Pelastakaa BULI – vetoomuksia IFK:n toimistolle

  • 76 314
  • 594

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Bulia kiusataan julkisesti! Nättinen dumaa! Nyt tarvitaan kansanjoukot puolustamaan tätä sympaattista hahmoa, joka on itse mykkä, eikä voi puolustaa itseään!
Olin tulossa myös linkittämään saman Ylen jutun.
Herää kysymys, kuinka pihalla siellä Ylen lämpimässä officessa ollaan Buli ilmiön luomasta buumista!?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olin tulossa myös linkittämään saman Ylen jutun.
Herää kysymys, kuinka pihalla siellä Ylen lämpimässä officessa ollaan Buli ilmiön luomasta buumista!?
Sählykääpiö dumaa…siis mies jonka taklaamisesta 16-vuotias Niklas Nordgrenkin sai ryntäämisjäähyn. Mies joka pää polvissa puolenkentän vauhdeilla onnistui kiekollisena pää edellä juoksemaan paikallaan seisoneen Daniel Grillforsin selkään.

Vastaus: Ihan helvetin pihalla. Olisi edes ottanut taustoista selvää. Yhtä vastenmielinen on ”asiantuntijana” kuin oli pelaajanakin.

Arvosana Topi Nättiselle hänen syyskaudestaan YLE:llä : ”kolme ja puol. Ei mitään annettavaa. Class act nostaa veroeuroilla palkkaa siitä että haukkuu lapsen tekemän maskotin jolla ei(valitettavasti)ole edes maskotin statusta. Voisi mennä takaisin sinne mistä tähän maailmaan on saapunutkin. Jos tarvit Topi rasvaa tämän toteuttamiseksi niin minä kyllä maksan ne.”
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Aina ajankohtainen chantti, kun NättisTopista puhutaan:
Topi koska mennään parturiin
Topi koska mennään parturiin
Permanentteja, väriraitoja
Topi koska mennään parturiin

En ota liiemmin kantaa huonoimman Nättisen asiantuntijuuteen Ylen puolella, muutakuin että nyt Buli asiassa on pihalla kuin lumiukko. Annan Nättiselle kuitenkin pienet posit ihan hyvästä kontentista podcast maailmassa liigapyykki podcastin parissa.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
–Minua ei edes naurata. Parasta kuvajulkaisussa oli, että siinä oli Harri Hylje hieman rauhoittamassa kuvaa. En tiedä, miksi HIFK:n tarvitsee tuoda maskottia, ja jos tuodaan, niin herranjestas, Nättinen päivitteli kiekkokierroksella.

Juuri näiden Nättisten takia IFK ja liiga tarvitsevat Bulin. Nyt hereillä siellä toimistolla, vinguttakaa näitä lisää.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Juuri näiden Nättisten takia IFK ja liiga tarvitsevat Bulin. Nyt hereillä siellä toimistolla, vinguttakaa näitä lisää.
Julius voisi kyllä vähän joulupöydässä valistaa Bulin sympaattisyydesta ja tärkeydestä, ettei JouluBuli jätä serkkupoikaa vallan ilman lahjoja.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jos Julius on valveutunut yksilö, niin voi olla ettei noin verisen loukkauksen jälkeen saman kinkun äärestä veljekset jouluna löydy. *hymiö*
Serkukset, Topi Nättinen on sitä huonompaa Nättisen klaania, Juliuksen veljet on Joonas ja Jussi.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin nauroin partaani, kun luin "asiantuntija" Nättisen kommentit, mutta nopeasti se muuttui myötähäpeäksi. Jääkiekosta voi nykyään täysin ymmärtämätönkin kommentoida mitä vaan. Siitä on tullut koko kansan hupia, eivätkä tyhmätkään lausunnot hetkauta ketään. Suomessahan on keväällä kaikki jääkiekon asiantuntijoita Sihvosesta Horttanaisen mummoon. Ihan hyvä niin. Mutta sitten on nämä "nättiset" ja HIFK-tulkinnat ja - analyysit. Kun ei oikeasti ymmärrä HIFK:n sielunelämää, sitä mitä HIFK on ja edustaa, mistä tämä yhteisö ammentaa poikkeuksellisen yhteenkuuluvuuden tunteensa, niin ei pitäisi lähteä ylipapillisesti lausumaan mitään. Mutta, kun ei ole sitä ymmärrystä olla vaiti. Sitten on tämä vaihtoehto eli itsensä nolaaminen....jota henkilö tietenkään itse ei tajua.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hublot on törkeästi matkinut Bulia mainonnassaan.
Olisiko aineksia oikeusjuttuun?
Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta.
 

Liitteet

  • IMG_20221220_150810_copy_1500x1500.jpg
    IMG_20221220_150810_copy_1500x1500.jpg
    533,6 KB · kertaa luettu: 264

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hublot on törkeästi matkinut Bulia mainonnassaan.
Olisiko aineksia oikeusjuttuun?
Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta.
Ettei olis Buli itse kellokaupoilla joulua varten?

Mitä luulet miksi Buli esiintyy yleensä kasvot peitettynä?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Buli popsii tuollaisia mediakuutioita, mikä Nokia Areenalla on, öisin hiukopalaksi kun sattuu kesken unien heräämään. Näytä tuota pätkää siinä sitten.
[Aarne Tenkasen äänellä]
”Hommahan on niin, että siinä lähtee kaikki kirahvia pienemmät kissapedot viiksistä ******n alta aikayksikön, kun BULI painaa mestoille saksineen. Snibeti-snab, öhhöh. *Alkon kyykkyviskin ja Koff III:n patinoimaa, henkäys henkäykseltä voimistuvaa röökinaurua Teiskoon asti*”
[/Aarne Tenkasen äänellä]
 

Liitteet

  • 3442E7CA-9333-432B-AC5D-36B104D4A810.png
    3442E7CA-9333-432B-AC5D-36B104D4A810.png
    87,9 KB · kertaa luettu: 109
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
[Aarne Tenkasen äänellä]
”Hommahan on niin, että siinä lähtee kaikki kirahvia pienemmät kissapedot viiksistä ******n alta aikayksikön, kun BULI painaa mestoille saksineen. Snibeti-snab, öhhöh. *Alkon kyykkyviskin ja Koff III:n patinoimaa, henkäys henkäykseltä voimistuvaa röökinaurua Teiskoon asti*”
[/Aarne Tenkasen äänellä]
Oon kans kuullu että kun BuliMikko lataa 17€ nakkimukia nördiksellä naamaan niin siinä tobiaksen visat, masterit ja dinersit alkaa aika pian kysellä että mikä homma...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös