Pe 28.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 656
  • 890

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Estolistan korkkaaminen melko lähellä. Tottakai jääkiekkoon saa ja pitää eläytyä ja sitä pitää elää tunteella mutta tuon erään kirjoittelijan kitinä ja narina alkaa ottaa kupoliin. Eikö oikeasti koskaan mitään hyvää missään? Jumalauta, aikuinen (?) mies.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Helppo erä HIFKlle... Jypillä kyllä aika heikko osumatarkkuus jos 24 vedosta 7 menee maalia kohti.

Lisää alivoimaa vaan!
 

Altec

Jäsen
No mä oon kyllä eri mieltä. Ei mun mielestä ole millään tavalla säväyttänyt minua, ja jos kaikki olisivat terveenä niin ei mahtuisi mun mielestä kokoonpanoon.
Näin ne näkemykset eroaa. Mun mielestä av:lla helvetin hyvä ja 5vs5 pelissäkin paljon hyvää, vaikka virheitä toki tulee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan hyvä että tuollaiset sitomiset otetaan pois, harmi vaan että se n. 1/1000 mitkä vihelletään.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanoo sarjakakkosen kannattaja?
Tämä on huvittavaa kun aina otetaan tämä esille. Kakkospaikka on ainoastaan erittäin kovan alkukauden ansiota. Ei tässä montaa kierrosta enää mene kun TPS alkaa menettämään sijoja. Huomenna illalla hyvin todennäköisesti esimerkiksi ainakin Lukko enää neljä pistettä takana. Tappara ja Pelsutkin suorittaa sen verran kovalla tasolla jotta eiköhän nämäkin sieltä tule ohi.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aikamoisen hypyn veti Tapparan kaveri :D mutta älä anna niitä mahdollisuuksia jne...
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olipa ilo katsella ensimmäinen erä. Todella kovaa prässiä Lukolta, mutta tuskin ihan 60 minuuttia tuota jaksavat. Jätkistä oikein huokuu itseluottamusta vrt. alkukausi, josta Reunanen lienee parhaimpana esimerkkinä.

Ei Lukko silti ihan huippupaikoille juuri päässyt, Ässien keskusta tiivis.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomasin ja olen samaa mieltä. Mutta mehän ei näille mitään voida, itsekin olisin viheltänyt.

Juu ei voida. Nyt vaan kun rosterissa ollaan pahasti perässä niin tuomarit sais viheltää hyvän pelin.

Ässiltä heikko eka erä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös