Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 672 125
  • 3 844
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Siinäpä se oli hyvin kirjoitettu. Toki itsekkin toivon alakertaan sitä yhtä isäntää mikä kruunaisi kakun. Täytyy kyllä nostaa hattua miten jätkät pelaa loppuun asti ja ei ruveta sikailemaan ja pelleilemään kun ollaan vikassa erässä tappiolla jollekkin "vitun mikkihiirille". Näitä hienoja nousuja on tällä kaudella nähty jo nyt varmaan enemmän kuin yhdelläkään kokonaisella kaudella. Ai saatana että odotan sitä yhtä palasta tuohon kokoonpanoon, ei sikailija vaan äijä, jokainen IFKlainen tietää sen pelaajatyypin.
Näin. Kyllä meidän jengissä on just sellasta oikeenlaista fyysisyyttä, jolla nimenomaan voitetaan laitapaineja, irtokiekkoja ja kokonaisia matseja. Kyllä jätkät taklaakin, tuollaista nopeasti liikkuvaa joukkuetta vastaan se on vain huomattavasti hankalampaa ihan ymmärrettävästä syystä. Tänäänkin meiltä jaettiin muutamia kovia taklauksia ja helposti jää vain päähän se kuinka jannekolehmaiset ajaa meitä seinille. Mä nautin ainakin tän hetkisen IFK:n pelaamisesta ja tyylistä, jolla voittoja kaivetaan. Poffeissa meidän tilannekovuus ja taistelu tulee näkymään kaikille just sinä fyysisyytenä, jolla maakuntalaiset alistetaan.
 

Skoger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomaa, että osa faneista on syntynyt kultalusikka suussa. HIFK pelaa tällä hetkellä mielestäni liigan parasta kiekkoa, jota on nautinto seurata. Muidenkin joukkueiden fanit ja Nelosen studio ovat kehuneet IFK:ta viihdyttäväksi joukkueeksi, ja ainoa ketkä täällä valittavat ovat samat nimimerkit pelistä toiseen.

Keskialueen ylitys onnistuu mahtavasti ja jokainen ketju saa paineen vastustajan päätyyn. Pyöritys johtaa usein vastustajan jäähyyn, josta liigan paras ylivoima rankaisee. Täällä jotkut elävät jossain kuplassa, että IFK-lätkä on vastustajan mukiloimista jokaisen vastustajapelaajan likaisen taklauksen jälkeen. Nyt eletään 2010-lukua, jossa taito ratkaisee. Peliä on mukava seurata viime kausien touhujen jälkeen. Jos IFK:n peli on läpsyttelyä niin jättäkää katsomatta, mutta minä ainakin viihdyn. Törmänen on huippuvalmentaja ja rosteri on taitava, olisko viimein aika voittaa runkosarja?

Rask-Zaborsky on huikea.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Inhosin 2000-luvun alun Kärppiä yli kaiken, heillä oli tämä sama ärsyttävä tapa. Luistelun lisääminen kolmanteen erään ja ottelussa takaa ohi.

On kyllä ihan uskomattoman hienoa nähdä tätä HIFK:lta. Mitä tulee fyysisyyteen, tulos on ykkösjuttu ja nyt tulosta syntyy. Mielummin katselen kyllä tätä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vastaan vain omasta puolestani, ja seison yhä sanojeni takana siinä, että kaksi ekaa erää oli läpsyttelyä. Kolmas erä olikin sitten jo aivan muuta, sitä olikin jo ilo katsoa.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Aika kivasti kaatui 2 pahaa vastustajaa, vaikka Husson verran annettiin tasoitusta ja omissa ropisee keskimääräistä enemmän. Hyökkäyksen tehot eivät hiipuneet, vaikka poissa Ikonen, Goldobin ja Lamberg . Jopa Åsten ja Partanen osuvat, kun tarvetta on. Puustinenkin on vihdoin löytänyt maalivainunsa.

Fyysisyydessä kyllä jäädään yhä jalkoihin. Raskilla oli ihan ponnekasta yritystä, mutta Vittasmäki isompana piti tilanteen hallussaan. Näitä isoja neverhöörd-vittasmäkiä kummasti riittää itse kullakin vastustajalla kovistelemassa hifkiläisiä. Jäämme odottamaan Nybarin reagointia tällä saralla.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK otti Kalpasta tärkeän kolmen pisteen voiton, vaikka kahden erän perusteella tilanne näyttikin hiukan haastavalta. Kolmannen erän vahva ote takasi pisteet, mutta marginaali ottelun voittajan osalta oli mielestäni hyvin kapea. Kalpa pelasi hyvin ja puolustus on kyllä hyvin organisoitu. HIFK sai kolmannessa erässä hyökkäyspeliään ja erityisesti karvaustaan tehostettua ja tästä sitten seurasi vaikeuksia Kalpalle. Yksittäisiä pelaajia on hiukan vaikea nostaa esille, Lankinen teki mielestäni sen mitä kykeni ja onnistumisia tuli onneksi laajalla rintamalla.

Olisi ehkä enemmän otteluketjun kamaa, mutta; Kalpan 1-1- tilanteessa saama kahden minuutin joukkuerangaistus väärästä vaihdosta oli mielestäni väärä ja Kalpan alivoimamaalia ei olisi pitänyt hyväksyä. Ensimmäisessä linjuri näytti pitkää ja jälkimmäisessä Lankinen tuli työnnetyksi sivuun ja maali siirtyi paikallaan. No, turha noita jossitella.

Mikähän Grillforssille tuli kun ei enää alun jälkeen pelannut?
 

JoharinCrosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HIFK Fotboll
Mua kiinnostais tietää miksi tämä negajaoston puheenjohtaja Stigu edes seuraa HIFKn matseja? Jos mun mielestä salkkarit on paskaa, niin en mä sillon kato salkkareita. Ja jos Sinua Stigu HIFKn seuraaminen tuottaa näin paljon tuskaa, niin kannattaisiko harkita muita vaihtoehtoja? Mee vaikka katsomaan niitä Jokereiden matseja, mitä alkukaudella hehkutit. Viestiesi ajankohdasta päätellen et ollut edes hallilla.

Mitä peliesityksiin taas tulee, niin Kalpa puolusti tänään erinomaisesti. 3 erässä alettiin taas tehdä töitä ja tulos näkyi taululla.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Kaks ekaa erää oli mitä oli...aika harmaata surffailua. Viimesen erän ekat 10min. olin nukuttamassa lapsia ja saapuessani takaisin telkkarin ääreen huomasin ilokseni, että Hifk oli tehnyt taas upean nousun ja johti ottelua 4-2. Diggaan kyllä sikana tästä trendistä! Kalpa on ollut ärsyttävän vaikea vastustaja jo vuosia, joten mulle ainakin kelpaa pisteet ihan millä tyylillä tahansa! Hifkin fyysinen pelaaminen vaihtelee mielestäni myös vastustajasta riippuen. Jyp-matsi oli fyysisempi ja nyt Kalpaa vastaan pelattiin "kalpaa". Uskon, että perjantain Saipa-matsissa on taas enemmän rymistelyä. Mikä tärkeintä, niin pisteitä tulee siihen malliin, että runkosarjan voitosta on mahdollista kamppailla ihan tosissaan!
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Owen nyt äkkiä kerrot Stigulle mistä ostat sienesi. Pääsee raukka vihdoin ja viimein pois tuolta pitkään kestäneeltä paskalta tripiltään.
 

Stigu

Jäsen
Huomaa, että osa faneista on syntynyt kultalusikka suussa. HIFK pelaa tällä hetkellä mielestäni liigan parasta kiekkoa, jota on nautinto seurata. Muidenkin joukkueiden fanit ja Nelosen studio ovat kehuneet IFK:ta viihdyttäväksi joukkueeksi, ja ainoa ketkä täällä valittavat ovat samat nimimerkit pelistä toiseen.
Jos esim. meikäläiseen viittaat, niin enhän mä valita. IFK pelaa voittavaa lätkää ja hyvä niin. Mutta kun itse aloin katsoa IFK:n pelejä kaudella 1969, niin IFK pelasi voittavaa JA fyysistä lätkää. Tuon ajan lätkä on takaraivossani vielä tänäkin päivänä. Jos itse arvioit IFK:n pelin sen perusteella, mitä muiden joukkueiden fanit ja Nelosen studio IFK:n pelistä sanovat, niin OK. Voin kuitenkin sanoa, että tuo peli ei missään nimessä ole fyysistä lätkää. Jos olet seurannut IFKta edes 5 vuotta, tiedät että IFK pelaa tällä kaudella kaikkein antifyysisintä lätkää. Miksi helvetissä asia pitää kieltää?

Ja tuosta fyysisyydestä: Jos esim. Robert Heleniukselle sanottaisiin, että olet kova jätkä kun otat vastaan pelkästään iskuja, miten luulisit hänen asiaan suhtautuvan?

Ja siis pointtini on: IFK pelaa tällä hetkellä voittavaa lätkää, mutta on itsepetosta väittää, että tuo lätkä olisi millään tavalla fyysistä.Olisiko IFK fyysisellä lätkällä tällä hetkellä korkeammalla sarjataukossa? Tuskin. Olisiko IFK:n mahdollisuudet voittaa mestaruus paremmat, jos jengi pelaisi fyysisempää lätkää? Olisko IFK mielenkiintoisempi jengi, jos se pelaisi fyysistä lätkää? Mieti itse. Tai kysy muiden joukkueiden faneilta tai Nelosen studiolta.
 

Skoger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos esim. meikäläiseen viittaat, niin enhän mä valita. IFK pelaa voittavaa lätkää ja hyvä niin. Mutta kun itse aloin katsoa IFK:n pelejä kaudella 1969, niin IFK pelasi voittavaa JA fyysistä lätkää. Tuon ajan lätkä on takaraivossani vielä tänäkin päivänä. Jos itse arvioit IFK:n pelin sen perusteella, mitä muiden joukkueiden fanit ja Nelosen studio IFK:n pelistä sanovat, niin OK. Voin kuitenkin sanoa, että tuo peli ei missään nimessä ole fyysistä lätkää. Jos olet seurannut IFKta edes 5 vuotta, tiedät että IFK pelaa tällä kaudella kaikkein antifyysisintä lätkää. Miksi helvetissä asia pitää kieltää?

Ja tuosta fyysisyydestä: Jos esim. Robert Heleniukselle sanottaisiin, että olet kova jätkä kun otat vastaan pelkästään iskuja, miten luulisit hänen asiaan suhtautuvan?

Ja siis pointtini on: IFK pelaa tällä hetkellä voittavaa lätkää, mutta on itsepetosta väittää, että tuo lätkä olisi millään tavalla fyysistä.Olisiko IFK fyysisellä lätkällä tällä hetkellä korkeammalla sarjataukossa? Tuskin. Olisiko IFK:n mahdollisuudet voittaa mestaruus paremmat, jos jengi pelaisi fyysisempää lätkää? Olisko IFK mielenkiintoisempi jengi, jos se pelaisi fyysistä lätkää? Mieti itse. Tai kysy muiden joukkueiden faneilta tai Nelosen studiolta.
Vai viime ja toissa kaudella HIFK pelasi fyysistä lätkää, OK. Asia on vaan niin, että viime kausilla HIFK on pelannut kauheaa kiekkoa. Seuraat varmaan itsekin tämän kauden lätkää mielummin kuin viime ja toissa kauden?
Jos tämän kauden HIFK:n fyysisyydestä puhutaan, niin tarvitaanko sitä, jos peli kulkee? Toki playoffeissa fyysisyys korostuu, mutta en silti koe HIFK:n tilannetta huonoksi kuten ei nähtävästi seurajohtokaan. Sitäpaitsi kyllä HIFK minusta on tällä kaudella taklannut enemmän kuin parilla viime kaudella.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Voitto on tietysti tärkein, mutta ei tämän päivän matsi mitään hurraa-huutoja aiheuta. Ainoastaan se viisi minuuttia, kun jaksettiin pelata ja päästiin KalPasta ohi oli mukavaa katseltavaa. Joskus kuitenkin näin.
Toki KalPa oli pari ekaa erää hyvä ja piti IFK-pelaajat poissa paikoilta, mutta välillä näytti siltä, ettei edes huvita päästä paikoille.
Partasen onnistuminen pitkästä aikaa oli upea asia eivätkä nuoret pojat Teppo-Nyqvist mitenkään huonosti pelanneet.

Ps. Voikohan Stögöltä kysellä minkä 5-minuuttisen arvon joukkue meinaa matsissa pelata, ni~in katson sitten vain sen. :)
 
Viimeksi muokattu:

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki itsekkin haluaisin nähdä enemmän taklauksia ja varsinkin oman maalin eteen kaipaan fyysisyyttä. Mutta monesti ne kovimmat ja yleisöä sytyttävimmät pommit ajaa kärkikarvaaja vastustajan maalin takana. Siellähän ne pleksit paukkuu ja niistä pelin jälkeen puhutaan, varsinkin tappion jälkeen. Mielestäni IFK pelaa tällä hetkellä juuri nuo tilanteet pelin kannalta helvetin hyvin. Ei mulla mitään tilastoa ole, mutta mutulla verkkokalvoille piirtyy nykyään monesti samankaltainen tilanne. Kärkikarvaaja on ajamassa päätyyn ja pakki kerkiää siirtämään kiekkoa sivuun. Ennen hyökkääjä ajoi pommin loppuun ja oli pakin kanssa hetken ns. pois pelistä. Nyt karvaaja ajaakin ohi ja on heti valmiina siirtymään samalla vauhdilla seuraavaan kohteeseen. Toinen karvaaja on samalla tulossa toiselta puolelta ja saadaan 2vs1 tilanne josta riistetään monesti kiekko. Aikaisemmin nuo tilanteet on olleet sen hurjan pommin jälkeen joko 1vs1 tai 2vs2 ja kiekonriisto on huomattavasti vaikeampaa. Pakki joutuu sitä pommia joka tapauksessa varomaan ja hetken pysähdys ja vilkuilu riittää niin oletkin jo jäljessä seuraavasta tilanteesta. Toki se pommi pitää joskus ajaa loppuun asti, mutta mielestäni tällä hetkellä IFK pelaa noita tilanteita helvetin hyvin. Haluan paljon taklauksia, mutta haluan paljon myös selkeitä kiekonriistoja noista tilanteista. Vaikea yhtälö miellyttää kaikkia, mutta minä olen tällä hetkellä tyytyväinen tuohon karvaustilanteissa toimimiseen. Toki esim. Lamberg ajeli alkukaudesta upeita pommeja, mutta harvoinpa se kenttä kiekkoja kuitenkaan riisti noista tilanteista, pikemminkin oli kiire omaan päähän. Aina tarvitaan kuitenkin koko kentälliseltä hyvää pelin lukua miten toimitaan missäkin tilanteessa. Ei se yksittäisen karvaajan ryntäily monesti pelillisesti johda mihinkään. Toki se uhka pitää aina pakille olla, etteivät voi jättää huomioimatta mahdollista "päädystä läpi taklausta". Ehkä päin persettä ja sekavasti selitetty, mutta jospa tosta tuo pointti nyt kuitenkin löytyisi.

Mutta perkele, oman maalin eteen sitä munaa, saatana!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ollaan sarjakakkosia. Joukkueen materiaali on todella tasainen. Mikä tahansa kenttä ja ketä tahansa nevähöörd pelaaja saattaa tekaista milloin tahansa häkin.

Tälläistä on harvoin nähty meidän jengissä. Jengi on tasapainoinen, uskoo itseensä ja joukkueen sisällä on selkeästi todella hyvä henki.

En nyt muista milloin olisi ollut tälläinen jengi. 98 tulee mieleen. Silloin oli neljä tasaista kenttää. Toki silloin oli ylivertainen materiaali ja tuleva NHLn paras veskari, joten nostan tämän suorituksen vielä korkeammalle valmennukselta.

Ei voi muuta kuin sormi keskellä suuta odottaa, että mitä Stögö saa täällä aikaiseksi seuraavilla kausilla, jos ekan puolen vuoden jälkeen näyttää tältä.

Peli oli todella epätasainen, mutta on ne tämänkaltaiset pelit vaikeita. Tiistai-ilta. Hallissa oli ihan kuollut meininki taas ja vastassa todella ärsyttävä pelityyli. Aikaisempina kausina tälläisistä matseista olisi tullut turpaan. Niin vain voitettiin. En valita.

Jos voitetaan Saipa himassa, en tiedä mitä teen.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos oma maalivahti ajetaan kylmäksi ja keräilee itseään maassa, ei silloin lähdetä kapteeni edellä vaihtopenkille. Kuittausmyllyt suotavaa mutta vähimmäisenä voisi käydä kysymässä onko kaikki ok sen jälkeen kun on itse täysin ryssinyt. Kapteenit ajellaan, maalivahdit ajellaan joka ottelussa ja zaboa selkään tullut taklaus tuli koska meitä ei kunnioiteta. Kivaa on voittaa mutta voisko siellä olla joukkue sen sijaan että harjoitetaan ammattia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei, muutama täsmä hankinta ja me ollaan valmiita kevääseen.

Juurikin näin. Voittaakseen jotain tässä liigassa on peruspeli saatava kuntoon ja tämän Törmänen on hoitanut kiitettävästi. Tietynlaisen fyysisyyden puute on toki silmiinpistävää, mutta se kuuluu hienosäätöön joka hoidettavissa keväällä ja officella/penkin takana ei voida olla niin sokeita etteikö tätä olisi huomioitu. First things first.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ymmärrän molempia näkemyksiä, ja minulla itsellänikin on todella ristiriitaiset tunnelmat tämän kauden joukkueesta. Kiva se on pärjätä taas pitkästä aikaa, siitä ei kahta sanaa. Samaan aikaan tuo poskien kääntäminen ja taklaustilanteiden pois jättäminen kismittävät minun yksinkertaista kuuppaani ihan todenteolla. Tähän kun lisätään tämä narriton liiga, niin minä ainakin painin Liigaan kohdistuvan mielenkiinnon kanssa, josta johtuen eilinen ottelu ei ollut ainoa tämän kauden ottelu, jota jaksoin katsoa vain ensimmäisen erän verran, ja sitäkin vain silmäillen.

Olenko minä pääsemässä vankilasta vai mitä tässä nyt tapahtuu?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kuittausmyllyt suotavaa mutta vähimmäisenä voisi käydä kysymässä onko kaikki ok sen jälkeen kun on itse täysin ryssinyt.

Tämä oli kyllä mielenkiintoinen tilanne, kun Söde lähti suorastaan karkuun tuota emämunaustaan. Ensiksi syöttää viivalla suoraan kalakukon lapaan ja sitten tekee vielä amatöörimäisen merkkausvirheen omassa päässä -> oli todella surkea tuossa tilanteessa ja jatkoi vielä tilanteen jälkeenkin, kun ei ollut pätkääkään kiinnostunut oman veskarin hyvinvoinnista. Kummallista toimintaa kapteenilta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä ymmärrän molempia näkemyksiä, ja minulla itsellänikin on todella ristiriitaiset tunnelmat tämän kauden joukkueesta. Kiva se on pärjätä taas pitkästä aikaa, siitä ei kahta sanaa. Samaan aikaan tuo poskien kääntäminen ja taklaustilanteiden pois jättäminen kismittävät minun yksinkertaista kuuppaani ihan todenteolla. Tähän kun lisätään tämä narriton liiga, niin minä ainakin painin Liigaan kohdistuvan mielenkiinnon kanssa, josta johtuen eilinen ottelu ei ollut ainoa tämän kauden ottelu, jota jaksoin katsoa vain ensimmäisen erän verran, ja sitäkin vain silmäillen.

Nuo poskien kääntämiset ovat tapahtuneet pääosin samojen pelaajien toimesta, ja pakistossa. Niin ei kyllä pitäisi tehdä, ja omia pitää puolustaa turpaansaamisen uhallakin. Sitä se joukkueurheilu on (tai pitäisi olla).

Hyökkäyksessä on oltu fyysisempiä ja kiekkoa pystytään "Törmäsen teesein" pitämään hyvin. Taklauksia voisi viedä enemmän loppuun asti. Kun on paikka niin niittiä vaan. Ei se vaadi pelitavan muutosta isommassa kuvassa (tai mitään muutakaan kun rohkeutta), eli äijää rohkeasti seinälle vaan! Lennu vois tulla mallia näyttämään tästä. Harmi että Lamberg on pois jatkuvasti. Ikosenkin myötä hävisi fyysisyyttä vähän.

Taklauksista: puolustajista Grillfors taitaa olla ainut, joka hakee kunnolla taklauksia avojäälläkin. Söderholm tekisi sitä, mutta hänen kokonaisvaltainen pelaaminen on sen verran hakusessa vielä, että joudumme odottamaan hänen kohdallaan noita. Taipalus taklaa joskus, mutta hänen vahvuutensa ovat muut asiat.

"Seesam: jaksoin katsoa vain ensimmäisen erän verran, ja sitäkin vain silmäillen"... Joo en pysty tuohon. Kyllä varsinkin tokassa erässä alkoi hertta hakkaamaan kun KalPa meni johtoon, ja 3 erässä fiilis nousi taas. Tykkään IFK:n urheilullisesta meiningistä ja voittamisesta. Muutamia epäkohtia on, ja toivottavasti ne saadaan kuntoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Usea kirjoittaja on kiinnittänyt huomiota HIFK:n venymisiin otteluiden kolmansissa erissä. Tätä näkemystä tukee myös jatkoaika- ja voittolaukausstatistiikka 6-2. No - mitä sitten sanovat tilastot varsinaisien viimeisten erien osalta?

HIFK:n kolmansien erien tilasto alkukaudelta on perinteisellä esitystavalla (V-T-H) muotoa: 16 - 11 -5. Kolmannet erät on hävitty TPS:lle kaksi kertaa sekä Lukolle, Tapparalle ja Ässille kerran. Maaliero 32 ottelussa viimeisen erän osalta on 40 - 20. Prosenteiksi tehdyistä / päästyistä maaleista muutettuna tämä on 36 % - 25 %. Vaikuttaisi siis siltä, että HIFK:n venymiset viimeisissä erissä perustuvat enemmän (suhteessa kahteen ensimmäiseen erään) maalien estämiseen kuin niiden tekemiseen.

Voiko näistä luvuista päätellä jotain muuta? Onko joukkueen henkinen kantti ratkaisuhetkillä poikkeuksellisen vahva? Onko kesäharjoittelu mennyt harvinaisen hyvin? Onko Törmäsellä jokin poikkeuksellinen viisasten kivi? Ainoa varma asia lienee se, että allekirjoittaneella oli eilen illalla turhaa luppoaikaa vaimon katsellessa jotain jämäleffaa, kun laskin nuokin läpi. Joka tapauksessa useat otteluiden kääntämiset saavat fiiliksen hyväksi.

P.s. eiliseltä lämmitti erityisesti myös Partasen yläpelti. Jospa se sittenkin seisoisi...?
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Eilisen ottelun TV-selostaja (Waheeb) taisi mainita että IFK:ssa on eri pelaajien peliaika jakaantunut "eniten tasaisesti" koko liigassa. Kaikki pelaajia kuormitetaan kohtalaisen tasaisesti.
Tämä tarkoittanee seuraavaa:
=>kaikki pelaajat ovat tyytyväisiä peliaikaansa
=>ketjunumeroinnit ovat nimellisiä eikä "ykkössenaa" haittaa pelaa nelosessa (kuten eilen Kuparinen) eikä ole ihme vaikka "nelossena" pelaa ykkosessä (eilen Nykopp). Seiskapakkikin saa reippaasti peliaikaa jopa YV:llä (eilen Pikkarainen)
=>pelaajissa löytyy paljon virtaa vikassa erässä / jatkoaijalla nousta voittoihin
=>joukkuehenki on olettettavasti hyvä
=> Mestaruusko 2015 ;)
(tosin Ikosen loukkaantuminen oli yllättävän huono juttu, uskon että siitä miehestä olis ollut paljon iloa Play-Offeissa)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina alkaakin sitten yksi koetinkivi kaudesta, kun IFK pelaa viisi peliä kuuteen päivään. Rankka on kyllä pelitahti ja mitä nyt sarjaohjelmaa tutki, niin noissa peleissä vastustajat pääsevät varsin hyvin levänneinä IFK:ta vastaan. Luotto on kyllä kova ja en epäile joukkueen jaksamista.

Tästä nyt hyvä putki päälle ja otetaan se ensimmäinen runkosarjan voittokin historiassa! Tuokin asia ettei IFK ole koskaan voittanut runkosarjaa pitkän historiansa aikana on aika jännä.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina alkaakin sitten yksi koetinkivi kaudesta, kun IFK pelaa viisi peliä kuuteen päivään. Rankka on kyllä pelitahti ja mitä nyt sarjaohjelmaa tutki, niin noissa peleissä vastustajat pääsevät varsin hyvin levänneinä IFK:ta vastaan. Luotto on kyllä kova ja en epäile joukkueen jaksamista.

Tästä nyt hyvä putki päälle ja otetaan se ensimmäinen runkosarjan voittokin historiassa! Tuokin asia ettei IFK ole koskaan voittanut runkosarjaa pitkän historiansa aikana on aika jännä.

YLEllä vähän asiaan liittyen jutun tynkääkin. Tammikuussa ei paljon treenailla.

linkki YLEn sivuille:
http://yle.fi/urheilu/sm-liigassa_edessa_harkaviikot_-_hifk_karsii_eniten/7714701
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös