Peliesitykset 2020–2021

  • 495 090
  • 6 877

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee aika mielenkiintoiseksi nuo ketjut, kun Tallberg-Broadhurst-Dyk on valmis, mutta sitten Borgström ja Leskinen vaikuttaa hyvältä kaksikolta. Siihen kenties Jääskä laitaan. Sitten jää Sallinen-Lundell-Saarinen.

Innala jos saataisiin, niin menisi todella mielenkiintoiseksi.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Selvä, kaikkia pelaajia täytyy fanittaa tasapuolisesti. :)

Ei! Mutta Muuli on antanut kaikkensa,ja antaa edelleen logolle. Eihän äijä mikään taituri ole mutta se että antaa kaikkensa jengille, on aika huikeeta.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Jääskä rupee olee aika lennossa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pelicans on ihan umpisurkea, mutta tärkeitä onnistumisia tulee nyt. Salliselle maali ja hieno syöttö, Jääskälle puolestaan pari kaappia jo. Olisi saanut tuo Leskisen kuti mennä suoraan sisään, olisi varmasti Leskiselle maistunut kunnon one-timerilla tehty maali. Vielä tilauksessa Dyk-Broadhurst akselille onnistuminen sekä nelosketjulle.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Nyt olisi aika potkia valmentaja pihalle, niin pelastettaisiin mitä pelastettavissa on.

Auts! Mutta ihan ansaitusti tulee nyt kuittia. Silti varmasti olet samaa mieltä, että onhan tämä aivan erinäköistä kuin mitä tuossa katseltiin pari peliä Kerhoa ja yhdet matsit Ässiä sekä SaiPaa vastaan?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Auts! Mutta ihan ansaitusti tulee nyt kuittia. Silti varmasti olet samaa mieltä, että onhan tämä aivan erinäköistä kuin mitä tuossa katseltiin pari peliä Kerhoa ja yhdet matsit Ässiä sekä SaiPaa vastaan?

On, mutta ei kovinkaan pitkää aikaa ennen noita matseja niin oltiin se 20 peliä kuntopuntarissa korkealla ja jopa johtaen. Heti, kun tuli vähän vaikeampi vaihe (joka vielä sisälsi tulikuuman Tapparan voittamisen, joka nyt höykyttää Lukkoa), niin ollaan huutelemassa potkuja. Eli kyllä mua naurattaa HIFK-fanien kärsimättömyys vuodesta toiseen.

Mä en sano, että tällä pelillä voitetaan Lukkoa tai ehkä edes Tapparaakaan 7 pelin sarjassa, mutta en mä nyt näe syytä miksi koutsille pitäisi antaa kenkää.

Ja on totta, että Pelsuilla on paljon poissaoloja ja se vaikuttaa niiden peliin, mutta sehän taas ei ole ollut monelle fanille tekosyy, kun tilanne on toistepäin. Jos HIFKlla on 8-10 loukkia niin täällä saa kuulla virttä "kaikille tulee loukkaantumisia".

Mutta viime vuonna loukkeja oli, niin pyörittiin 6-7 sijoilla. Nyt kun loukkaantumisia ei ole enää juuri ollut, niin ollaan oltu kärkikahinoissa. Kumma juttu.

Ja en ole toivomassa Pikelle jatkoa, mutta olen tyytyväinen, että meillä on koutsi joka saa koutsata sopparinsa loppuun. Kerrankin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Pike ulos! Ei ole kaunista lätkää.
Ju
Meillä ois myös nolla maalia, jos kaverin veska ois torjunu noi kaikki helpot vedot, mistä tuli maalit!
Niinpä, en pääse kehumaan, jos ei hävitä, mutta ehkä pari sanaa kuitenkin. Siis en voi kääntää häviötä voitoksi tänään. Pelsut olisi varmaan pärjännyt paremmin ilman poissaoloja ja jos Lasch olisi pysynyt täällä. Mutta niinhän mekin olisimme ylivoimaisia, jos meillä olisi valmentajana Nokka ja joukkue lähes sama kuin 1997-98.
Ei nämä selittelyllä ratkea. Tänään veikkasin selvää voittoa. Ja sellainen taisi tulla.
Millä keinoin, onkin ihan toinen asia.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hieno tulos. Huomenna sitten oikein kunnon hulabaloo sekaisin olevia jyväskyläläisiä vastaan.
 

F#21

Jäsen
Hyvä vierasottelu HIFK:lta. Vastustaja joutui pelaamaan rikkonaisella kokoonpanolla, niin hyvä ettei stadilaiset menneet peliin rotsi auki. Kiva katsoa myös tällaisen ottelun jälkeen kuinka tasaisesti kokoonpanoa peluutettiin, eikä yksikään kenttäpelaaja pelannut yli 20 minuuttia. Ylivoima osui myös tänään erinomaisesti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Auts! Mutta ihan ansaitusti tulee nyt kuittia. Silti varmasti olet samaa mieltä, että onhan tämä aivan erinäköistä kuin mitä tuossa katseltiin pari peliä Kerhoa ja yhdet matsit Ässiä sekä SaiPaa vastaan?
Enkä minä edelleen ole enkä tule olemaan enää tällä kaudella, että mahdollinen menestys on muusta kuin pelaajista johtuvaa.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Ju

Niinpä, en pääse kehumaan, jos ei hävitä, mutta ehkä pari sanaa kuitenkin. Siis en voi kääntää häviötä voitoksi tänään. Pelsut olisi varmaan pärjännyt paremmin ilman poissaoloja ja jos Lasch olisi pysynyt täällä. Mutta niinhän mekin olisimme ylivoimaisia, jos meillä olisi valmentajana Nokka ja joukkue lähes sama kuin 1997-98.
Ei nämä selittelyllä ratkea. Tänään veikkasin selvää voittoa. Ja sellainen taisi tulla.
Millä keinoin, onkin ihan toinen asia.
Mitä sä nyt taas selität? Noustiin ohi Pelsun sarjakakkoseksi 4 - 0 voitolla. Meiltä puuttui meidän paras pelaajamme, samoin heiltä. Meiltä lähti omat avut änäriin, heillä muualle. Molemmilla kakkosveskat maalissa, kaveri päätti vielä peluuttaa kolmostakin.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
On, mutta ei kovinkaan pitkää aikaa ennen noita matseja niin oltiin se 20 peliä kuntopuntarissa korkealla ja jopa johtaen. Heti, kun tuli vähän vaikeampi vaihe (joka vielä sisälsi tulikuuman Tapparan voittamisen, joka nyt höykyttää Lukkoa), niin ollaan huutelemassa potkuja. Eli kyllä mua naurattaa HIFK-fanien kärsimättömyys vuodesta toiseen.

Mä en sano, että tällä pelillä voitetaan Lukkoa tai ehkä edes Tapparaakaan 7 pelin sarjassa, mutta en mä nyt näe syytä miksi koutsille pitäisi antaa kenkää.

Ja on totta, että Pelsuilla on paljon poissaoloja ja se vaikuttaa niiden peliin, mutta sehän taas ei ole ollut monelle fanille tekosyy, kun tilanne on toistepäin. Jos HIFKlla on 8-10 loukkia niin täällä saa kuulla virttä "kaikille tulee loukkaantumisia".

Mutta viime vuonna loukkeja oli, niin pyörittiin 6-7 sijoilla. Nyt kun loukkaantumisia ei ole enää juuri ollut, niin ollaan oltu kärkikahinoissa. Kumma juttu.

Ja en ole toivomassa Pikelle jatkoa, mutta olen tyytyväinen, että meillä on koutsi joka saa koutsata sopparinsa loppuun. Kerrankin.

Mä olen tän aika usein täällä selittänyt, ja selitetään nyt vielä kerran. Mun mielestä peli ei ollut stabiilia, kuten nyt on ollut viimeisestä neljästä kolme (Tappara, KooKoo, Pelicans). Ja vaikka oltiin kovia kuntopuntarissa, niin kovia vastaan ei juuri juhlittu. Nyt sekin näyttää muuttuneen. Tästä syystä tuli toivottua noita potkuja, mutta jos peli jatkuu tällaisena, ei siihen ole tarvetta. Juuri nyt peli on voittavaa ja riittävän viihdyttävää. Voittavaa siis muitakin kuin Jukureita ym. vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös