Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 025 872
  • 13 296

Kenth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee
Voisin väittää että tämä on Bryggmanin jatko :)

Btw. Komarovin Leksa ei ole ihan menetetty tapaus vielä, josko tulis tänne parin seuraavan kauden ajaksi. No huhuja vaan, uskoo ken tahtoo.
Komarovilla alkanee pian ratkaisut lähestyä, sillä kiinnostavat pelipaikat ulkomailla vähenevät koko ajan. Liigasta kiinnostusta Komaroviin on kaikenkokoisista seuroista, eli kärkisentteristä nelossentteriin on rooleja tarjolla.

Ehkä keskisuuri Pelicans pystyisi tarjoamaan juuri sopivan monipuolisen roolin ilman ylimääräistä tulospainetta, ja mukavalla palkkapussilla. En kuitenkaan näe, että Komarov voisi teillä olla tuo puuttuva kärkisentteri, vaan rooli pitäisi löytyä kakkos-kolmesketjujen keskeltä. Espoossa asuvalle järkevät kotimaiset vaihtoehdot alkavat käydä vähiin, kun K-Espoo ja Jokerit eivät kykene vielä tämänhintaisia pelaajia palkkaamaan. Jos HIFK:n tarjoama rooli ja palkka ei miellytä, Lahti on potentiaalinen vaihtoehto.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ihan vain huomiona, että saahan suomessakin kiekkoilijat sekä valmenjat työkkäristä rahaa mikäli ovat ilman sopimusta kesän ajan. Tämän vuoksi sopimukset alkavat useasti 1.8 ja sopimuksia seurat toki ilmoittelevat vaihtelevasti.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Komarovilla alkanee pian ratkaisut lähestyä, sillä kiinnostavat pelipaikat ulkomailla vähenevät koko ajan. Liigasta kiinnostusta Komaroviin on kaikenkokoisista seuroista, eli kärkisentteristä nelossentteriin on rooleja tarjolla.

Ehkä keskisuuri Pelicans pystyisi tarjoamaan juuri sopivan monipuolisen roolin ilman ylimääräistä tulospainetta, ja mukavalla palkkapussilla. En kuitenkaan näe, että Komarov voisi teillä olla tuo puuttuva kärkisentteri, vaan rooli pitäisi löytyä kakkos-kolmesketjujen keskeltä. Espoossa asuvalle järkevät kotimaiset vaihtoehdot alkavat käydä vähiin, kun K-Espoo ja Jokerit eivät kykene vielä tämänhintaisia pelaajia palkkaamaan. Jos HIFK:n tarjoama rooli ja palkka ei miellytä, Lahti on potentiaalinen vaihtoehto.
Mä oon kyllä hetken jos toisenkin ihmetellyt minkä takia niin moni on kaavaillut Komarovista ylipäätään sentteriä.

Pystyyhän Leksa toki keskelläkin vetämään, mutta laidassahan hän on leipänsä tienannut ja siellä parhaiten operoi..
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä oon kyllä hetken jos toisenkin ihmetellyt minkä takia niin moni on kaavaillut Komarovista ylipäätään sentteriä.

Pystyyhän Leksa toki keskelläkin vetämään, mutta laidassahan hän on leipänsä tienannut ja siellä parhaiten operoi..

Tämäpä. Ja se osasto on Pelicansilla melkosen tukossa
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tämäpä. Ja se osasto on Pelicansilla melkosen tukossa
Toki jos Leonid on järkevällä sopparilla saatavissa niin ehdottomasti kiinni. Sitten siinä on vaan Killisellä ja Kiljusella yksi pelaaja enemmän edessä.

Mutta se on toinen kysymys onko järkevään diiliin mahista. Kevään neuvotteluissa oli Leksan pyynti Pelicansin budjettiin nähden aivan liian korkea. Silloin ei ollut oikeastaan lähelläkään.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lisätäänkö tuohon vielä Mylläri jossain vaiheessa?

Kyllä tämä taitaa olla se viimeinen silaus sille, että Mylläri jatkaa matkaa. Nyt jos se Král saapuu, niin on pakisto aika tukossa.

Kova on meillä puolustus. Varmaan näin etukäteen kovin ikinä. Tästä on hyvä jatkaa.

Ja nyt on sitä kokoa ja taitoa myös.

Niemelä nyt itsessään ei pakistosta tee mullistavasti kovempaa. Olisin henk.koht ottanut Myllärin ennemmin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Kova on meillä puolustus. Varmaan näin etukäteen kovin ikinä. Tästä on hyvä jatkaa.

Jos Král tulee niin kyllä, mutta ei vielä.

Eronen -> Jordan
Pieni upgrade

Vilén -> Puutio
Pieni downgrade

Andersson -> Niemelä
?

Mylläri -> ?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jätetään tuo ”pieni” kuitenkin tuolta pois. Kaikki kunnia Ertsille, mutta kyllähän Jordán aterioi ihan eri pöydässä kuin Eronen.

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Kevään Vilén myöskin painii toistaiseksi ihan eri sarjassa kun Puutio.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan ok haku. Oisko jollain vähän tarkempaa analyysia antaa minkälaisen pelaajan nappasimme?
Hyvin luisteleva yleispakki. Luistelu on Misen suurin vahvuus. Ikävän pehmeä fyysisesti ja pelokas kiekon kanssa ollut viime kaudet.

Kärpissä olisi ollut kasipakki, joten sopimuksen purku oli molempien toive. Pelasi viime kauden osin jo Ruotsissa, kun Kärpissä ei enää mahtunut pelaavaan kokoonpanoon. Ilmeisen huono oli myös Brynäsissä.

Persoonana ja urheilijana mahtava tyyppi, ihan ykkösluokkaa. Hän oli pitkään tärkeä palanen Kärppien yhteisöä. Olen todella harmissani, että hänen pelaamisensa taso syystä tai toisesta on romahtanut. Todella toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta hankala nähdä häntä enää Liigassa kummoisena tekijänä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin luisteleva yleispakki. Luistelu on Misen suurin vahvuus. Ikävän pehmeä fyysisesti ja pelokas kiekon kanssa ollut viime kaudet.

Kärpissä olisi ollut kasipakki, joten sopimuksen purku oli molempien toive. Pelasi viime kauden osin jo Ruotsissa, kun Kärpissä ei enää mahtunut pelaavaan kokoonpanoon. Ilmeisen huono oli myös Brynäsissä.

Persoonana ja urheilijana mahtava tyyppi, ihan ykkösluokkaa. Hän oli pitkään tärkeä palanen Kärppien yhteisöä. Olen todella harmissani, että hänen pelaamisensa taso syystä tai toisesta on romahtanut. Todella toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta hankala nähdä häntä enää Liigassa kummoisena tekijänä.

Seiskapakki tuo täälläkin kaiken järjen mukaan olisi, jos kaikki terveenä.

En henk.koht ymmärrä tätä hakua juuri nyt, mutta luulen Niemelän nostavan Pelicansissa tasoaan verrattaen kärppävuosiin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En henk.koht ymmärrä tätä hakua juuri nyt, mutta luulen Niemelän nostavan Pelicansissa tasoaan verrattaen kärppävuosiin.
Kärpissä nousi kuitenkin EHT-tasolle. Valittiin kaksi kertaa EHT-turnaukseen, joista jälkimmäisen jätti väliin henkilökohtaisista syistä. Ihmettelen suuresti, jos Niemelä vielä tuolle tasolle Lahdessa nousee.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kärpissä nousi kuitenkin EHT-tasolle. Valittiin kaksi kertaa EHT-turnaukseen, joista jälkimmäisen jätti väliin henkilökohtaisista syistä. Ihmettelen suuresti, jos Niemelä vielä tuolle tasolle Lahdessa nousee.

Tarkoitin luonnollisesti mainitsemiasi heikompaa paria kautta :)
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Seiskapakki tuo täälläkin kaiken järjen mukaan olisi, jos kaikki terveenä.

En henk.koht ymmärrä tätä hakua juuri nyt, mutta luulen Niemelän nostavan Pelicansissa tasoaan verrattaen kärppävuosiin.
Menee Anderssonin korvaajana kuin väärä raha. Todennäköistä on myös, että pysyy työkykyisenä paremmalla prosentilla.

Jordán - Puutio
Král - Riihinen
Utunen - Niemelä/Persson
Salminen, Käyhkö, Junkkari

Hyvännäköinen pakisto, kokonaisvaltaisesti nimenomaan. Pitkästä aikaa löytyisi left-right parit joka pariin ja sehän on enää Hölöstä kiinni miten nuo parit muodostaa.
 

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itsellä tosi hyvät fibat Niemelästä. Monesti uusi startti on juuri se mitä pelaaja tarvitsee. Tosiaan ollut jossain vaiheessa EHT-tasoakin, en pitäisi itse mahdottomana että turkoosinipussa vielä palaa tuolle tasolle. No ehkä sitä ei kannata odottaa, mutta en yllättyisi.
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerran viikossa on nyt julkaistu uusi vahvistus.
Elokuun alkuun mennessä tuohon sopisi samalla tahdilla vielä 5 sopimusta:

Maalivahti
ykkös sentteri
tasokas puolustaja
hyvä laitahyökkääjä (Bryggman?)
se 3-4 ketjun nuori keskushyökkääjä?

Olisi tämä suunnitelma?
Kallista, mutta upeaa jos toteutuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös