Pe 28.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 533
  • 890

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti Kärpät jatkaa aktiivista otettaan ja pysyy pelin päällä kolmannessakin erässä vaikka on "turvallinen" kahden maalin johto. Joskus Aravirran ja Marjamäen aikana näissä lähes poikkeuksetta pääsi vastustaja peliin mukaan kun passivoiduttiin liikaa.

Tapparan voittamisen kulttuuri on sen verran vahva joten eiköhän ne nouse ainakin jatkoille, luultavasti kolmeen pisteeseen.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voisi höpöttää jotain pompuista, mutta se olisi turhaa valitusta. Kärpillä on aina vähintään yksi ja useimmiten kaksi miestä maalilla. Tällöin muualla on enemmän tilaa ja sitä kautta kiekkoa on helpompi toimittaa maalille. Yksinkertaista ja toimivaa. Puolustussuuntaan Kärpät on oma rautainen itsensä. Träppi on jo kevätkunnossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä oon ymmärtänyt, ettei Rautakorpi omaa mitään voittamisen kulttuuria.
Yhtä monta mestaruutta silläkin on kuin esim. vastustajajoukkueen koutsilla Mannerilla, joten kyllä se jotain tietää.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Aluksi mietein että miten ei SaiPa-pelaaja saa maalia hyvästä paikasta kiekkoon, mutta sitten selostaja sanoi pelaajan olevan Kuronen enkä enää ihmetellyt.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika myöhässä on Tampereen peli kun Lappeenrannassa aloitetaan kohta kolmas erä.
Siellä syötellään niin paljon enemmän, niin pelikin kestää kauemmin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Kieltämättä mä rupesin ajattelemaan kaikkia niitä asioita mitkä mua ärsyttää. Niin löydän niitä oikeastaan 3 mutta eriasia uskallanko sanoo niitä ääneen :D
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mukavannäköistä peliä Tampereella. Peli aaltoilee ja ajoittain Tappara on pystynyt jopa viemään peliä. Isossa kuvassa Kärpät kuitenkin edellä ja ajoittain näyttää kuin Tappara ei uskoisi itseensä ja luovuttaa hallinnan Kärpille. Hyökkäyspäässä rohkeaa peliä, mutta omissa jotenkin varovaista ja Kärpät saa pitkiä pyörityksiä, mikä aloi näkyä pelin edetessä myös Tapparan hyökkäyspelin olemattomuutena.

Mukava kattoa tämmöstä peliä, Kärpät on kyllä tänään hakametsässä erittäin raikkaalla jalalla liikenteessä. Peli-ilmettä on mukava kattoa.
Toki Tapparakin pistää kampoihin mutta se jokin vie peliä just nyt Kärpille.
Oisko tää se uskomus omaan tekemiseen ihan sama mitä vastustaja tekee?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kinnunen boksiin ja SaiPa ylivoimalle. Lähden nyt käymään jääkaapilla jotta SaiPa saisi maalin.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät YV
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin. 41.43 pelattu, Lukolle toinen peräkkäinen jäähy. Justin Danforth 2 min. korkea maila. Lukko kaivaa verta nenästä.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä oon ymmärtänyt, ettei Rautakorpi omaa mitään voittamisen kulttuuria.
Niin no mestaruuksia on yksi, joten voitaneen toki puhua yksittäistapauksesta ennemmin kuin kulttuurista :)
Mutta onhan se kuitenkin kuusi kertaa joukkueensa finaaleihin vieny, että ei siihenkään nyt ihan kuka tahansa pysty
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös