Pelicansiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 128 192
  • 466

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Itse katselin, että polvi olisi saattanut vääntyä siinä tilanteessa kun kiekko tippui Jassen taakse ja puolustaja tuli takaa pelastamaan mutta tiedä näistä sitten.
Ainakin kenttäpelaaja, olikohan Riihinen kävi kysymässä jotain, ja vastauksen saatuaan lähti takaisin vaihtopenkkiä päin, ja koputti mailan kärjellään nilkkaansa, samalla huikaten penkin suuntaan.

Tiedä sitten.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ainakin kenttäpelaaja, olikohan Riihinen kävi kysymässä jotain, ja vastauksen saatuaan lähti takaisin vaihtopenkkiä päin, ja koputti mailan kärjellään nilkkaansa, samalla huikaten penkin suuntaan.

Tiedä sitten.

Tämäkin voi olla, luistin onneksi tukee sen verran (tai ainakin ennen tuki, jotkut nykyään lyhyempivartisia) että ei pitäisi ihan älyttömän pahasti käydä
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
Sisäreidestä/polvesta näytti fyssarille/lääkärille ainakin jäällä kun tuli kysymään. Sekä kuten Arsi sanoi, loukkaantuminen tuli (todennäköisesti) siinä kun kiekko lirui maaliviivalle hetkeä aiemmin, jäi silloin jäihin sen näköisenä että sattui, yritti ilmeisesti jatkaa muttei sitten pystynyt kun hetkenpäästä pyysi tuomaria pelin keskeyttämään.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!

Olinse Riihinen joka kävi. Tässä ei näy sitä tilannetta, kun Jasse pyöri ymmyrkäisenä alueella, kun kiekko oli mennä maaliin, mutta paha on tästäkän sanoa mihin sattuu. Eikä se Riihisen nilkkataputuskaan näy..
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Itsellä aikoinaan kun nivunen meni useamman kerran niin jos ei ihan sitä ensimmäistä kertaa laske niin mun reaktio oli silloin sen jälkeisillä kerroilla aikalailla vastaava kuin tuo Patrikaisen. Tunnustelin hetken että mitä siellä tapahtui, yritin vähän venytellä ja odottaa että varoittiko se vaan vai menikö kunnolla ja useimmiten sen tiesi että oli parempi jättää kenttä suosiolla koska seuraava venytys sattuu sitten ihan saatanasti.
Siihen se mun ura jääkiekossa maalissa loppuikin mutta elämää tai kenttäpelaajana salibandyssä pelaamista se ei haittaa muuten kun että kenkää sitoessa istuviltaan en saa oikeaa jalkaa vasemman päälle muuten kun nostamalla kädellä.

Mutta siis mä olin junnu enää ollut tarpeeksi valmis kuntouttamaan leikkauksen jälkeen joten oli parempi olla leikkaamatta sitä. Patrikainen on ammattilainen ja se on hoidettavissa jos nivusesta olisi kyse. Siis jos.

Eräs Pasi Nurminenkin sai piikkiä nivusvammaan jo Imatran Ketterän aikana ja pelasi kelpo uran senkin jälkeen.

Tarkennan vielä etten ole lääkäri enkä tiedä mistä vammasta on kyse Patrikaisen osalta. Vuodatin vaan taas omaa sairaskertomustani ilman mitään järkevää syystä.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Virkistäkääpäs "vanhan jarrun" muistia vähän:
Aloin pohtia, että onko tämä Johan Gustafsson kautta aikojen ensimmäinen ruotsalainen maalivahti Pelicans-nimisessä edustusjoukkueessa Liigassa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Stathos, Lamothe ja Pavelec oli varmaan ne ketä tässä haettiin. Nagylla oli sopimus tänne mutta sai pelejä ainoastaan Peliitoissa.
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nagylla oli sopimus tänne mutta sai pelejä ainoastaan Peliitoissa.
Taisi Nagy olla Peliittojen sopimuspelaaja, mutta kävi meillä luukulla kun Skarek oli junnukisoissa.

EDIT: Lainaus wikipediasta.

Kaudeksi 2018-2019 Nagy siirtyi vuoden mittaisella sopimuksella Mestis-joukkue Heinolan Peliittoihin. Nagy puki kauden aikana myös Peliittojen yhteistyöseuran, Pelicansin paidan neljään SM-liigaotteluun, mutta hän ei saanut siellä kuitenkaan peliaikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Skidinä olin ihan haipissa kun änäritähdet Pavelec ja Niemi saapuivat maalinsuulle. Loppu onkin sitten historiaa..

Lamothe myös näitä vanhempia, en tainnut edes seurata vielä jääkiekkoa tuolloin.
Mua huvitti kun oli se työsulkukausi, Jokerit hommas Erik Karlssonin, Filppulaa, TPS Mikko Koivun yms, meille tuli jotain pilipali ukkoja. Se kausi menikin ihan perseelleen.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Skidinä olin ihan haipissa kun änäritähdet Pavelec ja Niemi saapuivat maalinsuulle. Loppu onkin sitten historiaa..

Lamothe myös näitä vanhempia, en tainnut edes seurata vielä jääkiekkoa tuolloin.
Juuri alkuviikosta selailin pelsuosiota vuodelta 05-06, jolloin Niemi dumattiin täysin "turhana mestisukkona, jota ei tänne kannata tuoda koskaan", ja siitä muutama vuosi eteenpäin miehellä on omaa ketjua, ja sivuja selatessa alko tulemaan ylistyksiä. :)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans. Kärpät, Ilves
Eilen kun seurasin pelsun pelin jälkeen Lukko-Tappara peliä niin tuli mieleen Lämsän Pelicans aika, se hoki samaa sanaa/lausetta jokaisessa lehdistötilaisuudessa, siitä oli tehty sitten kooste video mutta en kyllä ihan nyt muista mikä se lause oli. Muistaako kukaan tai onko tuo video jossain tallessa?
 

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Mua huvitti kun oli se työsulkukausi, Jokerit hommas Erik Karlssonin, Filppulaa, TPS Mikko Koivun yms, meille tuli jotain pilipali ukkoja. Se kausi menikin ihan perseelleen.

- Pavelec maailmanmestari kahden vuoden takaa ja NHL-jengin ykkösveskari
- Niemi Stanley Cup-mestari kahden vuoden takaa ja joukkueensa ykkösveskari
- McBain joukkueensa tehokkain pakki edelliseltä kaudelta, 30 pinnan mies änärissä

Sellaiset pilipaliukot paperilla. Tuossa hetkessä ei vaan kukaan ja mikään onnistunut Lahdessa. Ja noista Pavelec ei varsinaisesti epäonnistunutkaan.

Btw. Pilipali-Niemi oli ehdolla Vezina-voittajaksi myöhemmin samaisella kaudella.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Btw. Pilipali-Niemi oli ehdolla Vezina-voittajaksi myöhemmin samaisella kaudella.
Sharksin paidassa pleijareissa 1.87 päästettyjen maalien keskiarvo ja 93,0 torjuntaprosentti. Niemi teki vain Olkijussit ja kävi hakemassa hyvät pohjat Lahdesta puolen vuoden pelaamattomuuden jälkeen loppukautta varten NHL:ään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös