Pelicansin sairastupa kaudella 2022–2023

  • 86 807
  • 358

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos jotain vakavaa niin ei olisi jäällä, kertoo siitä että pelaa vielä tässä sarjassakin
Joo pitää muistaa, että tärsky tyllut pe ja tuo aamujää oli ma eli alle 3 vrk. Jos päähän osunut ja ei kerran aivotärähdys niin veikkasin mutulla, että lepää vielä huomisen ja on peleillä pe. Siihen kuitenkin eilisestä näkemästä useampi päivä.
 

Fleguilia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä oon ihmetellyt, kun viimeisiä treenipätkiä näytetty että siellä on kokonaisilla ketjuilla punaisia paitoja treeneissä. Onko symboliikassa tapahtunut joku muutos näissä? Tietääkö kukaan tästä?
Ihmettelin ihan samaa siinä E Vilenin haastattelussa kun kellään kentällä olevalla ei ainakaan silloin kun olin katsomassa ollut punaisia paitoja päällä ja tosiaan taustallakin näkyi porukkaa punaisessa. Harkkapaitojen väreinä oli turkoosi ja valkoinen kaikilla, myös apella.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihmettelin ihan samaa siinä E Vilenin haastattelussa kun kellään kentällä olevalla ei ainakaan silloin kun olin katsomassa ollut punaisia paitoja päällä ja tosiaan taustallakin näkyi porukkaa punaisessa. Harkkapaitojen väreinä oli turkoosi ja valkoinen kaikilla, myös apella.
Playoffeissa on ollut tapana ettei loukkaantumisista kerrota niin ei varmaankaan myöskään näytetä treenipaidoilla kellä on vaivaa.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Ykkössentteri Elias Vilen loukkaantui ruman laitataklauksen kohteena Kuopiossa. Siinä sitten kerta heitolla huolestuttavan iso menetys joukkueeseen myös tuleviin peleihin.

Ei näitä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös