Pelaajamuutokset joukkueessa 2008-2009

  • 89 204
  • 227

Uncle Ben

Jäsen
Virtalan lisäksi tulee siis Mäkiaho Jokipojista. Minä olin kyllä kuvitellut, että Mäkiaho ja Savolainen ovat ihan normaalisti Jokipoikien sopimuspelaajia, toisin kuin Pekkarinen, Virtanen ja Virtala, jotka ovat Mestiksessä "lainassa". Tuosta tarinasta saisi toisen käsityksen, kun Mäkiahokin vain "kutsuttiin" KalPaan.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Jarkko Malinen meni Joensuuhun. Joensuu-Kuopio junassa on ruuhkaa.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Hmm.. mikähän logiikka tuossa nyt sitten oli? Itse kyllä rankkaisin Malisen pelaajana Mäkiahon edelle ja varsinkin, jos Sahlstedt joutuu jättämään pelejä väliin, niin eikö sentterille olisi ollut käyttöä?
Ehkä tässä on katsottu tilannetta hieman pidemmällekin kuin vain parin pelin osalta, Malisen peliaika kun on jäänyt vähiin tällä kaudella.
Viitossentterin rooli, jatkuva hyppely katsomon ja kokoonpanon välillä eivät varmasti kehitä pelaajaa, varsinkin kun Joonas Riekkinen on ajanut ohi sentterirankingissa.
Jokipojissa on taas luvassa peliaikaa ja kun A-junnupelit eivät enää merkittävästi kehitä on Malisen osalta jo nähty niin kannattaa lähteä Jokipoikiin.

Eiköhän tässä nimenomaan haettu enemmän korvaajia Salolle ja Hyväriselle kuin Sahslstedtille, eiköhän se Virtala vielä valitettavasti löydä paikkansa pelaavien ketjujen sentterinä jopa ykkösestä asti.
Virtalaan ei taida enää uskoa oikeasti kuin yksi mies ja se mies valitettavasti löytyy KalPan penkin takaa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
eiköhän se Virtala vielä valitettavasti löydä paikkansa pelaavien ketjujen sentterinä jopa ykkösestä asti.

Täytyy nyt vain toivoa, että Sahlstedtin mahdollisesti ollessa loukkaantuneena sivussa niin se olisi juurikin Häppölä joka pääsisi Kapasen keskushyökkääjäksi. Tai no toivotaan nyt ainakin, ettei se olisi Virtala.

Jarkko Malinen meni Joensuuhun. Joensuu-Kuopio junassa on ruuhkaa.

Voi poika raukkoja, jos joutuvat junalla matkustamaan tätä väliä. Matka kestää melkein puoli vuorokautta, kun joutuu Pieksämäen kautta kiertämään.
 

Uncle Ben

Jäsen
Ehkä tässä on katsottu tilannetta hieman pidemmällekin kuin vain parin pelin osalta, Malisen peliaika kun on jäänyt vähiin tällä kaudella.
Viitossentterin rooli, jatkuva hyppely katsomon ja kokoonpanon välillä eivät varmasti kehitä pelaajaa, varsinkin kun Joonas Riekkinen on ajanut ohi sentterirankingissa.
Jokipojissa on taas luvassa peliaikaa ja kun A-junnupelit eivät enää merkittävästi kehitä on Malisen osalta jo nähty niin kannattaa lähteä Jokipoikiin.

Ehkäpä jotain tuollaista. Ajoitus vain on vähän erikoinen, kun Mäkiaho tulee nimenomaan paikkaamaan loukkaantumisia, niin sitten kuitenkin on varaa laittaa saman tien toinen mies vaihdossa takaisin. Muutenhan tietty Malisen kannalta voisi ollakin ihan hyvä pelata Mestistä, jos nyt sitten peliaikaa Joensuusta irtoaa. Jää nähtäväksi.

...., eiköhän se Virtala vielä valitettavasti löydä paikkansa pelaavien ketjujen sentterinä jopa ykkösestä asti.
Virtalaan ei taida enää uskoa oikeasti kuin yksi mies ja se mies valitettavasti löytyy KalPan penkin takaa.

Virtalan jo itse asiassa unohdin sentterin tontilta. Hyvinkin mahdollista, että paikkaa Sahlstedtia, jos tämä joutuu pelejä väliin jättämään.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Äkkiä luulisi, että jopa kaikkien suurimmille "omatkasvatit"-niiloille tulisi Bellissimoa ikävä, kun tilalle tulee tuollaiset Markku Keinänen-kiekon suuret nimet Mikä Mäkiaho (170 cm) ja Teemu Virtala (172 cm) palaavat ruotuun.
 

J-ED7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, maajoukkueet
Äkkiä luulisi, että jopa kaikkien suurimmille "omatkasvatit"-niiloille tulisi Bellissimoa ikävä, kun tilalle tulee tuollaiset Markku Keinänen-kiekon suuret nimet Mikä Mäkiaho (170 cm) ja Teemu Virtala (172 cm) palaavat ruotuun.

Minä kyllä allekirjoitan ylläolevan, itselläni on jo nyt Vinsiä ikävä (uskomatonta kyllä). Tulevien pelien kokoonpanosta puuttunevat Hyvärinen, Timonen ja Salo. Olettaen vielä että Sahlstedt joutuu huilaamaan perjantaina, eivät ketjut kyllä suuria hurraa -huutoja ilmoille kirvoita. Esim näin:
Hartikainen - Häppölä - Kapanen
Hämäläinen - Laakso - Kiiskinen
Jokinen - Riekkinen - Junnila
Ikonen - Virtala - Rasi
13. Mäkiaho

Todennäköistä tosin on että Virtala viillettää hyvillä Hokin näytöillä ykkösessä isommalla peliajalla kuin Kapanen, on se vaan niin hyvä.

Pakeissa ei niinkään ongelmaa ole normaalitilaan nähden (vielä).
 

Kuuhinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Winnipeg Jets
Todennäköistä tosin on että Virtala viillettää hyvillä Hokin näytöillä ykkösessä isommalla peliajalla kuin Kapanen, on se vaan niin hyvä.

Anteeksi, jos tämä on hieman one-lineri, mutta mielikuva "Virtala + viilettää" samassa lauseessa antoi niin paljon hymyä kylmään aamuun, että pakko oli mainita. Kiitos tästä. :)

Mutta jos ihan asiaakin puhuu, niin itsekin kyllä pistäisin Virtalan tuonne neloseen, vaikka niinpähän se taitaa taas mennä, että käy hiihtämässä ykkösessä muutaman pelin ja sitten tippuu vilttikenttään ja sieltä Hokin puolelle.

Tietysti aina sitä toivoisi, että olisi tällä Hokin reissullaan saanut lisäpotkua peliinsä ja oikeasti olisi hyödyksi joukkueelle. Eikun tsemppiä Jyväskylän reissulle!
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Toni Mäkiaho on ilmeisesti KalPan miehiä, varmistusta odotellaan. Itse en vielä usko.(Ei pitäis lonksuttaa leukoja)
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Toni Mäkiaho on ilmeisesti KalPan miehiä, varmistusta odotellaan. Itse en vielä usko.(Ei pitäis lonksuttaa leukoja)

Minun mielestäni kyseinen huhu on täysin tuulesta temmattu. Ainoa lähde, josta olen tuon kuullut, on Niiralanmontun höpöhöpö-huhuhuhu -palstalta. Siellä on muutama harvakseltaan postauksia tehneet tyypit laittaneet viestiä, että sopimus olisi muka tehty ja Mäkkäri pelaisi jo lauantaina.

Minkäänlaista lähdettä nämä tyypit eivät ole huhulleen antaneet vahvistakseen hullun huhunsa. Mutta onhan se tietty mukava innostua Mäkkärin tasoisesta pelaajasta, joka profiililtaan sopisi KalPaan paremmin kuin nyrkki silmään. En usko, ennen kuin virallinen vahvistus annetaan. Enkä usko heti sen jälkeenkään.
 

GTRapid

Jäsen
Minun mielestäni kyseinen huhu on täysin tuulesta temmattu. Ainoa lähde, josta olen tuon kuullut, on Niiralanmontun höpöhöpö-huhuhuhu -palstalta. Siellä on muutama harvakseltaan postauksia tehneet tyypit laittaneet viestiä, että sopimus olisi muka tehty ja Mäkkäri pelaisi jo lauantaina.

Oli se sinun mielestä miten tuulesta temmattu vaan, niin ihan sama. Viestien lukumääräkö sen luotettavuuden takaa?


Minkäänlaista lähdettä nämä tyypit eivät ole huhulleen antaneet vahvistakseen hullun huhunsa.

En kehtaa paljastaa lähdettä kun en ole häneltä siihen kysynyt lupaa joten jääköön se sanomatta. Odotellaan nyt vielä seuran varmistusta mutta kovin luotettavalta taholta tämä "tieto" korviini kantautui.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Millään lailla ottamatta kantaa huhun paikkaansa pitävyyteen kommentoin tätä vain sillä että mäkkäri olisi juurikin oikea mies KalPaan. Kunnon power forwardia tänne kaivataan. Vielä kun tuonne pakistoon saataisiin yksi kova pelimies.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Minun mielestäni kyseinen huhu on täysin tuulesta temmattu. Ainoa lähde, josta olen tuon kuullut, on Niiralanmontun höpöhöpö-huhuhuhu -palstalta. Siellä on muutama harvakseltaan postauksia tehneet tyypit laittaneet viestiä, että sopimus olisi muka tehty ja Mäkkäri pelaisi jo lauantaina.

Minkäänlaista lähdettä nämä tyypit eivät ole huhulleen antaneet vahvistakseen hullun huhunsa. Mutta onhan se tietty mukava innostua Mäkkärin tasoisesta pelaajasta, joka profiililtaan sopisi KalPaan paremmin kuin nyrkki silmään. En usko, ennen kuin virallinen vahvistus annetaan. Enkä usko heti sen jälkeenkään.

Aika jyrkästi teilattu tämä "höpöhöpöhuhuhuhu". Todettakoon, että tällä kertaa tämä "huhu" osui oikeaan, jota ei aina tapahdu. Mutta kyllähän nämä aina kannattaa pienellä varauksella katsoa. Odotan sinulta Splendide julkista anteeksipyyntöä kaikilta joille loit väärää uskoa kyseisestä asiasta ;)

Itse olen Mäkkäri tulosta erittäin innostunut. Tuo varmasti sitä jotain mitä KalPalta on puuttunut. Vielä kun Putte viettäisi nimipäiviään Kajaanissa, eikä Kuopiossa ikinä, niin olisin niiiin tyytyväinen.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Aika jyrkästi teilattu tämä "höpöhöpöhuhuhuhu". Todettakoon, että tällä kertaa tämä "huhu" osui oikeaan, jota ei aina tapahdu. Mutta kyllähän nämä aina kannattaa pienellä varauksella katsoa. Odotan sinulta Splendide julkista anteeksipyyntöä kaikilta joille loit väärää uskoa kyseisestä asiasta ;)

Itse olen Mäkkäri tulosta erittäin innostunut. Tuo varmasti sitä jotain mitä KalPalta on puuttunut. Vielä kun Putte viettäisi nimipäiviään Kajaanissa, eikä Kuopiossa ikinä, niin olisin niiiin tyytyväinen.

Pyydän julkisesti anteeksi paikkaansa pitävän huhun teilaamisesta. =)
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Pyydän julkisesti anteeksi paikkaansa pitävän huhun teilaamisesta. =)

Ja minä nostan hattua sinulle =)

Tuli tuossa mieleen, että KalPan pitäisi saada joku kovan luokan maalivahti-huhu lööppeihin. Ihan vaan sen takia,että Oksa ja Järvinen voisi skarpata, kun oma "palli" olisi uhattuna. Ja puolustukseen joku "kova" pistemies, joka olisi varma+ fyysinen. Siinä resepti jopa suoraan playoff-paikkaan.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ja minä nostan hattua sinulle =)

Tuli tuossa mieleen, että KalPan pitäisi saada joku kovan luokan maalivahti-huhu lööppeihin. Ihan vaan sen takia,että Oksa ja Järvinen voisi skarpata, kun oma "palli" olisi uhattuna. Ja puolustukseen joku "kova" pistemies, joka olisi varma+ fyysinen. Siinä resepti jopa suoraan playoff-paikkaan.

Oksan ei tämän illan esityksen jälkeen tarvitse skarpata yhtään. Oli kuin muuri KalPan maalilla. Kourallinen "pelinpelastajia" ja eikä sylkenyt kiekkoja eteensä. Hienoa, erittäin hienoa.
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Virta lupailee tässä runollisessa blogiviestissään että jos ollaan kiltisti, pukki saattaa tuoda vahvistuksia jouluna. Puolustajaa tässä on kai epävirallisesti haettu jo jonkin aikaa. Saa nähdä mitä pukki tuo KalPalle...
 

Herättelijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Blackhawks, Oilers
En kyllä alkuunkaan ole ymmärtänyt tätä Jarkko Malisen lainaa Jokipoikiin, varsinkin kun siellä nelosketjussa Virtala on lähinnä tiputtamassa joukkueen keskipituutta. Ei sen pikku-mäkkärin tilalle mitään kuuluisi antaa Joensuuhun.

Peki, jos luet tätä, niin: Putte Kajaaniin, Malinen Kuopioon. Heti kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös