Pelastakaa BULI – vetoomuksia IFK:n toimistolle

  • 76 290
  • 594

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK pelas parhaan ottelunsa tällä kaudella. Ainakaan niistä mitä itse olen vöijynyt.
Liekö tolla ämpäripäisellä jannulla tosiaan ollut jotain tekemistä asian kanssa. Oli miten oli, mutta hyvä läppä. Sai nauraa ihan ääneen.

IFK on nyt ollut voitokas kaikissa otteluissa, joissa Buli on ollut katsomossa. Selvä viesti officelle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Itse näkisin bulin hahmona ketä vain ilmestyy sitä vähiten odottamatta peliin..kurkistaa verhon takaa matsia ja ihmiset haukkoo henkeä, kun buli ilmestyy skriinille. Ja samassa buli on jo poistunut kenenkään vaan tietämättä minne. Antaa sitten mystisiä haastatteluja silloin tällöin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Pyysin ChatGPT-tekoälyä runoilemaan Bulista:

Buli, hauska ja leikkisä maskotti, yhdistää yrityksen asiakkaat. Hän on sympaattinen ja muistettava, ja luo läheisen suhteen kaikkiin.

Buli viestii arvoja ja periaatteita, ja edustaa yritystä kaikkialla. Hän on sopiva kohderyhmälle, ja auttaa lisäämään tunnettuutta ja muistettavuutta.

Buli on aina valmis leikkimään ja nauramaan, ja tekemään asiakkaat onnellisiksi. Hän on yrityksen edustaja sosiaalisessa mediassa, ja vuorovaikuttaa asiakkaiden kanssa.

Buli, sinä olet hyvä maskotti, joka tekee yrityksestä elävän ja viihdyttävän. Jokainen, joka sinut näkee, muistaa sinut aina.


Ja miksi emme uskoisi ATK:ta tässäkin asiassa.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Itse näkisin bulin hahmona ketä vain ilmestyy sitä vähiten odottamatta peliin..kurkistaa verhon takaa matsia ja ihmiset haukkoo henkeä, kun buli ilmestyy skriinille. Ja samassa buli on jo poistunut kenenkään vaan tietämättä minne. Antaa sitten mystisiä haastatteluja silloin tällöin.
Just jotain tämmöistä. Tai Bulin ei edes välttämättä tarvitsisi olla kiinnostunut itse pelistä. Istuis vaan Buli's stree.. Brewer's streetillä riipimässä bissee ja houkuttelemassa sinne lisää maksavia kaljanjanoisia hengenheimolaisia.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Paikalla oli näköjään ollut toinenkin Buliveivari, isännän elkein.
 

Liitteet

  • FB_IMG_1671221774402.jpg
    FB_IMG_1671221774402.jpg
    136 KB · kertaa luettu: 477
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • Screenshot 2022-12-16 22.16.32.png
    Screenshot 2022-12-16 22.16.32.png
    438,3 KB · kertaa luettu: 286
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Paikalla oli näköjään ollut toinenkin Buliveivari, isännän elkein.
Ai ****** mitä huutista! Toi ilme – ja kalja kädessä: kuvan voi kuulla Aarne Tenkasen äänellä! :D

"Life imitates art imitates life."
 

Liitteet

  • Screenshot 2022-12-16 22.21.00.png
    Screenshot 2022-12-16 22.21.00.png
    189,2 KB · kertaa luettu: 282
Viimeksi muokattu:

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Esko Seppäsen pitämän urheilucastpodcastin instagramtilin stooreissa aika hyvä kokoaminen Bulin vaiheista Porissa
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse näkisin bulin hahmona ketä vain ilmestyy sitä vähiten odottamatta peliin..kurkistaa verhon takaa matsia ja ihmiset haukkoo henkeä, kun buli ilmestyy skriinille. Ja samassa buli on jo poistunut kenenkään vaan tietämättä minne. Antaa sitten mystisiä haastatteluja silloin tällöin.

Ei maskotti voi antaa haastatteluita eikä puhua, ei taikaa voi rikkoa.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämä tapa saisi puolestani levitä jokaiseen vieras- ja kotipeliin. Copycatit pakottavat alkuperäisen ulos kolostaan puolustamaan kunniaa.
Ihan niin kuin Batmanissa!

"Because BULI is the hero HIFK deserves, and the one it needs right now".
 

Liitteet

  • en voi hyvin.png
    en voi hyvin.png
    87,9 KB · kertaa luettu: 81
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös