeista kokonaan, olen tästä vakuuttunut. Jokin edarius tai vastaava imeytyy hallin seinistä pelaajiin, ja kulta muuttuu paskaksi. Siellä on bluesissa prikin entistä omaa, joista edarius on haihtunut ja peli kulkee taas.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Historiaa kai se on tämänkin, että liigassa joku jengi pystyy näin totaalisesti koomailemaan hyvän alkukauden. En tiedä mitä helvettiä siellä on tehty, mutta tossa pelissä ei ole palastakaan joka voisi kuvastaa hyvää alkukautta. Miten musta tuntuu, että täällä palstalla on ainoat ihmiset jotka oikeasti tajuaa kuinka kusessa me juuri nyt olemme. Jos joku tiedostaisi asian kai siellä edes jotain saatanan palavereita olisi joukkueen kesken pidetty. Vai tietääkö joku paremmin?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Harvinaisen paskasti pelaa toi jengi kyllä. Nopea kevät tiedossa, ei mopolla moottoritielle. On näemmä treenattu, kuinka voi pelata vieläkin surkeammin. Hyvin ovat onnistuneet.

Jumalauta, tossa jengistä ei ole enää yhtään positiivista asiaa jäljellä.
 

Stigu

Jäsen
Vielä tuosta Stögön pelikirjasta. Hän ei selvästikkään ole ohjeistanut jengiä esim. 5-4 ja 5-3 ylivoimiin. Tuolla yritetään molemmissa ylivoimissa lähes poikkeuksetta AINA tuota poikkikentän syöttöä.

Samoin jengin pelistä huokuu nyt kyllä se, että Stögöllä ei ole joukkue näpeissään. Ihmettelen, onko hänellä itse asiassa ikinä ollutkaan jengi näpeissään. Stögö kuulemma antaa pelaajille paljon vapauksia, mutta kyllähän perkele tuo perusta, eli viisikkopeli sen eri variaatioineen, pitää olla kunnossa ennenkuin jengille antaa vapauksia.

Shedden olisi kyllä aivan helvetin hyvä vaihtoehto, jos vaan on vapaana. Meikäläisen mitta tuota paskaa on täysi.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Avasin teksti-tv:n ja odotin IFKin johtoa, 0-2 ja torjunnat 11-2. Mit Vit?? Taas!

HIFK on noiduttu, sen tietää kaikki. Jos Kärppien koko jengi vaihdettaisiin päittäin HIFKin rosteriin, niin sääleissä mentäisiin tai jäätäisiin ulos POFFeista kokonaan, olen tästä vakuuttunut. Jokin edarius tai vastaava imeytyy hallin seinistä pelaajiin, ja kulta muuttuu paskaksi. Siellä on bluesissa prikin entistä omaa, joista edarius on haihtunut ja peli kulkee taas.

Tää on totta. Katsokaa miten esim. Talaja ja Ihmiskyrpä Sailio pelailee Bluesissa. Hirsosta puhumattakaan. Nokkahan sen otti aikoinaan tänne tullessaan puheeksi, että seurassa piti täysi siivous kun homman aloitti. Kaikki hommat taisi olla retuperällä. Asenteesta ja harjoittelusta lähtien. Organisaation johto kuvittelee varmasti, että nämä kantavat vielä vuosikausia seuraa eteenpäin. Vitut. Tämä kausi oli ainakin itselleni se ns. kolmas kerta, jolloin se välieräpaikka on minimi. Se on tällä hetkellä täysin utopiaa. Tää alkaa käymään seuralle perkeleen kalliiksi. Ei tuolla kaikki jaksa tota paskaa liian pitkään katsoa. Muitakin vaihtoehtoja löytyy.

Edit. En siis tarkoittanut omia kasvatteja Talajalla ja Sailiolla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
IFK:lla on ollut about 1 maalipaikka. Ilveksellä varmaan 5-7. Eli mun mielestä suurin ongelma on, että IFK ei edes pääse maalipaikkoihin.

Tähän vahva sama. Just eilen tuskailin, että en muista oikeasti näin surkeasti maalipaikkoja aikaiseksi saanutta HIFK:ta. Jopa vähemmän taitavat Mälkiän ja kumppaneiden sonnijengit saivat puhtaalla vääntämisellä ja väkivallalla enemmän mestoja. Taitojoukkue, joka ei saa aikaiseksi maalipaikkoja? Yksi erän highlighteista oli se kun Auvitu täysin poikkeuksellisesti (varmaan penkitys tiedossa) yritti avaussyöttöä sentterille eli Elkinsille! Ainoa pikku ongelma oli se, että etäisyyttä Elkinsiin oli noin 3 kilometriä ja pelaajien välissä oli joka ainoa pelaaja kummastakin joukkueesta. Mutta pyrkimys oli saada kiekko sentterille!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Alkaa oikeasti vituttaa tämä touhu. Peli päätöntä sähellystä ja ylivoima huono vitsi. Lisäksi maalissa aloittaa jatkuvasti tällä hetkellä selvästi huonompi veskari, joka ei taaskaan pystynyt ottamaan alussa torjuntoja. Raskille kaamea turhake, miltä näyttäisi pistesarake ilman 10 ottelun suonenveto-jaksoa? Ramstedtin pitää saada aina se kuningassyöttö miesmuurin läpi. Hävetkää, saatana.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt sieltä tulee telkkarista se HIFK:n hieno TV-mainos, ''olen aina HIFK.'' Sad but true.

Stögölle potkut minunkin puolesta. Jos Shedden on saatavilla niin siinä on erinomainen koutsi HIFK:lle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös