Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 792 485
  • 17 174

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Mikäs tuosta Pelicansin pelistä tekee sellaista, ettei ansaitse pelata liigassa finaaleissa, poislukien maalinteko?
Tässä liigassa ilman muuta ansaitaan pelata finaaleissa. Mutta se, että tuolla maalinteolla ansaitsee pelata finaaleissa, kertoo karua kieltä tämän sarjan tasosta.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Kaksi ylärimaa, pari kertaa maali tyhjänä, poikkareista ei vedetä suoraan, läpiajoista ei laiteta sisään... Ni tota... Onhan tää viimeistely ihan järkyttävää. Varmasti kädet vähän tärisee, mut on se jostain pompittava sisään. Vetoja vaan. JJ näytti mallia.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Tämän päivän saanto toistaiseksi:
Avaus-/ johtomaali 5 vs. 5 pelaamisella, ainoa AV kusi samantien, YV:t kusivat myös.
Päästetty vastustaja tasoihin ja tehty vastustajan veskarista sankari

Onneksi meillä on Kokko maalilla. Kenttäpelaajilla on nyt vastuu hoitaa voitto kotiin.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Jos Pelicans voittaa tässä sarjassa 4 ottelua, se ansaitsee päästä finaaliin. En ihan ymmärrä mikä siinä on vaikea käsittää.
Jos viittaat tuohon minun kommenttiini, niin minä en puhunut etteikö Pelicans ansaitsisi finaalipaikkaa. Kunhan totesin että kertoo tämäkin liigan tasosta.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla syöpyi Laschin tyhjän maalin sössiminen niin vahvasti mieleen että en edes ylläty jos kärpät tän vie ouluun

Alkaa vituttamaan ihan toden teolla se että IHAN ITSE.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös