Pe 3.11.2017 Liigan otteluseurantaketju

  • 32 896
  • 479

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
pitäkää nyt v###u tämä
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lukko - HIFK. Jatkoaika ja Tyrväinen kampittaa Keräsen Jannen. Jäähyhän siitä tulee.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Mutta yläkameran kuvaa et ole edelleenkään nähnyt. Sanoin, että eiköhän yläkamera näyttänyt maalin ja itse vastasit että tuomarit tekee virheitä. Etkös juuri siinä perustellut tuomarivirheellä?

Lukemaan opettelu vois olla fiksua. Mullehan täällä väitettiin yläkameraa näkemättä että täytyi olla maalissa kun tuomittiin niin. Minä väitin ettei ollut maalissa koska kuvasta sen näki. Joku muu siinä perustelee asioita tuomarien tekemisillä kuin minä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Riska ratkoo, 4-2.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Engren pitää HIFK:ta vielä kiinni lisäpisteessä. Ansaitsisi jo yksin sen.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
"Vajakki" Riska iskee 4-2!!!!!!!!!
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
kova jätkä RISKA. Tekee maalin vaikka oli jään alla
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lukemaan opettelu vois olla fiksua. Mullehan täällä väitettiin yläkameraa näkemättä että täytyi olla maalissa kun tuomittiin niin. Minä väitin ettei ollut maalissa koska kuvasta sen näki. Joku muu siinä perustelee asioita tuomarien tekemisillä kuin minä.

No mulla on sen verran luottoa tuomareihin että osaavat videolta kattoa onko kiekko yli maaliviivan vai ei. Monesti on sellaisia tilanteita, missä tv-kuva ei anna oikeaa vastausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös