Peliesitykset 2023–2024

  • 261 559
  • 3 829

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Muuten ihan "hyvän" näköistä tekemistä paitsi että eka erä haisee ripulille. Loppupelikin on lähinnä näennäistä halvan mennenin hajuista tussuttelua. Tällä kaudella nyt ei taideta tosiaan kuuhun mennä.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tätä voidaan luonnehtia termillä "tärkeä tappio". Joistakin peleistä ne täydet pisteet pitäisi vaan ottaa. Ja kaikki edellytykset olivat olemassa. Mutta ei maistunut.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Danke schön und auf Wiedersehen!

En yllättynyt, että näitä tiukkoja pelejä ei pystytä kääntää voitoiksi.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Kyllähän taas korpeaa. Kuusi pistettä menetetty puulaaki porukalle. Molemmissa peleissä nukuttu kymppi ja pelattu viiskymppiä. Menkää nyt itteenne tunarit. Jaksoin antaa Salolle työrauhaa tähän peliin asti, mutta nyt loppui kärsivällisyys. Pakkaa kiitos kamasi ja painu uusiin haasteisiin. Loppukauden voi vetää vaikka suolaparoni penkintakana, mutta tollasta munatonta paskaa ei jaksa enää katella.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo kunnostanut jakamaan pisteitä sarjataulukossa takanaan oleville joukkueilla.
HPK vienyt KooKoolta kahdessa pelissä pisteet 6-0.
SaiPa ollut pisteissä KooKoota parempi kolmessa pelissä pistein 5-4.
HPK:lle ja SaiPalle sössitty 11 pistettä ja itse saatu 4 pistettä!! Ei näin pojat.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo kunnostanut jakamaan pisteitä sarjataulukossa takanaan oleville joukkueilla.
HPK vienyt KooKoolta kahdessa pelissä pisteet 6-0.
SaiPa ollut pisteissä KooKoota parempi kolmessa pelissä pistein 5-4.
HPK:lle ja SaiPalle sössitty 11 pistettä ja itse saatu 4 pistettä!! Ei näin pojat.
Tämä on jo aiemmilta kausilta tuttu ns. Robin Hood -ilmiö. Otetaan joskus rikkailta, annetaan köyhille.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jos jostain olen tämän joukkueen kohdalla iloinen, niin onneks Kouvolassa ei ole hassuttelu maalilaulua.

Ne on niitä perinteitä. Ei tarvitse mitään teennäistä Las Ketchupia tai Aarne Tenkasta käyttää.

Toki on, perinteitä on monenlaisia.

Jos teillä olisi vastaava biisi, jonka tahtiin olet ollut tuulettamassa tuhansia oman joukkueen liigamaaleja, juhlimassa kahdesti mestaruutta ja 12 kertaa liigamitalia, niin uskallan röyhkeästi veikata, että olisit siitä iloinen ja ylpeä.
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos teillä olisi vastaava biisi, jonka tahtiin olet ollut tuulettamassa tuhansia oman joukkueen liigamaaleja, juhlimassa kahdesti mestaruutta ja 12 kertaa liigamitalia, niin uskallan röyhkeästi veikata, että olisit siitä iloinen ja ylpeä.
Varmasti tuossa tilanteessa olisinkin. Näin ulkopuolisena näitä kuunnellessa, en vain ole niiden suuri ystävä.
Ei sikäli että sillä nyt olisi yhtään mitään väliä mitä mitä mieltä minä niistä tai muustakaan olen. Kantakaa perinteitänne ylpeästi.

Eteenpäin.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No mitä tulee näihin maalimusiikkeihin. Tätä HPKn kyseistä on tullut kuunneltua jo muutamia kertoja vuosia. Alkaa olla jo aika nolo ja vanha. Mutta Hämeessä ei hötkyillä. Toisaalta nämä maali-infot/musiikit on kauttaaltaan aika korneja. Jotain uutta voisi keksiä. Miksei vaikka joku hauska toteamus?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Katsomo sulaa ainakin, mobiilissa jumittaa 15sek välein ja menee pauselle jee
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kato! Tyhmä jäähy
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ilomäki sanoi alkuviikosta, että ei tässä vielä mitään hätää ole, eihän lumikaan ole vielä maassa. No nyt ois, niin on myös lupa alkaa pelaamaan.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Kobli! Hieno löytö Ilomäeltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös