Peliesitykset kaudella 2014–2015

  • 670 313
  • 3 844
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eikö honkaheimolta pitänyt tarvittaessa tippua hanskatkin? ei elettäkään tehnyt lopun kahinassa.

Eihän sillä ollut hanskoja kädessä ja Ikonen tuli Sailion kimppuun, jonka jälleen semiryssä hyökkäsi takaapäin Honkaheimon kimppuun. Ei tuossa nyt kauheasti ollut enää tehtävissä. Vai olisiko pitänyt sivusta alkaa hakkaamaan kolmantena osapuolena?

RM: kyllähän tuo selvästi töllöstäkin oli nähtävissä. Hyvä meno lopussa ja pelillisesti oltiin jälleen omalla tasolla. Onnistumiset laajalla rintamalla olivat pelkkää plussaa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö honkaheimolta pitänyt tarvittaessa tippua hanskatkin? ei elettäkään tehnyt lopun kahinassa.

Kyllä teki, hanskatkin tippui mutta Ikonen oli jo tanssimassa ihmiskyrvän kanssa. Liivik sitten repi Ottopojan pois tilanteesta eikä ilmeisesti halunnut lähteä sen enempää. Hallilla olijat näkivät enemmän ilmeisesti?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö honkaheimolta pitänyt tarvittaessa tippua hanskatkin? ei elettäkään tehnyt lopun kahinassa.
Honkaheimohan siinä lopussa taisi olla se, jonka Sailio kolasi Husson päälle ja alkoikin ensimmäisenä Sailiota myllyttämään, kunnes Ikonen tuli väliin ja vei Sailion mukanaan. Honkaheimolla taisi olla tuossa hanskat jo tippuneet ja samalla Liivik yritti koomisesti repiä Honkaheimoa kanssaan tanssimaan samalla kun Otto jatkaa Sailion tuijottamista.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
ok. telkkarista kun katsoin niin en tarkkaa huomannut. Jäi vaikutelma että ikonen lähti kun honkaheimoa ei napannut. Nostan käden ylös virheen merkiksi!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä helvetistä Nyqvist sai 5+20 min, kun minä en nähnyt koko ukkoa talkoissa, vai olinko sitten niin keskittynyt seuraamaan Ikosta ja Säiliötä?
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Varmaan pillipiiparit sekoittivat 44 ja 40. Eipä olisi ensimmäinen kerta kun tuollaisen rähinän jälkeen menee hommat sekaisin
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mistä helvetistä Nyqvist sai 5+20 min, kun minä en nähnyt koko ukkoa talkoissa, vai olinko sitten niin keskittynyt seuraamaan Ikosta ja Säiliötä?

Tuo tapahtui sen ensimmäisen kahakan jälkeen, ei siinä hirveästi iskuja vaihdettu, enemmän tuijotusta ja repimistä ilman hanskoja Gilliatin ja Nyqvstin kesken.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hienoa lätkää ja viihdettä kyllä koko lahan eestä. Kyllä meidän 5v5 peli on niin hyvässä kuosissa ettei paremmasta väliä. Ylivoimaa yksinkertaisemmaksi ja alivoimaan sitä aktiivisuutta. Blegin vika YV oli huono vain niiden oman väsymyksen takia. Koko jengille paljon plussia, Leino oli tänään erityisen liukkaalla päällä ja oli kyllä paljon tehojaan parempi. Tehnyt salakavalasti tällä kaudella hyvät pisteetkin. Tästä on hyvä jatkaa taas uuteen viikkoon!
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK otti tänään suhteellisen helposti pisteet väsyneeltä Bluesilta ja tehopisteiden valossa onnistumisia tuli monelle pelaajalle. Hiukan yllättäen HIFK:n ei tarvinnut tänään olla edes kovin fyysinen - hyökkäyspelin suhteellisen hyvä koordinointi toi tarpeeksi laadukkaita tekopaikkoja ja onnistumisprosentti oli hyvä. Joku tuossa mainitsikin Leinon - kyllä, pelasi tänään väkevästi molempiin suuntiin ja erityismaininta täytyy antaa Grillforsille, joka kellotti varmaan hurjat minuutit (Liigan sivulta tarkastettuna 21,22 - olisin kyllä veikannut enemmän).

Ensi viikolla jatkuu - Kärpät ja Tappara -> tämänviikkoisen perusteella noihin matseihin on hyvä lähteä hakemaan isoa pistepottia.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä oli oikeastaan ensimmäistä kertaa koko kauden aikana sellainen olo ennen peliä, että HIFK:n voittaa pelin lähes varmasti. HIFK:n peli on nyt ottanut sellaisen pysyvän notkahduksen eteenpäin. Sen suurinpiirtein tietää, että mitä sieltä on tulossa. HPK-peli oli sellainen lähes inhimillinen notkahdus kovatasoisen Frölunda pelin jälkeen. HIFK:n pelaamisessa on alkanut näkyä selkeästi se, että tietyt pelilliset asiat alkavat toistumaan illasta toiseen ja tämä on aina hyvän joukkueen merkki. HIFK:n pelaamisesta on radikaalisti vähentynyt sellaiset järjettömät yhden miehen harppuunahyökkäykset. Vaikka HIFK edelleen pelaa nopeasti pystyyn, niin nyt näihinkin hyökkäyksiin on saatu useammin rintamaa mukaan ja tämä mielestäni on seurausta siitä, että peliin on tullut toistuvuutta. Pelaajien ajoitukset alkavat löytymään ja kaikki tietävät mitä tehdään. Yksi selkeästi toistuva kuvio paineen alta lähtemiseen on se, että pakki lyö maalin takaa kiekon ränniin, jonka laitahyökkääjä ohjaa keskelle sentterille ja siitä lähdetään nopeasti pystyyn. HIFK monesti saa näistä käännettyä ainakin 3 vs 3 hyökkäyksen.

Hajatelmia:

-Husso on yksi tasaisimmista suorittajista HIFK:n historiassa sinä aikana, kun minä olen joukkuetta kannattanut. Näyttävämpiä maalivahtia on ollut montakin, mutta Husson liikkuminen ja rauhallisuus ovat tehneet kovan vaikutuksen. Yksittäisiä heikompia pelejä voi tulla, mutta pitkässä juoksussa taso säilyy. On ihan karmea ero siinä, että onko maalissa Lankinen vai Husso. HIFK:lla on Nybondaksen aikana ollut hyviä maalivahteja ja ihmiset ovat ehkä vähän unohtaneet sen, että minkälaista on katsoa peliä, kun jokainen veto voi periaatteessa mennä maaliin.

-Törmäsen yksi selkeä vahvuus on vastustajan pelitavan scouttaaminen. Heikkouksiin isketään kiinni. Esim. Frölunda pelissä pisti silmään se, että miten ihmeissään isoon kaukaloon tottuneet ruotsalaiset olivat avauspelaamisensa kanssa. Ei pystynytkään lähtemään omista jätön jätön jätöllä, kun tila kaukalosta loppui agressiivisen HIFK:n kanssa kesken.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö honkaheimolta pitänyt tarvittaessa tippua hanskatkin? ei elettäkään tehnyt lopun kahinassa.

Olisikohan ollut niin, että kun huomasi Ikosen ottavan Sailion pois niin katsoi parhaaksi olla provosoitumatta ja piti itsensä kentällä ihan varmuuden vuoksi viimeistä 23 sekuntia varten. Mitä jos Bluesin uhoileesta kolmikosta joku ei olisikaan lentänyt ulos - ainakin Giliati machoili (tosin hyvin epämiehekkääseen tyyliin) HIFK:n vaihtoaition edessä ja sai ainakin Kangasalustalta suhteellisen kovaa palautetta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä helvetistä Nyqvist sai 5+20 min, kun minä en nähnyt koko ukkoa talkoissa, vai olinko sitten niin keskittynyt seuraamaan Ikosta ja Säiliötä?
Eikös Julle paininut Giliatin kanssa? Pääsin pitkästä aikaa tänään paikan päälle ja oi mitä herkkua oli tarjolla! Mä olen niin ohon-nel-li-nen!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilman syvempää analyysiä (eli hieman tunteella) olevat kommentit pelistä ja HIFK:n ilmeestä yleensä:

1. Taipalus alkaa olla HIFK:n ykköspakki. Loistava peli tänään.
2. Nykopp alkaa olla valmis suurempiin saappaisiin jo ensi kaudella.
3. Siinä tunnerajoilla pelaavia virtuooseja on nyt kolme (Ramu, Goldie ja) Hank (ei pelannut). Tässä mitataan valmennuksen osaaminen toden teolla.
4. Puustinen on palannut kehiin, vaikka ei vielä tänään saanutkaan palkintoa.

Kiitos ilmeestä ja taistelutahdosta HIFK. Eiköhän niistä välieristä jatkoon mennä?
 

VakaaVanha

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan ollut niin, että kun huomasi Ikosen ottavan Sailion pois niin katsoi parhaaksi olla provosoitumatta ja piti itsensä kentällä ihan varmuuden vuoksi viimeistä 23 sekuntia varten. Mitä jos Bluesin uhoileesta kolmikosta joku ei olisikaan lentänyt ulos - ainakin Giliati machoili (tosin hyvin epämiehekkääseen tyyliin) HIFK:n vaihtoaition edessä ja sai ainakin Kangasalustalta suhteellisen kovaa palautetta.

Jotenkin tuon Giliatin ''machoilusta'' puuttuu koko ajan se jokin, nimittäin käsilaukku jolla voisi huitaista ja sitä uhoaan tehostaa, muutenkin tuosta pellestä välittyy samanlainen kuva kuin kännisestä naisesta joka on juuri yllättänyt miehensä toisen naisen päältä, raivo on valtava mutta onnistuu vain herättämään säälin sekaista hymyilyä toisissa pelaajissa, no en pidä minään.

Itse peli taas oli varsinaista näytöstä ja sopi hyvin perjantai-iltaan, pakko myöntää että onhan tuo peli alkanut näyttämään paremmalta koko ajan, nyt kun lasarettikin on tyhjentynyt, kyllä tuolla porukalla on mahdollisuus mennä ihan päätyyn, tai ainakin pitkälle.

Vahinko vaan ettei tuo Blues joukkueena ainakaan itseäni sytytä millään lailla, vaan kuuluu sarjaan turhat ja vielä turhemmat.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on 4 pelaajaa Liigan TOP10 +/- sakissa, Taipalus, Grillfors, Elkins, Rask. Lisäksi meillä ei ole yksikään pelaaja TOP20 maalipörssissä, silti ollaan tehty Liigan toisiks eniten maaleja. Kertoo siis laajasta rintamasta onnistujia. Hyvin pyyhkii lähes kaikinpuolin.
 

Stigu

Jäsen
HIFK:n pelaamisessa on alkanut näkyä selkeästi se, että tietyt pelilliset asiat alkavat toistumaan illasta toiseen ja tämä on aina hyvän joukkueen merkki. HIFK:n pelaamisesta on radikaalisti vähentynyt sellaiset järjettömät yhden miehen harppuunahyökkäykset. Vaikka HIFK edelleen pelaa nopeasti pystyyn, niin nyt näihinkin hyökkäyksiin on saatu useammin rintamaa mukaan ja tämä mielestäni on seurausta siitä, että peliin on tullut toistuvuutta. Pelaajien ajoitukset alkavat löytymään ja kaikki tietävät mitä tehdään.

Samaa mieltä:Pelitapaahan ei ole mielestäni kauden aikana muutettu, mutta se on nyt iskostunut paremmin pelaajien selkäytimeen. Yhä useammin IFK tulee kahden tai kolmen pelaajan voimin vastustajan puolustusalueelle. Ja mikä hienointa, noissa hyökkäyksissä on usein mukana myös pakkeja. Itse arvostan tällaista rohkeaa pelitapaa

Kun tuota nyky-IFK:n peliä katsoo, ei voi välttyä assosiaatiolta Nokka Jalosen mestaruuskauden kevään peliin. Peli alkaa olla kuosissa IFK:lle harvinaisen aikaisessa vaiheessa kautta. Stögön Air Hockey-pelissä on hyvää myös se, että se sopii sellaisenaan pleijareihin, koska siitä on karsittu turhat hienoudet pois. Tosin nyky-Air Hockeystä pitää karsia noita pakkien hasardeja ja virheitä pois ja peliä pitää pystyä kauttaaltan koventamaan.

Positiivisinta tämän hetken IFK:ssa on, että vaikka jengi pelaa hyvin, on seillä vielä todella paljon pelaajia, jotka voivat parantaa otteitaan. Itselle tulee mieleen mm. Elkins, Rask, Zabo, Partanen, Kuparinen, Taipalus ja Söde. He pelaavat jo nyt hyvin, mutta potentiaalia löytyy varastosta vielä parempaan.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun tuota nyky-IFK:n peliä katsoo, ei voi välttyä assosiaatiolta Nokka Jalosen mestaruuskauden kevään peliin. Peli alkaa olla kuosissa IFK:lle harvinaisen aikaisessa vaiheessa kautta.Tosin nyky-Air Hockeystä pitää karsia noita pakkien hasardeja ja virheitä pois ja peliä pitää pystyä kauttaaltan koventamaan.

Paketti alkaa näyttämään tosiaan kokonaisuutena hyvältä ja jokaisesta pelistä raavitaan pisteitä huonollakin esityksellä. Mutta kyllä tuo Husson varassa oleminen, kuitenkin kapea pakisto ja se kovuuden puute tulee näkymään keväällä negatiivisesti. Tohon jengiin tarvittaisiin vielä se yksi Nordiksen sytyttäjä, rosvo, isäntä. Joko hyökkäyspäähän tai maalin edustalle jakamaan oikeutta ja viemään ne taklaukset loppuun ja sytyttämään yleisön ja jengin.

Joukkue joo voittaa, pelaa ihan kivaa neppailulätkää, mutta SE IFK sieltä puuttuu. Ja tästä syystä Nordis on ollut jo usean kauden yksi hautausmaa ja etenkin tällä kaudella tunnelma on ollut kaikista huonoin sitten minun muistikuvieni joita hallissa olen viettänyt 15 vuoden ajan. Tämä on huolestuttavaa. Ei ole enää "kotietua", koska ei huomaa eroa pelataanko Äijänsuolla, Rinkelinmäellä vai Nordiksella.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joukkue joo voittaa, pelaa ihan kivaa neppailulätkää, mutta SE IFK sieltä puuttuu. Ja tästä syystä Nordis on ollut jo usean kauden yksi hautausmaa ja etenkin tällä kaudella tunnelma on ollut kaikista huonoin sitten minun muistikuvieni joita hallissa olen viettänyt 15 vuoden ajan.
Minä olen valittanut tästä samasta asiasta tämän kauden aikana, mutta nyt viime peleissä HIFK on ollut se ''HIFK'', jota minä aikoinani aloin seuraamaan, sillä erotuksella, että ylilyönnit puuttuvat. Viime peleissä HIFK on ollut fyysinen, liikkuva ja taitava, jonka peliä on ollut ilo seurata.

Kehuja pitää antaa silloin, kun ne on ansaittu, ja mielestäni HIFK on viime pelien perusteella kehumme ansainnut.

E: Katsomotkin ovat alkaneet täyttyä pikku hiljaa otteiden parannuttua.
 
Viimeksi muokattu:

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Ei ole enää "kotietua", koska ei huomaa eroa pelataanko Äijänsuolla, Rinkelinmäellä vai Nordiksella.
Silti joukkue on kotoisessa Liigassa pelannut kotiottelut saldolla 9-2-0-2 (+24) ja europeleistäkin on irronnut pelkkiä voittoja. Kyllä Nordis on tällä kaudella ollut melkoisen paha paikka vastustajille. Jännä tilastofakta muuten: alivoima kotona 69% (14.) ja vieraissa 82% (7.)

IFK:n peli on parantunut jatkuvasti loukkaantumissuman purkauduttua, joten tärkeimpien pelaajien pysyessä ehjänä keväästä on lupa odottaa pitkää.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikon takainen Frölunda-matsi oli viihdyttävin livenä nähty peli sitten puolivälierien 7. matsin 2011.

Muutama kausi ollut pelkkää paskaa, keittoa ja luontoäitiä, mutta nyt näyttää erittäin lupaavalta. HIFK on pelannut 35 ottelua (26 Liiga + 9 CHL) ja vain kolmessa pelissä se on ollut vastustajaa selvästi huonompi. Skellefteå-vierasmatsi sekä erittäin klesalla rosterilla pelatut Lukko (25.10) ja Ilves (31.10) -matsit.
Siis 32/35 pelissä ollaan taisteltu voitosta. Ei huono!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kärppä-ottelu alkanut ja erittäin sekavat on tunnelmat edelleen tämän joukkueen suhteen. Juuri äsken 16-vuotias Kärppäjunnu otti puhtaalla taklauksella Ramun ulos pelistä. Tämän päivän HIFK on se joukkue, joka keräilee kamojaan jäältä. Otan tässä muutaman asian esiin vapaassa järjestyksessä:

1. Kovuus/jäähyt

Väännän rautalangasta, ettei syytetä siitä että itse haluaisin puhtaasti vain lisää jäähyjä. Haluan KOVUUTTA. Kunnon taklauksia, oman maalivahdin suojelua ja välitöntä kuittausta siitä kun oma tähtipelaaja ajellaan. Kukaan ei ole reagoinut mitenkään siihen, että 2-senamme lähti juuri saikulle. Hohhoijaa. Kovasta pelistä seuraa vääjäämättä jäähyjä ja ne on kestettävä. Mulla on kokemus myös HIFK:sta joka oli pelkästään kova, ilman taitoa. Mälkiän HIFK. En pitänyt siitäkään formaatista, mutta pidin siitä herranjumala sentään enemmän kuin nykyisestä HIFK:sta. Asteikolla 0-10 Mälkiän HIFK:n viihdearvo oli 4, Törmäsen HIFK:n 2. Molmmat ovat huonoja lukemia, mutta 4 on enemmän kuin 2. En tässä iässä ja fanituksen vaiheessa välitä siitä, mitä mieltä tällaisesta käsityksestä ollaan. Se on mun rehellinen mielipiteeni.

2. Törmänen

Hattu päästä Törmäselle. Hän on aivan kiistatta kova tuloksentekijä ja ammattimies. HIFK käytännössä johtaa liigaa. En vain kertakaikkiaan syty hänen HIFK:lleen, mutta väännetään vielä rautalangasta tämäkin: HIFK on tehnyt hyvän valmentajavalinnan urheilullisella perusteella. Viihteelliseltä tasoltaan Törmäsen HIFK on huono, enkä jaksa vaivautua katsomaan sitä livenä. Olen nähnyt 2 voittomatsia livenä tällä kaudella, molemmat olivat viihdearvoltaan nolla. Katson kaikki matsit Ruudusta kuitenkin. Mua vituttaa että Törmäsellä on pitkä diili - ja samanaikaisesti nostan hattua miehen suoruudelle. Hän lupasi menestystä omalla tavallaan ja on sitä tuonut. Ammattimies.

3. Yleisölukemat

Olen ymmärtänyt ihan HIFK:n sisältäkin, että siellä ei olla tyytyväisiä katsojalukuihin. Osa HIFK:n officelta ihmettelee, miksi ei tule tupa täyteen, vaikka joukkue menestyy. Osa HIFK:n officelta tajuaa hyvin mistä on kysymys. Mikkihiiri-HIFK ei myy. Tämä kausi on kiehtova. Se on osoittamassa todeksi sen teorian, että HIFK-faneille ei riitä pelkkä menestys. Jos riittäisi, halli olisi täynnä ja kaikilla hyvä fiilis. Näin ei ole. Tämän pitäisi soittaa kelloja ja lujaa siellä officella. Mulle tulee nyky-HIFK:sta elävästi mieleen Hanlonin aikainen narrit. Jengi menestyi, katsojat eivät viihtyneet. Näinkin se voi mennä.

4. Playoffit

Niin paljon kuin Törmästä hehkutankin kohdassa 1, olen absoluuttisen varma, että tämä HIFK ei pärjää playoffeissa. Siellä peli kovenee ja siellä viimeistään tulee ikävä muskeleita ja röyhkeyttä. Sen verran kauan on tullut lätkää seurattua etten muista ainuttakaan fyysisesti huonoa mestaria. Kannun saadakseen pitää voittaa hemmetisti kaksinkamppailuja ja antaa & ottaa mustelmia. Pelkkä nöyrä mustelmien ottaminen ei riitä.

Ihan helvetin oudot fiilikset. En koskaan kuvitellut, että oikeasti nähtäisiin kausi, joka menee pelillisesti hyvin, mutta ei viihdytä tai sytytä muuten. Mielestäni HIFK on valinnut väärän tien lähtiessään hamuamaan menestystä ilman kovuutta. HIFK ampuu itseään lopulta nilkkaan olemalla vapaaehtoisesti liigan antifyysisin joukkue. Käsittämätön kausi menossa, mutta nytpähän pystyy seisomaan entistä vankemmin ryminäpronssi-ideologian takana. Kuulun näköjään jumaleissön aidosti ja oikeasti ryminäpronssi/ryminäkulta -diggaajiin, koska neppailumenestys ei -käsi sydämellä- puhuttele mua lainkaan. Hienoa, että jätkät saavat bojoja, mutta meikäläiselle tämä on täydellinen välikausi. En kyllä osaa yhtään ennustaa, mitä tapahtuu jos HIFK pärjääkin keväällä. On silkkaa tyhmyyttä jäädä vanhaan juoksuhautaan, jos meininki reaaliajassa paranee. Siihen en kuitenkaan usko. Sanonpa nyt vaan, että varmasti tulen takaisin, jos ähinä ja särmä palaavat takaisin. Mutta mitään en ota taannehtivasti pois näistä tämän hetken fiiliksistä. Nyt ei jaksa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kärppä-ottelu alkanut ja erittäin sekavat on tunnelmat edelleen tämän joukkueen suhteen. Juuri äsken 16-vuotias Kärppäjunnu otti puhtaalla taklauksella Ramun ulos pelistä. Tämän päivän HIFK on se joukkue, joka keräilee kamojaan jäältä.

Kyseinen tilanne ollut taklausta nähnytkään, molemmat luistelivat katse varpaissa ja törmäsivät, isompi mies selvisi vain vähemmällä that's it. Puhdas vahinko noita sattuu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mun mielestäni se näytti taklaukselta, Ramu oli kiekollinen pelaaja. Pitää kelailla videolta matsin jälkeen.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väännän rautalangasta, ettei syytetä siitä että itse haluaisin puhtaasti vain lisää jäähyjä. Haluan KOVUUTTA. Kunnon taklauksia, oman maalivahdin suojelua ja välitöntä kuittausta siitä kun oma tähtipelaaja ajellaan. Kukaan ei ole reagoinut mitenkään siihen, että 2-senamme lähti juuri saikulle. Hohhoijaa.


Minustakin kovuutta kaivataan lisää esim. alakerran isännän muodossa, ja en tykännyt äskeisen erän ilmeestä. Kuitenkin nyt mielestäni liioittelet asioita todella rankasti, vaikka fiiliksesi on varmasti aito. Kyseenalaistan kuitenkin paljonko siitä johtuu yleisestä ähkystä HIFK:n ja lätkän seuraamiseen ja miltä osin se johtuu juuri tämän kauden otteista. Ramun tilanne näytti puoliksi törmäykseltä, enkä mä ainakaan kaipaa HIFK:n olevan se jengi jossa mennään päät alhaalla ja sitten lähdetään jahtaamaan jotain 16-vuotiasta junnua, joka ei ole tehnyt mitään väärää.

Esim. Bluesia vastaan HIFK pelasi viihdyttävää, voittavaa lätkää, eikä jäänyt fyysisyydessä todellakaan jalkoihin. Ja Blegin kai pitäisi olla Liigan mittapuulla kohtalaisen fyysinen porukka Märkä-Simoineen ja Kantoloineen. Ainakin minun silmääni HIFK esim. antoi enemmän taklauksia. Eli olen kanssasi samaa mieltä siitä, että HIFK:n pitäisi taklata helvetisti enemmän, maalivahdin koskemattomuus pitäisi turvata aiempaa huomattavasti raivokkaammin ja pakisto kaipaa lisää hauista. Kaipaan myös torikokouksia vastustajan maalille. Kuitenkin tuntuu että liioittelet, osaksi tarkoituksellakin, todella rankasti. Uskon mielipiteen olevan rehellinen ja tottahan toki se sinulle suodaan, mutta voitaneen keskustella siitä miltä osin se johtuu tämänhetkisestä todellisuudesta kaukalossa ja miltä osin jostain muusta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös