Peliesitykset ja tulokset kaudella 2017–2018

  • 151 326
  • 773

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Käyrä osottaa niin syvään tällä hetkellä ettei mitään rajaa. Täysin aseetonta kaikipuolin. Ei mitään ideaa, paitsi pitkä heitto. Ylivoima, no se joka sitä ideoi vois tulla kertomaan että mitä siinä yritetään ? Kiekon ylöstuonnissa ei mitään ideaa. Kymmenkunta kierrosta aikaa saada peli kuosiin. Onnistuuko ? Itse epäilen erittäin paljon että maksimi sääleihin ja siitä sitkeesti lomille. Melkein tekis mieli sanoa että valmennuksen eväsreppu on tyhjä.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Tää porukka on tän sarjan kriisijoukkue täällä hetkellä. Ja ei ole oikein mitään indikaatiota, että suunta muuttuisi.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Eihän tässä ole ollut järjen hiventäkään enää aikoihin. Satunnaisia esiinnousemisia on ollut joissain peleissä, mutta kyllä tämä joukkue on nähty. Vieläköhän näistä äijistä saisi ees jotain rahoja siirtorajalla?
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Koska kausi on jo käytännössä hävitty voitaisiin Lahtista ruveta ajamaan sisään kunnolla heittämällä hänet kärkiketjuihin ja antaa kunnolla vastuuta.

Tätä laivaa ei käännä enää kukaan tällä kaudella. Kiitos ja näkemiin Petu.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Hemmetin hyvä 1. erä tänään ja loistavaa ylivoimapeliä sen aikana. Tuomarit vei 2 selkeää maalia ja Kousa oli turhan tarkka laukauksissaan. Vietiin 6-0 ensimmäinen erä. Siihen se sitten loppuikin. Joko usko loppui, muuten seottiin tai TPS oli vaan suvereeni, mutta kaksi viimeistä erää oli aika karmeaa katsottavaa. Ei mitään jakoa.

Harmi että pitkän aikaa on menty aika lähelle samoin kuin tänäänkin. Peli rullaa ajoittain hyvin, mutta ratkaisut ovat huonoja kuten yv:kin. "Mukavista esityksistä" ei saada minkäänlaista tulosta taululle eikä taulukkoon. Alkaa olla vaikea uskoa että kelkka tästä kääntyisi, mutta en luovu toivosta. Alkukauden pelityyli on muisto vain, mutta kyllä Petu jotain vielä keksii. Näyttäisi kyllä että tarvittaisiin samalla 2-3 vahvistusta, mikä on utopiaa. Jospa...
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ole kokoonpano ja joukkueen henkinenkantti sillä tasolla tällä hetkellä, että pystyisi tuollaisen tuomareiden hanuriin poraamisen kestämään.

Kerrankin alun dominointi tuotti tulosta maalien muodossa, niin matto vedettiin jalkojen alta.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Lehistötilaisuudessa Petu puhui muun muassa viheltämättä jääneestä keihästyksestä. En nähnyt illan Tepsu-matsia, joten kuka siellä keihästi ja kuka oli sen kohteena?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tosta vitun vauvanaamasta ei ole huippumaalivahdiksi, ainakaan Lahessa.
Lehistötilaisuudessa Petu puhui muun muassa viheltämättä jääneestä keihästyksestä. En nähnyt illan Tepsu-matsia, joten kuka siellä keihästi ja kuka oli sen kohteena?

Virta, joka sai kympin, vaikka pitäisi lentää pihalle. Munille yritti, lyhyeksi ilmeisesti jäi ainakin TPS-fanien ulinasta päätellen.
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Terve ja heipähei. Kyllähän tässä on aina joukkuekohtaiset lasit päässä tapahtui mitä tapahtui. Katsoin tuon uusinnan monta monta kertaa ja itselläni eniten ärsytti tuon s**tanan Tyrväisen ihme niskaheitto Virtaan. Ei, tämä ei ole mielestäni mitään "jesjes kovaa maalinedustapelaamista", vaan tuo heitto on halpamainen ja ymmärrän täysin reaktion Virralta. Saa töniä lujaa, saa lyödä vaikka vähän rintaan ja kovempaakin taistella, mutta ei tuommosia anusmaisia venkoiluviskailuja. Kaiken lisäksi Virta ei siellä mitenkään erikoisesti edes läpsi maalivahtia tai kaiva kiekkoa lujaa, vähän ehkä haroo patjaan. Tästä ehdottomasti Tyrväiselle 2min Väkivaltaisuus.

Toiseksi, miten ihmeessä voit sanoa, että "yritti muniin"? Mistä sinä sen tiedät? Mailan liike oli vaakasuuntainen ja sillä oli tarkoitus napsauttaa tai vetaista polvitaipeesta. Tuosta ei saa tekemälläkään mitään keihästystä. Ei siinä ollut tarkoitus tökätä munille tai nostaa munien alta. Itse olen erittäin vankasti tätä mieltä. Itse tulkitsisin "epäurheilijamaiseksi huitaisuksi" jos näin voisi sanoa, 2+10min tästä olisi ollut oikein.

Kolmanneksi, olisitte ansainneet ainakin tuon ensimmäisen maalin, kyllä. Toisesta maalista en niin varma ole, käsittääkseni joo kiekon pitää olla hallussa ainakin näennäisesti kun rangaistus vihelletään. Setänen kuitenkin koski kiekkoon kahdesti putkeen, kyllä tuo minusta on hyvin tulkinnanvaraista, että joko se vihelletään. Räpyläkin hieman siinä päällä kävi. Ehkä nopea vihellys, ehkä ei. Tämän takana en ihan täysin ole, sanotaan että puolitoista maalia oisitte voineet saada noista. Hehheh, paska juttu. Eniten ärsyttää edelleen silti Tyrväinen. Hän tekee työtään oikein, koska hänestä kimpaannun yleisestikkin ottaen. Pikkarainenkin on oikea velikulta, en heittäisi koskaan pois TPS:stä. Muut fanit aivan raivon partaalla koko tyypistä, no sen te jo toki tiesittekin.
 
Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Naurettavinta oli, että päätuomari Kova heitti Virran jo pihalle. Heti keihästämisen jälkeen näyttä kohden Virtaa ja sen jälkeen päätyovia. Tepsiläisten solkotuksen jälkeen Favorin otti Kovan hellään kaulailuun ja muutti rangaistuksen täysin käsittämättömästi 10 minuutin käytösrangaistukseksi. Tuolle rangaistukselle ei ollut mitään perustetta. Joko 5 minuuttia keihästämisestä, 2 minuuttia huitomisesta tai ei rangaistusta ollenkaan. Favorinin mulkku halusi jyrätä työharjoittelijansa yli ja ainoa tapa kumota jo annettu rangaistus oli muuttaa se käsittämättömäksi kympiksi.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ollaan 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 14, pistekeskiarvolla 0.9. Saas nähdä riittääkö kuuden sakkiin. Hyvin mielenkiintoista nähdä millä tämä tahti kääntyy vai kääntyykö millään. Tämän hetkisen tilanteen valossa, kotietu sääleissä olisi jo kova juttu.
 
Viimeksi muokattu:

IcyPredator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, 49ers
9. Pelicans 48o 68p (viim. 10o 9p ka. 0,9) pisteitä tällä tahdilla lopuista peleistä 10,8p
10. Ässät 49o 66p (10o 5p 0,5) 5,5p
11. HPK 48o 61p (10o 20p 2,0) 24,0p
12. Ilves 48o 58p (10o 14p 1,4) 16,8p

Tähän peilaten olisi tärkeä saada Siikonen ja/tai Björninen mukaan jo parin viikon päästä, kun kohdataan vieraissa HPK 16.2. ja kotona Ässät 17.2.. Jos Ilveskin alkaa hönkiä niskaan, niin olympiatauon jälkeen tärkeä matsi Hakametsässä Ipaa vastaan 27.2..
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Turhauttaa miettiä edes noita kenttäpelaajia, kun maalivahdit meillä on sysipaskoja. Siis ihan oikeesti. Ei voi olla tässä vaiheessa kautta kummallakin torjunta-% alle 90! Mulla ei ole minkäänlaista luottoa meidän kumpaankaan maalivahtiin. Onko maalivahtivalmennuksessa mennyt jotain pahasti pieleen, vai mistä johtuu?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Turhauttaa miettiä edes noita kenttäpelaajia, kun maalivahdit meillä on sysipaskoja. Siis ihan oikeesti. Ei voi olla tässä vaiheessa kautta kummallakin torjunta-% alle 90! Mulla ei ole minkäänlaista luottoa meidän kumpaankaan maalivahtiin. Onko maalivahtivalmennuksessa mennyt jotain pahasti pieleen, vai mistä johtuu?
Voutilainen oli todella hyvä alkukaudesta, kun pääsi pelaamaan. Sitten alkoi pakistosta ukkoa tippumaan siihen malliin, että puolustus levis täysin ja Voutilainen joutui aika paskaan paikkaan. Nyt sitten Juvonen saanut täyden luoton valmennukselta ja pelaa jokaisen pelin, vaikka ei sais mitään kiinni.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Maalivahtien peluutus on ollut erikoista ja itsepäistä seinään puskemista Rajaniemen ajoista lähtien. Tämä kausi meni pitkälle ihan kohtalaisen reilun oloisesti, mutta nyt on taas jätetty Voutilainen ihan statistiksi. Luulisi että lepääminen edes yhden pelin verran tekisi Juvosellekin ihan hyvää välillä. Kaitpa Nupe ja kumppanit tietää kuitenkin paremmin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
En tiedä pitäisikö mun alkaa harkitsemaan sitä että ikänäkö alkaa vaivata tässä kun minä näen Juvosen pelin niin että ottaa myös todella kovia torjuntoja monessa pelissä ja todella harva maali kuitenkaan johtuu vain Juvosen paskuudesta?
Usein vastustajan pelaaja saa olla vapaana Juvosen edessä, usein tulee vastahyökkäyksiä johtuen aktiivisesta pelitavasta jne.
En ihan lähtisi tuomitsemaan Juvosta paskaksi ja että olisi vaikea voittaa kun on paska maalivahti, vaan mielummin sanoisin että on vaikea voittaa kun tulee omissa tuollaisia puolimahdottomia tilanteita, eikä ne johdu mitenkään maalivahdista.

Kenties vaan olen väärässä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä pitäisikö mun alkaa harkitsemaan sitä että ikänäkö alkaa vaivata tässä kun minä näen Juvosen pelin niin että ottaa myös todella kovia torjuntoja monessa pelissä ja todella harva maali kuitenkaan johtuu vain Juvosen paskuudesta?
Usein vastustajan pelaaja saa olla vapaana Juvosen edessä, usein tulee vastahyökkäyksiä johtuen aktiivisesta pelitavasta jne.
En ihan lähtisi tuomitsemaan Juvosta paskaksi ja että olisi vaikea voittaa kun on paska maalivahti, vaan mielummin sanoisin että on vaikea voittaa kun tulee omissa tuollaisia puolimahdottomia tilanteita, eikä ne johdu mitenkään maalivahdista.

Kenties vaan olen väärässä.

Eilen epävarmaa, ei monelle voinut mitään mutta äärimmäisen tärkeä tasotusmaali ihan täysi koomailu. Helppoja menee joka pelissä
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä pitäisikö mun alkaa harkitsemaan sitä että ikänäkö alkaa vaivata tässä kun minä näen Juvosen pelin niin että ottaa myös todella kovia torjuntoja monessa pelissä ja todella harva maali kuitenkaan johtuu vain Juvosen paskuudesta?
Usein vastustajan pelaaja saa olla vapaana Juvosen edessä, usein tulee vastahyökkäyksiä johtuen aktiivisesta pelitavasta jne.
En ihan lähtisi tuomitsemaan Juvosta paskaksi ja että olisi vaikea voittaa kun on paska maalivahti, vaan mielummin sanoisin että on vaikea voittaa kun tulee omissa tuollaisia puolimahdottomia tilanteita, eikä ne johdu mitenkään maalivahdista.

Kenties vaan olen väärässä.
Kyse on enemmänkin tuosta epätasaisuudesta. Välillä tulee ihan laatu torjuntoja, mutta sitten ihan otettavat menee ikävästi sisään. Semmoinen varma peruspeli puuttuu Juvosen repertuaarista. En sitä kiellä, etteikö välillä johtuisi toivottomiin tilanteisiin kenttäpelaajien ansiosta. Mutta niin kuin sanoin, se perustetekeminen on tällä hetkellä liian alhaisella tasolla.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka Juvonen ei olekaan kovin huonosti pelannut, nykyinen taso ei riitä millään voittavan joukkueen maalivahdiksi.
Jos valmennus olisi pelannut kortit toisin, meillä voisi olla nyt ykkösvahtina Rajaniemi tai Larmi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös