Pelicans ja CHL 2023–2024

  • 138 776
  • 1 145

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ei ollut. Alkusarjan CHL-pelit vedettiin normi mainoksilla, vasta tähän peliin on tehty vaihto.
Nyt kun mainitsit niin ei taidettu jäähän tosiaan vaihtaa, pelkästään vain laitoihin.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Luovutusvoitto Vitkovicelle (tai sitten tuplapelit toisessa päässä) ja muutamalle paikalle saapuneelle tšekkiläiselle fanille korvaukset tämän farssin takia. Kuvitelkaa nyt että itse matkustaisitte johonkin Kouvola-tier kaupunkiin ulkomaille loskapaskan keskelle ainoastaan jääkiekko-ottelun takia ja se peruutetaan ekan erän aikana paikallisten penailuiden takia.
Eipä paljon meikäläisen menoa haittaisi. Vastoin käymiset kuuluu elämään. Vain luuserit nitkahtavat noin helposti. Reissatessa maailmalla on kiva toilailla vaikka mitä, kannattaa kokeilla.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Luovutusvoitto Vitkovicelle (tai sitten tuplapelit toisessa päässä) ja muutamalle paikalle saapuneelle tšekkiläiselle fanille korvaukset tämän farssin takia. Kuvitelkaa nyt että itse matkustaisitte johonkin Kouvola-tier kaupunkiin ulkomaille loskapaskan keskelle ainoastaan jääkiekko-ottelun takia ja se peruutetaan ekan erän aikana paikallisten penailuiden takia.
Pelataan Vitkovicessä 120min putkeen ja voittaja on eniten maaleja tehnyt joukkue.

Pekko sitten Nupe kainalossa käy viemässä pari pelsulippua, muutamat fanipaidat ja kausarit tänään paikanpäälle vaivautuneille faneille. Tähän kylkeen tempauksesta tehdään Youtubevideo otsikolla " Suuren johtajan anteeksipyyntö ".
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Imekää jo perseenreikää. Vittu tämmösestä paskasta kehtaa nää pellet pulittaa massia. Vittu mä häpeen tätä seuraa, tai johtoa, kuka tästä paskasta vastaakaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taidan nukahtaa, ennen kuin tämä peli on ohi, jos edes päästään pelaamaan loppuun.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Tunti kuulostaa kovin lyhyeltä ajalta tuollaiseen operaatioon... Toki, täysi maallikko olen kommentoimaan tätä.
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voihan se toki olla, että tieto mainosten vaihto pakosta on tullut viime hetkellä kun alkusarjan pelit vedettiin joka paikassa normi mainoksilla, niin jos on luultu että playoffit myös. Mikäli puolestaan tieto on tullut jo hyvissä ajoin ei kyse ole muusta kuin järkyttävästä puuhastelusta Pelicansin toimesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös