Pe 31.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 136 773
  • 1 778

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama juttu, kun heitettäisiin "musta tuntuu" -periaatteella murhasta vankilaan.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
En mä ainakaan noista Ruudun kuvista olisi tota maalia hyväksynyt. Eihän tuosta millään voi todeta varmaksi, että kiekko oli sisässä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Illan parhaat naurut saa kyllä näistä muutamista Tapparan faneista jotka ovat totaalisen breakdownin partaalla. Varmaan viikon saikut tulossa, jos Ilves hoitaa tämän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jantta puhuu paskaa siitä etteikö Tappara olisi ikinä voittanut yli 100 minuutin peliä, eikös se 2003 mestaruus ratkennut vasta kolmannessa jatkoerässä Tapparalle?
 
Uskon että olet väärässä kun saadaan oikea kamerakuva.

Tottakai olen valmis vaihtamaan mielipidettäni jos saan toisen kuvakulman, josta voi aukottomasti nähdä kiekon ylittäneen kokonaan maaliviivan. Nyt näytetyn hidastuksen perusteella näin ei kuitenkaan voi väittää. Tai no tottakai voi, väitithän sinäkin. Itse olen kuitenkin toista mieltä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kyllä ottaa muutamilla nimimerkeillä koville kun ihan jokaista Tapparan maaliyritystä ei hyväksytäkään riippumatta siitä kävikö maalissa.

Mikäs espoon miestä hiertää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös