Pe 7.1.2022 TPS - SaiPa

  • 6 939
  • 155

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TPS tänään:

#74 Jonne Tammela - #13 Juuso Pärssinen - #51 Markus Nurmi
#21 Tyler Steenbergen - #41 Aarne Intonen - #12 Jack Rodewald
#58 Kalle Väisänen - #86 Mitch Hults - #14 Jaedon Descheneau
#50 Samuli Vainionpää - #61 Juhani Jasu - #72 Eetu Liukas

#44 Niklas Arell - #63 Elmeri Eronen
# 5 Eemil Viro - #47 Ville Lajunen
# 7 Johan Ivarsson - # 6 Ruben Rafkin
#36 Roni Allen

# 1 Andrei Karejev
(#35 Eetu Anttila)

Loukkaantuneet: # 4 Aleksi Anttalainen (polvivamma), #19 Valtteri Pulli (rannevamma - hakee pelikuntoa?), #27 Mikael Pyyhtiä (kolhu ILV-matsissa), #77 Topias Haapanen (kasvovamma)
Rotaatio: #17 Filip Sandberg, #42 Jimi Suomi
U20: # 2 Aatu Aarnio, #37 Emil Vuorio, #53 Eemeli Saari, #81 Kasper Koskinen
U20-maajoukkue (koronaprotokolla): #60 Juraj Slafkovsky
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Miks ei aina voi olla perjantai, perjantai, perjantai. Miks ei aina voi olla perjantai, perjantaiperjantaaaaaaaaaaai.
  • Monella vuodella Ahokas ikääntyy?
  • Karvinen palaa kokoonpanoon Edmonton-reissun jälkeen ja dominoi Sinkkosen kanssa nelosessa.
  • Juho Markkanen maalilla. Janus imuroi edellisessä pelissä siihen malliin, että ei tää paljon paskemmin voi mennä.
  • Helpot Tepsi-pisteet luvassa, mutta hintana taas jonkun kapteenin (kuka liekään arvottu tähän otteluun) kauden päättäjäiset.
 

redpecka

Jäsen
Sarjataulukkoa katsomalla SaiPa tarvitsee enemmän pisteitä päästäkseen kato sääleihin. Tepsin puolestaan uskallan väittää pääsevän joka tapauksessa kiitos hienon alkukauden. Arvataan 2-3 JA
 
Helpot Tepsi-pisteet luvassa, mutta hintana taas jonkun kapteenin (kuka liekään arvottu tähän otteluun) kauden päättäjäiset.

Taitaa kuitenkin mennä toisinpäin, sillä olen käsittänyt että SaiPa on ollut historian saatossa just sopiva vastustaja monelle siinä kohtaa kun tappioputki olisi pistettävä poikki. Näin olen kuullut sanottavan.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa kuitenkin mennä toisinpäin, sillä olen käsittänyt että SaiPa on ollut historian saatossa just sopiva vastustaja monelle siinä kohtaa kun tappioputki olisi pistettävä poikki. Näin olen kuullut sanottavan.
Kas, palstan puolituhma palannut, hienoa ja tervetuloa. Tai enhän tiedä, koska palasit. Kyyyyllä ei SaiPa saa voittaa tänään, vaikka onkin TPS vastassa.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
onko tämä selostaja Säteri?
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kyllä on sen näköistä peli etten ihmettelisi jos SaiPan polvipaskaksi Tepsi-pelissä putki jatkuisi. Vielä ei ole tainnut kenenkään polvi napsahtaa. Kuka on seuraava: Koskiranta 4-6 kk huili, Riikola kausi ohi joulukuussa...?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
On kyllä kaksi joukkuetta, joilla selvästi vähän pelisysteemi hakusessa
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Näkyykö tämä peli jollain muulla vielä? Itseltä hävisi kuva selaimen kautta.

E: refresh korjasi tämän.
 

redpecka

Jäsen
SaiPa ei ole enää aikoihin hallinnut kiekonhallintatilastoa. Ainut missä vielä määrää on luisteltu matka, jota jotkut sanovat virheellisesti että on työteliäs joukkue. Siis onhan SaiPa työteliäs, mikäpä jengi ei olisi, mutta ei tuo tilasto sitä kerro.

SaiPalla loppujen lopuksi paremmat paikat, oli tolppaa ja tyhjää maalia. Tepsin alkurynnistys oli tietty paha.
 

redpecka

Jäsen
Hirveen hyvännäköinen tämä erätaukoviihdetyttö. Onkos tämä nyt se Pumpanen? Kun on kaksi samannäköistä ja luulen aina kumpaakin Pumpaseksi.
 
Jokaisen minuutin SaiPa-TPS -pelejä nähtyäni tällä kaudella, ihmettelen miten näiden joukkueiden ero on 20p sarjataulukossa.

Kertoo siitä että sarjataulukko ei ole koko totuus ja sen katselun voi jättää vähemmälle. Näin mie olen tehnyt ja kun välillä taulukkoa vilkaisen niin hetken kuluttua ei vaan enää pysty ulkoa muistaa sitä järjestystä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jos Tepsi jatkaa tätä tahtia maali-ilottelua ja hävimistä, niin kovin kaukana ei olla kauden lopussa siitä alkukauden tilastokummajaisesta, joka povaisi TPS:lle jäämistä runkosarjaan ja jopa täysin pohjalle tehtyjen maalien perusteella. Jumbosijan pelastaa toki tällä kaudella vielä heikommat jengit, kuten SaiPa ja Jyp.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kova poika on tökkimään Rafkin. Ekassa erässä poikkarilla Petmania melko ylös ja nyt niskalenkkiä vääntämässä maalilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös