Ilmoitukset

Nimimerkki Elkku kuittasi itselleen kahden viikon pelikiellon jatkuvista turhista ja provosoivista viesteistään Olli Juolevia käsittelevässä ketjussa.

Nimimerkki Luxray kirjoitti lukuisia provosoivia viestejä TPS-osioon ja hänet on laitettu viikoksi rauhoittumaan sääntöjen 9§:n perusteella.

Nimimerkki Lico kirjoitti pelkän hymiön sisältäneen viestin ja huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n perusteella.

Nimimerkki sumuinen suo osoittautui Moderaattorien vanhaksi tutuksi ja hänen kirjoitusoikeutensa on poistettu sääntöjen 16§:n perusteella.

Nimimerkki kummitus kirjoitti sen verran monta turhaa ja provosoivaa offtopic-viestiä JYP-osioon, että olemme päättäneet antaa kyseiselle kirjoittajalle viikon pelikiellon sääntöjen 2§:n, 4§:n ja 9§:n perusteella.

Nimimerkki Leon kirjoitti pelkkiä isoja kirjaimia sisältäneen onelinerin, josta kurinpito päätti antaa viikon pelikiellon sääntöjen 4§:n ja 5§:n perusteella.

Pelaatko PokemonGo:ta?

Viestiketju osiossa 'Testialue' , aloittajana abianos, 18.07.2016 klo 18.46.

?

Pelaatko?

1. Pelaan

2. Olen hetero

Results are only viewable after voting.
  1. abianos Jäsen

Suosikkijoukkue:
    suomalaiset
    Pelaatko tätä peliä?

2. sinikettu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Poke mon balls, ma cherie.

3. Barnes Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Leijonamiehistö
    En pelaa. Joskus telkkarin Pokemon-sarja oli elämää suurempi juttu, mutta nykyisin aihepiiri ei vaan jaksa kiinnostaa. Pelatkoon ne, joita kiinnostaa ja noita kiinnostuneita näyttää uutisten ja ihan katukuvankin perusteella olevan melkoisesti.

4. abianos Jäsen

Suosikkijoukkue:
    suomalaiset
    Nauran vieläki noille mun vastausvaihtoehdoille! Ei saatana! Siis jätkät vetää yhtäläisyysmerkit sille, et ku toinen on "Olen hetero", ni toisen vaihtoehdon täytyy tarkottaa "Olen homo", vaikka se tarkottaa oikeesti, et pelaa tota peliä, ahahahahaha!!!

Mua ei itteeni oo nää Pokemonit ikinä kiinnostanu, vaikka taisin ysärillä olla just oikeeta ikäluokkaaki. En tiedä. Oon koittanu joo pelailla, mut ei vaa kiinnosta.

Sen sijaan mä jään venailee milloin Androidille julkaistaan Pip-peliGo. Siis tajuuttekste jätkät!!?? Siis PIP-PELI, niinku pippeli eli penis eli siitin eli... Sä tiedät salee veli! Eli pippeligo!! Hahaha!!!!!