Pelastakaa BULI – vetoomuksia IFK:n toimistolle

  • 76 304
  • 594

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Pääsisköhän Buli leijonien maskotiksi jos se kerta suuren ja mahtavan HIFK:n toimistolle ei kelpaa?
 

Drache

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
O
Tämän ketjun avaajalle vähän negaa nyt.
Miksi ihmeessä tämä on IFK:n osiossa? Ymmärrän kyllä, että Buli on teidän maskotti, mutta kyllä tämä ketju kuuluisi tuonne yleiseen keskusteluun. Tämä asia kuitenkin koskettaa koko kiekkoa seuraavaa suomea, ei ainoastaan IFK:n kannattajia.
Omasta puolesta pelkkää posia tämän ketjun avaajalle. Hienosti kirjoitettu avaus ja täysin oikeaan osioon. Buli on meidän, vaikka kyllä kaikki ihailu ja kateellisuus otetaankin vastaan ilomielin. Suurkiitos @Synyster
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Buli on puhdasta rakkautta.

Vahingossa kultasuoneen osunut töräytys, josta kannattaisi ottaa kyllä kaikki irti. Sit 40-luvulla voidaan kertoa legendaa miten Buli syntyi.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Olen juuri paikallisessa sporttisoittojuottolassa. Istuin tiskin varteen ujosti IFK-kaulaliinaan pukeutuneena. Mulle tuli välittömästi pari kaveria Tapparaleiristä sekä entisiä Jokeritfaneja kysymään, että koska Buli on irti? Kom igen, Buli.

#freebuli

Edit: oon about 87km päässä Nordikselta.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Jos Buli on tosiaan lapsen luomus, niin esitän tässä vilpittömät ja suuret kiitokset hänelle. Ja toimiston tulisi palkita hänet jotenkin. Törkeää jos niin ei tehdä. Buli on upea ilmestys. Parasta mitä pitkään aikaan on tullut nähtyä. Älkää nyt siellä toimistolla kämmätkö tätä valttikorttia. Tästä buliketjusta pitäisi lähettää juttuvinkkejä mediaan. Josko se töniminen loppuisi sielläkin. #freebuli

Pitkälti samoja ajatuksia kyseisestä keissistä. Bulin luoja tiputtamaan avauskiekkoa Micken hehkuttaessa, että kukas siellä tänään onkaan. T-paitoja myyntiin 25e zipale Bulin kuvalla ja ehkä jollain tekstilläkin, joiden tuotosta vaikka 5% tämän loistavan hahmon suunnittelijalle. Fanishoppi, ottakaa koppi, ideat tulilla, painetaan Bulilla!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Fakta on se että toimistolla ei olla hereillä ja tuoda Bulia ineen.
Täällä on jo niin legenda syntynyt joten on ainoastaan voitettavaa!
Sairaita ollaan kaikki näköjään joten Buli jäälle heti!
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Ehdottomasti. Voimme kaikki osaltamme myös samalla todistaa historiallisia hetkiä ja rikastua. Olette varmaan kuulleet, että jostain alkuperäisistä Muumi-mukeista on maksettu jopa 1 500 euroa. En hetkeäkään epäile, etteivät tulevat kannattajasukupolvet olisi valmiita maksamaan saman alkuperäisistä Buli-mukeista – tai saman tien voisi hintaan lyödä vaikka nollan perään. Siispä ilmainen vinkki tuotteiden suunnittelijoille: kaikkiin ensimmäisiin Buli-tuotteisiin kannattaa lisätä sarjanumero.

Ja sen alkuperäisen kuvan (jossa Buli, lapsi ja Harri Hylje) voisi myydä Non-fungible Tokenina, noin miljardilla bitcoinilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Olen juuri paikallisessa sporttisoittojuottolassa. Istuin tiskin varteen ujosti IFK-kaulaliinaan pukeutuneena. Mulle tuli välittömästi pari kaveria Tapparaleiristä sekä entisiä Jokeritfaneja kysymään, että koska Buli on irti? Kom igen, Buli.

#freebuli

Edit: oon about 87km päässä Nordikselta.
Olin tänään koirapuistossa meidän teinikoiran kanssa. Rotsissa on IFK:n heijastin ja kaulass luonnollisesti IFK:n kaulaiiina. Tuli heti yksi koiranomistaja kyselemään. "Voitko selittää sitä Buli juttua? Se on mun mielestä jäätävän karmeaa sontaa..." No, lyhyt luento Bulista oli paikallaan. Pää kääntyi heti, Buli olikin hyvä. Sama kaiffari on ammatiltaan liikunnanopettaja ja kuinka ollakkaan, Tobias on ollut hänen oppilaanaan. Kertoi hyvän jutun hänestä, mutta laitan sen Tobben omaan topicciin.

OFFICE HEI! Älkää nyt ryssikö tätä juttua. BULI KEHIIN!!!!
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Sanoisin että Buli on kuin tehty antamaan 60 minuutin painetta Nordiksen käytävillä jollekin 4-vuotiaalle KalPan pikku kannattajalle. Oikeastihan Buli kuitenkin levittää pelkkää rakkautta, ulkokuori vain hämää. Se on sitten menoa kun pääsee punaisen sukelluspuvun pintaa syvemmälle.

Release the Buli!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Nyt taas jatkoajassa sitä vanhan liiton HIFK-meininkiä, mikä ollut vähän kadoksissa!

Etsikää loundgesta, kysykää Kai Rautiolta, kysykää inttikaverilta, lähettäkää fakseja, palkatkaa Soppa valmentajaksi, vapauttakaa scholl! tehkää kaikkenne, jotta SEKSIRAPU tulee takaisin!!!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nyt voisi IFK laittaa massiivisen mainoskampanjan huomiseksi töllöön.
Tule tiistaina Nordikselle ja näe Buli livenä! Varmasti olisi halli täysi.
Toki päästäisi sen myös sitten irti.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Uskon, että Bulin suosio on varmasti yllättänyt myös IFKn toimiston ja että se ”ei tule esiintymään ottelutapahtumissa” - kommentti oli hätäpäissään heitetty juttu johon ei tulla hirttäytymään.

Toivon totisesti, että IFK ymmärtää nyt syliin tipahtaneen mahdollisuuden luoda Bulista hahmo, joka tuottaa niin kannattajille iloa kuin IFK:lle rahaa tulevina vuosina.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt voisi IFK laittaa massiivisen mainoskampanjan huomiseksi töllöön.
Tule tiistaina Nordikselle ja näe Buli livenä! Varmasti olisi halli täysi.
Toki päästäisi sen myös sitten irti.
Kiva pelaajien pelailla kun on vaan kourallinen yleisöä katsomossa, kaikki muut käytävän puolella yrittämässä selfietä illan päätähden kanssa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Uskon, että Bulin suosio on varmasti yllättänyt myös IFKn toimiston ja että se ”ei tule esiintymään ottelutapahtumissa” - kommentti oli hätäpäissään heitetty juttu johon ei tulla hirttäytymään.
Toimistolla säikähdettin, että Bulista tulisi suositumpi kuin itse seurasta. Ja miksei tulisi; Buliukko ei puhu paskaa niin kuin urheilujohto; Buliukko ei möyri kulmissa vaan vetää ykkösellä maaliin; Buliukon markkinat eivät ole kuivat. Buliukon tulevaisuus näyttää valoisalta toisin kuin seuran.
 

Drache

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimistolla säikähdettin, että Bulista tulisi suositumpi kuin itse seurasta. Ja miksei tulisi; Buliukko ei puhu paskaa niin kuin urheilujohto; Buliukko ei möyri kulmissa vaan vetää ykkösellä maaliin; Buliukon markkinat eivät ole kuivat. Buliukon tulevaisuus näyttää valoisalta toisin kuin seuran.
Ja kuten veli @Erkka Lapanen ansiokkaasti viestissään todistaa, niin otetaan oikeinkirjoitus haltuun. Buliukko. Viittaa puliukkoon ja on oikea kirjoitusasu. Buli-ukko ei tarkoita mitään. Jos sanotaan iso äijä niin sekin on ilman väliviivaa. Buli ukko. Mutta itse lähden nyt siihen, et se on vaan Buli. Terveiset kaikille täältä pilkunviilaamistoimistosta
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aateekoohoni tipahti kryptattu viesti. Syötin sen wanhaan faxiin, mihin on ohjelmoitu enigman salakirjoitusavain. Pidättäkää hengitystä, Nordis täyttyy Buleista. (Disclaimer, faxin iän vuoksi joitakin kohtia voi uupua tai olla epätäydellisesti käännetty)

”Muistilista tiistain kotipeliin
1. Osta Stokkalta punaisia ämpäreitä ja tusseja
2. Väsää ”Buli-nurkka” banneri
3. Siirry Nordiksen pääovien eteen Bulisti ennen pelin alkua
4. Valmistele ständi
a) Buli-Corner, askartelunurkka itse tehdyille Buleille.
b) Buli-koppi, kuvausnurkka vihreänkankaan edessä
c) Buli-Garden, vaihtoehtoisia havainnekuvia areena hankkeesta Bulin kanssa. (Kipsikopio pronssivalusta siirrettävä)
5. Jaa elinkautisille Buli-kokemus
6. Jaa maailman kaikille Buli-ukoille/akoille fanikuvat interwebbiiin”
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Uskon, että Bulin suosio on varmasti yllättänyt myös IFKn toimiston ja että se ”ei tule esiintymään ottelutapahtumissa” - kommentti oli hätäpäissään heitetty juttu johon ei tulla hirttäytymään.
Toivottavasti Bulille annetaan se paikka mikä tällaiselle legendalle kuuluu. Haluan ehdottamasti nähdä Bulin 7.1 HIFK-KalPa ottelussa. Muuten olen todella pettynyt IFK:n toimintaan enkä tuo enää ikinä penniäkään Nordikselle. #bulikehiin #freebuli #IFKonbuli
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Aateekoohoni tipahti kryptattu viesti. Syötin sen wanhaan faxiin, mihin on ohjelmoitu enigman salakirjoitusavain. Pidättäkää hengitystä, Nordis täyttyy Buleista. (Disclaimer, faxin iän vuoksi joitakin kohtia voi uupua tai olla epätäydellisesti käännetty)

”Muistilista tiistain kotipeliin
1. Osta Stokkalta punaisia ämpäreitä ja tusseja
2. Väsää ”Buli-nurkka” banneri
3. Siirry Nordiksen pääovien eteen Bulisti ennen pelin alkua
4. Valmistele ständi
a) Buli-Corner, askartelunurkka itse tehdyille Buleille.
b) Buli-koppi, kuvausnurkka vihreänkankaan edessä
c) Buli-Garden, vaihtoehtoisia havainnekuvia areena hankkeesta Bulin kanssa. (Kipsikopio pronssivalusta siirrettävä)
5. Jaa elinkautisille Buli-kokemus
6. Jaa maailman kaikille Buli-ukoille/akoille fanikuvat interwebbiiin”
Ai-ai, olis kiva nähdä iso kuva, jossa Buli ja BOLi vierekkäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös