Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 671 911
  • 3 844

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Huh, aivan käsittämätön jengi! Zaborskyltä aivan uskomatonta taistelua lopussa ilman mailaa ja Auvitu alkaa vaikuttaa vähitellen kunnon vahvistukselta. Tästä on hyvä jatkaa!
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Vittu mikä venyminen vähän onneakin oli mukana. Lankinen veikin taiston Saroksen kanssa loppujen lopuksi. Nitroja perkele.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Enpä muista tollasta tapahtuneen, että 4min ennen loppua ollaan 2 maalia takana, mutta otetaan täydet pinnat. Loistavaa. Viimeisestä 3p vierasvoitosta olikin jo pari kuukautta.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zaborsky #67, viimeiset 30 sekuntia, jumalauta minkä kokonen petosydän slovakilla sykkii. Ei mulla muuta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zaborsky #67, viimeiset 30 sekuntia, jumalauta minkä kokonen petosydän slovakilla sykkii. Ei mulla muuta.

Samaa kattelin ite. Ei mailaa kädessä, katse kiekossa koko ajan ja meininki sellanen, että mä vittu syön ton kiekon ennemminkin kuin annan kaverille. Rakastan yli kaiken tuota ukkoa!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Enpä muista tollasta tapahtuneen, että 4min ennen loppua ollaan 2 maalia takana, mutta otetaan täydet pinnat. Loistavaa. Viimeisestä 3p vierasvoitosta olikin jo pari kuukautta.

Ja HÄMEENLINNASTA vielä joka on ollut niin vitun hankala paikka aina!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Käsittämätöntä. Aivan uskomaton Joukkue. Jengin ilmeet Auvitun toisen maalin jälkeen olivat huikeita. Tästä tulee semmonen boosti taas seuraaviin peleihin ettei väsymys tunnu missään.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Ei herra isä mikä loppu. Tällä kertaa tuli jopa täysin ansaitsemattomasti. Kaikki kuitenkin otetaan. Hifk oli todella todella huono.

Toisaalta HPK pääsi hieman ansaitsettomasti 2-0 johtoon. Omasta mielestäni HIFK oli pari ekat erää kuskin paikalla, mutta Saros oli ilmiömäisessä vireessä. Oikeastaan tuo kolmas erä oli aika pitkälti HPK:n hallussa, mutta sitten lopussa sulivat aika totaalisesti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
God, I love this team! Teksti-tv:n välityksellä seurasin matsia duunin ohessa ja kun kahden erän jälkeen taululla oli 2-0, olin lähes varma, että Hämptonista ei tänäänkään tule pisteitä, ellei sitten kolmannen erän huikea kiri iske taas. Ja senhän se teki. Ja Ranskan-poika iski kahdesti. Käsittämätön jengi. Ei tää oo mun IFK. :)
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä oon hymyilly tosta loppusummerista lähtien niin, että alkaa silmätkin kostua. Ihan vitun käsittämätöntä taas. Uskomaton jengi. Mun mielestä nimenomaan tällä tavalla oli hienoa murtaa Hämeenlinnan kirous. Antaa HPK:n luulla 55min, että helpot pinnat taas tulossa joo. Näittekö Kerhon pelaajien reaktiot, kun summeri soi? Ihanaa. Kiitos IFK! Huomenna pari terävää minuuttia Tepsiä vastaan ja pisteet himaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Uskomaton nousu taas kerran. Voiko tätä edes uskoa todeksi. Ei muuta tähän väliin vielä osaa sanoa.
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Käsittämätön matsi! Zabo oli mieletön ilman mailaa ja ranskan poika teki kaks byyriä..mieletön kolmas erä! IFK! Zabo ei oo mikään opportunistinen stara vaan pelaa täysillä päästä päähän :)
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Tää on meidän IFK. Uskomatonta. Se on nyt rikas mies joka vielä kehtasi vierasjoukkueelle pelata neljä minuuttia ennen loppua live-vedossa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
55:52#46 Teemu Ramstedt 2-1 (#56 Lauri Taipalus, #67 Tomas Zaborsky)
57:25#18 Yohann Auvitu 2-2 (#43 Miihkali Teppo, #91 Corey Elkins)
59:24#18 Yohann Auvitu 2-3 (#62 Robert Leino, #43 Miihkali Teppo) VM

On tää kyllä käsittämätön jengi. Antaa muiden pelata pari erää miten pelaavat, kolmannessa pisteet hoidetaan kuitenkin Stadiin. Tänään siihen ei tarvittu kuin 4 viimeistä minuuttia. Ihmeellistä tsiigata pelejä, kun voi oikeasti luottaa, että takaa tullaan ohi vaikka aikaa olisi miten vähän. Ja tuon 2-2 -maalin jälkeen olin jo satavarma, että tänään homma hoituu jo varsinaisella. Mitä nyt turhia jatkoaikoja pelaamaan kun huomennakin on matsi.

Monesti en ole viitsinyt hallille raahautua, jos en ehdi ensimmäiseen erään. Tällä kaudella voisikin sitten mennä suosiolla vasta kolmanteen, eikä menettäisi juuri mitään. Ihana joukkue isolla J:llä.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Olikos se muuten Sheddenin HIFK, joka tuli monta kertaa takaa ohi. ...vai muistelenko omiani ?
En tiedä tuliko takaa ohi, mutta muistan joukkueen voittaneen viimeisistä 20+ peleistään 18.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n 3. erä ei pelillisesti ollut kummoinen, eka maali vapautti hieman menoa ja veskareiden rankin kääntyi toisin päin. Kaksi erää Saros vei Kekeä mut onneks kolmannessa osat vaihtui, HPK:lla oli muutamia paikkojakin. Eka erä oli pelillisesti mielestäni IFK:lla parempi, mutta en tosiaankaan valita. Hienot pisteet Hämptonista.
Loppukaneettina vielä; sain tänään parkkisakot ja ajattelin kokeilla "mottipäistä" live-vetoa HIFK:n voitolle 2 erän lopussa. Tuli toisetkin sakkorahat kassaan ja lounas päälle. Joskus näin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Järjetön matsi. Alussa näytti siltä, että IFK vie ja HPK vikisee, mutta asetelma vähän kääntyi, kun HPK teki 1-0 ja pääsi vielä parin maalin johtoon erän lopussa.
Tuhlahtun 5-3 ylivoiman jälkeen olin valmis heittämään tavaraa seinään, mutta onneksi tavarat säilyi ehjänä.
Loistava taistelu jätkiltä taas kerran. Ei voi kuin tuijottaa kattoon ja hymyillä tälle illalle.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tsiigailin täällä duunissa välillä matsia. Kolmannen erän puolivälin jälkeen pukkasi keikkaa, joten katselu jäi siihen. Loppuajan olin liiga sivujen varassa ja huusin kuin teurastettava kun poikamme meivät kerhon ohi.

JUMALAUTA, ON MEILLÄ HIENO JENGI!
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Voihan fiddu mikä nousu taas!! Olin jo varautunut haukkumaan Auvitun ketjussa patongin esityksen 5-3 yv:ssä, mutta taidan jättää väliin :D Haiskahtaa siltä, että kärkikaksikko karkaa muilta!
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Muiden tavoin sanattomaksi vetää. 5min jäljellä, kaksi maalia perässä ja sieltä vaan harjataan kolme maalia. Huh huh huikeaa!! 3erä oli vielä todella heikkoa, mutta niin vaan tultiin voittoon. Luonnollisesti ehdin haukkua kaikki alimpaan helvettiin matsin aikana. Olen pahoillani IFK.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja HÄMEENLINNASTA vielä joka on ollut niin vitun hankala paikka aina!

Niinpä, sieltä ei ole montaa voittoa kairattu 2000-luvulla. Joskus ikuisuuksia sitten oli h-linnassa peli, jossa noustiin 4-0 tappiosta 4-5 voittoon, mutta ei siinäkään tainnut olla tuollaisia viimeminuutteja.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää olevan niin, että joukkueet pelkäävät HIFK:n kolmansia eriä niin paljon, että kipsaavat täysin. Perkeleellistä pelaamista, eikä se Hänkki niin helvetin huono ole,kuin haukutte.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös