Peliesitykset 2020–2021

  • 495 020
  • 6 877

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK pelaa ihan puolivaloilla, joka on tavallaan tällaisena neljän pelin viikkona ihan ymmärrettävää, että ekassa pelissä otetaan iisisti. Varsinkin, kun heti huomenna on ainakin ennakkoon ajateltuna tiukka matsi KooKoota vastaan. Mutta, kun peliin tullaan löysästi, sitä on vaikea kääntää kesken pelin. Näin se ihmismieli vain toimii. Että sinänsä en ole mitenkään yllättynyt, että tiistai-iltana SaiPaa vastaan peli on juuri tuon näköistä höttöä kuin se nyt on. 3 pinnaa on otettava kyllä. Muita vaatimuksia ei ole, vaikka olisihan se aina kiva katsoa hyvää lätkää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hede Keräsen tilalle huomenna. Vitsiniekka ei pääse edes eteenpäin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sputnikin maali roikkuu ilmassa
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mertaranta
Mennään todella vauhdikkaasti päästä päähän, onko joku nähnyt sitä vauhtia tässä pelissä. Itse olen lähinnä nähnyt ylimielisen IFK: n joka on taas unessa, jos tää voitetaan niin kiitos Tuohimaan
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hede Keräsen tilalle huomenna. Vitsiniekka ei pääse edes eteenpäin.

Mä laittaisin Heden Heljangon tilalle ja Heljangon Keräsen tilalle. Heljanko ei oikein ajatusten suhteen istu tohon Jäkyn ja Dykin kanssa.

Ja oma koira Zabo puraisee. Yllätys.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt menee kyllä hienosti! Tämähän tehdään taas ihan itse. Mainiota!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pikkaraisen jääkiekkoa parhaillaan. Liigan paskin valmentaja.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Tämä on juuri sitä. En muista koska olen nähnyt viimeksi näin huonotasoista peliä.

En muista mikä viikon päivä silloin oli, mutta reilu 19 vuotta sitten 6.1.2002 HIFK hävisi himassa Saipalle 0-7. Oli hieno matsi olla tsiigaamassa paikan päällä.

Good old days!

edit. saattoi olla 5.1.2002. Olihan siitä silloin aikoinaan Jatkoaikaankin ihan oma ketju avattu :)
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tiesihän sen miten tässä käy, tää jengi vuodesta toiseen osaa maksimoida vitutuksen tasaisin väliajoin. Päätin jo eilen etten katso tätä matsia koska sen tietää kuinka se menee. Silti piti sohvalle istuutua ja todeta omin silmin että olin oikeassa :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös