Pelaajia joita et halua nähdä HIFK:ssa

  • 4 414
  • 30

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tuossa lisää.

Periaatteessa niin kauan kuin KHL on vielä kansainvälisten kiekkosopimusten alla, niin seuraamukset voivat olla kohtuu tuntuvat. Voiko KHL-joukkue jopa riitauttaa tilanteen niin, ettei pelaaja saisi pelata ensi vuonna missään?

Granlundilla oli helppo tilanne. Fyrkkaa on tilillä ihan tarpeeksi. Olisiko tässä ensi kaudelle sitten Innalan paikko ykkösen laitaan?

 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Yhtään narria en olisi HIFK:hon halunnut, mutta kaksihan sieltä tuli. Toivottavasti ei pistä pakkaa lopullisesti sekaisin. Lyhyen ajan sisään neljä ison luokan hankintaa.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Yhtään narria en olisi HIFK:hon halunnut, mutta kaksihan sieltä tuli. Toivottavasti ei pistä pakkaa lopullisesti sekaisin. Lyhyen ajan sisään neljä ison luokan hankintaa.
Molemmat ovat pelanneet aikaisemmin HIFK:ssa ja molemmista jäi hyvät muistot, joten pieni harharetki sallittakoon.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Tuohimaan ajatuksia tilanteesta Venäjällä iltasanomissa:
Olen joukkueen ainoa suomalainen. Meillä on kaksi tshekkiä ja yksi jenkki. Olen huomannut, että maiden välisiä eroja on. Tshekit saavat kovempaa painetta, ja he ovat paskamaisemmassa tilanteessa. He ovat saaneet uhkauksia, mikä on jo next level -kamaa, Tuohimaa sanoo.
Tuohimaan mieli halajaa kovasti takaisin Suomeen, mutta Venäjän rajojen sisäpuolella sanavalinnoissa on oltava tarkkana.


– Toivoisin, että olisi joku keino päästä pois. KHL:n jengit ovat eri tilanteessa. Joidenkin kausi loppuu viikon kuluessa, mutta jotkut joukkueet pelaavat vielä pari kuukautta. Nyt pitäisi löytää keinot ratkaista tämä tilanne ja tehdä kollektiivinen päätös, Tuohimaa ruotii.
Jos nyt joku pelaaja jatkaa vielä ensi kaudella idässä niin mustalle listalle vaan, mutta ei tuolta pois pääseminen ole mikään itsestään selvyys tällä hetkellä ja aivan turha asettaa boikottiin pelaajia jotka eivät ole tähän hetkeen mennessä päässeet irti sopimuksestaan.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketkä kolme? Siis lähteneet purkamatta soppariaan?

Kaikkihan nuo ulkomaalaiset kohta karkaavat, jos sota pitkittyy. En hetkeäkään usko, että kukaan noista enää välittää rahasta. Joku Markus Granlund? Kaverilla on miljoonia tilillä.

Jokin muu niitä nyt pitää siellä. Ehkä ne oikeasti pelkää jotain kostoa tai sitä, ettei vaan pääse maasta ja jää rajalle. Mun on tosi paha nyt lähteä tuomitsemaan näitä kavereita.

EDIT: Nyt alkaa näitä tippumaan julkisuuteen. Granlund lähti miljooniensa turvassa. Samoin Platt. Mutta eivät ilmeisesti voi pelata missään tällä kaudella, kun sopparit pitää kiinni.
Näin ensimmäisenä täytyy todeta, että olin turhan kärkkäästi tuomitsemassa pelaajia, vaikeassa asemassa ovat ja nyt ovat ainakin pääosin näyttäyttäneet haluavansa pois.

Nämä kolme pelaajaa olivat Platt, Shore ja Lindholm, eikä minulla ole tietoa tuliko muna ennen kanaa. Ilmeiseti näiden pelaajien sopimus kuitenkin lopulta purettiin. Robert Rooba myös totesi ennen pudotuspelien alkamista, ettei aio pelata, vaikka sopimustaan ei saanut purettua. Pienemmän profiilin pelaajalle tämä oli varmasti helpompaa ja tilanne todennäköisesti vaihtelee joukkuekohtaisesti hyvinkin merkittävästi. Ei kai tässä auta kuin toivoa pelaajien pääsevän pois maasta turvallisesti mahdollisimman pian.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös