Peliesitykset 2020–2021

  • 495 316
  • 6 877

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä Lukkoa vastaan. Sport ekaa kertaa pian ja Kärpät oliko peräti neljä kertaa.
On kyllä Liigan otteluohjelman arpojat ihan pihalla.

Näissä tulevissa peleissä on tolkuton määrä ottelusiirtoja, missä on pitänyt ottaa huomioon myös seurojen tahto pelata tiettyjä vastustajia vastaan yleisön edessä. Nämä päätökset tehty siis jo silloin, kun oli toive päästä yleisön eteen. Eri joukkueilla on ollut eri määrä siirtoja eri aikoihin, joten en mä tästä kyllä saa mitään negaa jaettua otteluohjelman laatijalle. Melko paljon tekijöitä ja muuttujia, mitkä on pitänyt huomioida.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Näissä tulevissa peleissä on tolkuton määrä ottelusiirtoja, missä on pitänyt ottaa huomioon myös seurojen tahto pelata tiettyjä vastustajia vastaan yleisön edessä. Nämä päätökset tehty siis jo silloin, kun oli toive päästä yleisön eteen. Eri joukkueilla on ollut eri määrä siirtoja eri aikoihin, joten en mä tästä kyllä saa mitään negaa jaettua otteluohjelman laatijalle. Melko paljon tekijöitä ja muuttujia, mitkä on pitänyt huomioida.
No mitä ajattelet siitä, ettei kaikkia joukkueita kohdata yhtä monta kertaa?
Vain esimerkkinä ja sitten tietysti miten nuo back-to-back-pelit on järjestetty ja kuinka monta kertaa viikossa on pelejä.
Välillä pitkiä lepoja ja sitten ruuhkaa.
Mutta ok, ei haukuta Liigan ohjelmasuunnittelijoita enempää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitä ajattelet siitä, ettei kaikkia joukkueita kohdata yhtä monta kertaa?
Vain esimerkkinä ja sitten tietysti miten nuo back-to-back-pelit on järjestetty ja kuinka monta kertaa viikossa on pelejä.
Välillä pitkiä lepoja ja sitten ruuhkaa.
Mutta ok, ei haukuta Liigan ohjelmasuunnittelijoita enempää.

Meneekö se nyt tällä kaudella niin, että on koronan vuoksi jotenkin jaettu alueittain? Minkä ymmärrän kyllä. Mutta jos nyt en ole aivan väärin ymmärtänyt, sarjassa on ollut jo aiemmin jonkinlaisia lohkojakoja, jolloin jotkut jengit kohtaavat toisensa useammin kuin joitain toisia. HIFK ja Jokerit kohtasivat aikoinaan toisensa kahdeksan kertaa kaudessa ja se oli Liigan ”kädenojennus” Stadin jengeille, koska ne tuottivat suhteessa niin paljon enemmän kuin pikkujengejä vastaan. Ja eikös jo vuosia ole menty niin, että joka toinen vuosi pelataan jotain jengiä vastaan himassa kolme kertaa ja seuraavana vuonna kaksi kertaa. Ja tällä vastustajajengillä sitten tietysti päinvastoin. Eli, kahden kauden otannalla menee tasan.

Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että HIFK:n otteluohjelma on todella epätasapainossa: tulee otteluruuhkia ja pitkiä taukoja ja harvakseltaan pelaamista. Itse en pidä siitä, mutta seura on senkin hyväksynyt, joten paskaaks tässä. Voi olla, että ovat hyväksyneet pakon edessä, jos Nordiksella on muita tapahtumia, eikä vaihtoehtoja ole. Joka tapauksessa se on tiedossa hyvissä ajoin ennen kauden alkua ja siihen voi valmistautua. Joskus se on erityisen paskaa meille, mutta joskus se voi olla eduksikin, jos on vaikka loukkaantumisia ja äijiä palaa sopivasti kokoonpanoon otteluruuhkiin. Mun mielestä HIFK on viime vuosina pelannut hyvin tiiviissä ottelutahdissa muutenkin. Jos mä saisin valita miten pelataan, otteluohjelma tehtäisiin juuri mun henkilökohtaiseen kalenteriin sopivaksi. Ja te muut sitten menisitten sen mukaan, ml. HIFK ja koko muu Liiga.

Mä en ihan ymmärrä nyt sun viestin sävyä, kun mähän vain muistutin, että otteluohjelma on nyt ihan vituillaan ottelusiirtojen takia. HIFK:han olisi pelannut Sportiakin vastaan muistaakseni jo kahdesti, jos koronarajoitusten vuoksi ei olisi jouduttu fiksaamaan otteluohjelmaa. HIFK on vain 1/15 tosta paletista ja kaikilla on yhteinen tahto, että pystytään edes jotenkin pelaamaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Broadhurst alkaa olemaan ”Harkinsmaisessa” vireessä eli koko ajan järjestää maalipaikkoja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vajaa 5 minuuttia takana ja parhaat paikat ovat siunaantuneet Mauno Ahoselle
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toivottavasti Salmelaisen kassakaapissa on sopimus puumerkillä ”AB”. Aivan huikea ukko.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Väärässä ja väärässä... Tekemisen taso noussut viime viikkoina pirusti. Ihan eri ukko kun alkukaudesta.

Siis lähinnä hankinnan julkaisun jälkeen olin sitä mieltä, että tulee floppaamaan. Onneksi olin väärässä!

Jotenkin tuntuu, että koronatilanne on hyödyttänyt IFK:ta. Nyt kun ei perusflunssat kierrä, niin poissaoloja on ollut merkittävästi vähemmän kuin normikausina. Joukkue alkaa olla yhtenäinen ja tämä on alkanut näkymään myös tulostaululla.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vähän pelkäsin, että tänään tulee ulospuhallus, mutta nyt näyttää kyllä hyvältä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kapteeni ottaa kyllä aivan liikaa jäähyjä ja yleensä eivät ole edes mitään fiksuja "varman maalipaikan estämisiä" vaan jotain turhia huitomisia yms.

Helvetin hyvää tekemistä IFK:lta avauserä. Vähän taas turhaan annetaan kaverille mahdollisuus siihen tasoitukseen ja sinnehän se helähti sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös