Pelicans kaudella 2017–2018

  • 396 811
  • 1 433

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juurihan se budjetti oli käytetty? Mennäänkö vanhojen aikojen kunniaksi surutta yli varojen?

Odotellaan joka tapauksessa mielenkiinnolla.
Eikös kaikilla ole aina budjetti täynnä kunnes tulee seuraava hankinta? Onkohan Mustosen Aleksi pahemminkin sitten loukkaantunut vai onko tämä kaveri ihan puhtaasti vain vahvistus?
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saarisen Jesse sieltä tuli kuten arveltiinkin. Katotaan miten lähtee sujumaan, toivottavasti on tikissä! Tervetuloa takaisin!
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omia poikia on aina mukava nähdä kokoonpanossa, toivottavasti onnistuu! Viime kaudella Kärpissä 34 otteluun 23 pistettä ei kuitenkaan aivan huono ole.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Aika selkeältä Aleksi Mustosen stuntilta vaikuttaa. Mahtaakohan olla pitkäkin poissaolojakso Aleksilla edessä?
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omat pojat kelpaa aina. Itselle taas tuli sellainen fiilis, että voi istua hyvin porukkaan. Lisäksi tietysti potentiaalia tehä pisteitä. Varmaan ensimmäiset pelit aikalailla hakemista, mutta kokonaisuutta ajatellen erittäin hyvä haku.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En vielä jaksa innostua, mutta annetaan mahdollisuus ja olen mielelläni väärässä.

Ei ole Sulak, ei oo Lahessa vielä. Jotain muuta hyvin maukasta!

"Näin yöllä unta", jossa kerrottiin myös Sulakin olevan askissa tällä viikolla. Varmaan sit vasta perjantaina, jos ei vielä Mastokaupungissakaan...
 

_artic_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En vielä jaksa innostua, mutta annetaan mahdollisuus ja olen mielelläni väärässä.



"Näin yöllä unta", jossa kerrottiin myös Sulakin olevan askissa tällä viikolla. Varmaan sit vasta perjantaina, jos ei vielä Mastokaupungissakaan...

Petu sanoi live-feedissä Sulakin tulevan huomenna..
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Mä en ihan kässää miks osa on pettyneitä Saarisen kotiinpaluuseen? Omia poikia joten ihan varmasti pelaa logolle ja pisteentekopotentiaaliakin löytyy kunhan on tikissä. Eikä liikkeenkään puolesta pitäisi olla ongelmia sopeutua Pelsun uuteen pelitapaan. Hienoa että toimistolla reagoitiin loukkaantumistilanteeseen ja mieluummin entuudestaan tuttu kaveri kuin täysi arpa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saarinenhan sopii tuohon kun nenä päähän. Kaikki tietää että kaveri osaa tehdä pisteitä. Vahvistuksia ehtii hommata vielä joulun jälkeenkin.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No jos minun kommentti laitettiin listalle pettyneet, niin olen varauksellinen (en pettynyt) ainoastaan vemppa-uhan takia.

Potentiaalia löytyy kyllä!
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Saarinenhan sopii tuohon kun nenä päähän. Kaikki tietää että kaveri osaa tehdä pisteitä. Vahvistuksia ehtii hommata vielä joulun jälkeenkin.
Juuri näin hyvä haku tähän kohtaan. Kaikista parasta Latelaisen juniorimyllyn tuotoksia.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jeppe! Oma poika ja ominaisuudet täydelliset tähän jengiin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvin veti Saarinen niissä peleissä, mitä pelasi. Tosin, jos pää ottaa vielä kerran osumaa, saattaa ura olla paketissa. Viime kaudella kaksi aivotärähdystä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olin jo ihan varma että Miklik on se uusi vahvistus.

Mistä tälläinen varmuus? Luulisin, että jos Jyppi ei nappaa niin mies matkaa johonkin muuhun sarjaan kuin Liigaan
 

Mettis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Turha hankinta. Laitureita on jo tarpeeksi, enemmän tarvetta sentterille. Olisi nyt ennemmin antanut edes Lahtiselle mahdollisuuden näyttää kykyjään..
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jessehän on takonut viime vuosina erittäin hyviä pistesaldoja kovissa sarjoissa. Lisäksi erittäin pelinopea kaveri, eli soveltuu vaativaan pelitapaan. Sanoisin että tässä pelitavassa pelipaikoilla ei ole niin suurta merkitystä kuin tavallisesti. Useinhan tuolla on pakitkin menemässä hyökkäyksen kärjessä eli kaikki pelaavat vähän kaikkia paikkoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös