Pe 24.3.2023 Otteluseuranta (Liiga) – ilman keskustelua tuomaroinnista

  • 28 256
  • 778

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kello 18.30 pyörähtää neljän ottelun kierros käyntiin.

KooKoo - Tappara - ottelusarja tilanteessa 0-3
Ässät - Ilves - ottelusarja tilanteessa 1-2
HIFK - Lukko - ottelusarja tilanteessa 3-0
Pelicans - KalPa - ottelusarja tilanteessa 2-2

Edelliset otteluseurantaketjut ovat täyttyneet paljon myös "tuomarivalituksista". On totta, että tuomarit ovat osa peliä, mutta olisi virkistävää kokeilla niin, että kukaan ei kirjoittaisi tuomareista mitään negatiivista tähän ketjuun. Koitettaisiin keskittyä itse peleihin ja sitten tuomareiden positiivisiin onnistumisiin, voisi olla virkistävää vaihtelua siihen perinteiseen, joissa puolet viesteistä on valitusta tuomareista. Ja itse olen tähän syyllistynyt muiden ohella.

Eiköhän me Jatkoajan kiekkoseuraajat pystyttäisi tähän? Voihan toki perustaa oman ketjunsa myös kaikelle keskustelulle, mutta voisiko pelin antaa myös kerrankin olla keskiössä? Otteluiden jälkeen voisi sitten puida tuomaritoimintaa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Kello 18.30 pyörähtää neljän ottelun kierros käyntiin.

KooKoo - Tappara - ottelusarja tilanteessa 0-3
Ässät - Ilves - ottelusarja tilanteessa 1-2
HIFK - Lukko - ottelusarja tilanteessa 3-0
Pelicans - KalPa - ottelusarja tilanteessa 2-2

Edelliset otteluseurantaketjut ovat täyttyneet paljon myös "tuomarivalituksista". On totta, että tuomarit ovat osa peliä, mutta olisi virkistävää kokeilla niin, että kukaan ei kirjoittaisi tuomareista mitään negatiivista tähän ketjuun. Koitettaisiin keskittyä itse peleihin ja sitten tuomareiden positiivisiin onnistumisiin, voisi olla virkistävää vaihtelua siihen perinteiseen, joissa puolet viesteistä on valitusta tuomareista. Ja itse olen tähän syyllistynyt muiden ohella.

Eiköhän me Jatkoajan kiekkoseuraajat pystyttäisi tähän? Voihan toki perustaa oman ketjunsa myös kaikelle keskustelulle, mutta voisiko pelin antaa myös kerrankin olla keskiössä? Otteluiden jälkeen voisi sitten puida tuomaritoimintaa.
Loistava veto sieltä suunnalta! Eiköhän tuokin onnistu!
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kello 18.30 pyörähtää neljän ottelun kierros käyntiin.

KooKoo - Tappara - ottelusarja tilanteessa 0-3
Ässät - Ilves - ottelusarja tilanteessa 1-2
HIFK - Lukko - ottelusarja tilanteessa 3-0
Pelicans - KalPa - ottelusarja tilanteessa 2-2

Edelliset otteluseurantaketjut ovat täyttyneet paljon myös "tuomarivalituksista". On totta, että tuomarit ovat osa peliä, mutta olisi virkistävää kokeilla niin, että kukaan ei kirjoittaisi tuomareista mitään negatiivista tähän ketjuun. Koitettaisiin keskittyä itse peleihin ja sitten tuomareiden positiivisiin onnistumisiin, voisi olla virkistävää vaihtelua siihen perinteiseen, joissa puolet viesteistä on valitusta tuomareista. Ja itse olen tähän syyllistynyt muiden ohella.

Eiköhän me Jatkoajan kiekkoseuraajat pystyttäisi tähän? Voihan toki perustaa oman ketjunsa myös kaikelle keskustelulle, mutta voisiko pelin antaa myös kerrankin olla keskiössä? Otteluiden jälkeen voisi sitten puida tuomaritoimintaa.
Ei tule missään nimessä tapahtumaan, mutta optimisti on hyvä olla, joten peukut hyvälle yritykselle!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Saukkonen kuulosti siltä kuin olisi juuri tajunnut että tänään on täysi kierros.
 

Silppuri

Jäsen
Sitte kai sitä taas mennään, jännittäviä hetkiä kaikille!
 

Liitteet

  • koerr.jpg
    koerr.jpg
    48,8 KB · kertaa luettu: 42

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ommuute lämpöö Porissa. Toivottavasti matsi on yhtä lämmin.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Saukkosta ei kiinnosta peli yhtään tai sitten hälytetty paikalle vasta 5 min sitten.
 

eemuman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kouvolan areena on siitä kiva, että siellä voi juoda hattuhyllyllä biniä ja seurata peliä samaan aikaan ilman ylimääräistä maksua
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä Boman-Vikman kaksikko on kyllä ihan surkea alkuverryttelyissään. Täysin vihkoon vetävät.
Niin ketjussahan kai ei saisi puhua tuomaroinnista, mutta oletan, että tuomarien alkulämpö ei ole tuomaroitia: Miten alkulämössä voi olla surkea niinkuin tuomarina. Pelaajana tietysti voi jos kiekko ei pysy lavassa yms.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eikös sarjan ensimmäisten pelien joikaus riittänyt?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös