Pe 23.03.2012 Ilves - Sport, SM-liigakarsinta otteluseuranta

  • 134 554
  • 407
Tila
Viestiketju on suljettu.

Harley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks
Toi ois kyllä hyvä homma. Lisäisi skabaa SM-liigan peräpäässä ja useammalla joukkueella olisi Mestiksessä hinkua kärkisakkiin. Vaikka tuo tasoero näyttää taas olevan aika karmea niin mulle riiittää se että mahdollisuus on olemassa. Ja onhan nuo seurojen taloudelle aivan mahtava juttu nuo pelit.

Jep.Sama juttu joka sarjaan , sillä erotuksella et Mestis 4 huonointa ja 4 SS parasta..niin Mestis joukkueetkin joutuisivat hieman skarppaamaan.
Parasta se olisi koko kiekkokulttuurille.
Sport on kyl huippu kun Ilves menee Vaasaan.Ihan eri matsi.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toisaalta eikös se ole sama häviääkö 1-0 tai 10-0 ? näinhän sitä sanotaan. Tosin en tiedän pitääkö välttämättä paikkaansa tämän ottelusarjan kohdalla.
Valtava pettymyshän tämä ilta on red armyn porukoille ja vastaavasti pari Ipa-fania on tällä hetkellä varmaan jo kuti pöksissä ja odottelee että pääsee tänne palstalle kuittailemaan vaasalaisille :)
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Joo-o. Melkonen on tasoero tässä pelissä. Nyt jo 6-0 peli. Kiva kiitos ja moi. Tiistaina uudestaan.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Sanotaanko näin, että tasoero on juuri sekä mitä odotin ja LOL sinne kaikille uhoajille divarin suuntaan. Veikkaan 8-1 tänään.
 

Harley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks
Toisaalta eikös se ole sama häviääkö 1-0 tai 10-0 ? näinhän sitä sanotaan. Tosin en tiedän pitääkö välttämättä paikkaansa tämän ottelusarjan kohdalla.
Valtava pettymyshän tämä ilta on red armyn porukoille ja vastaavasti pari Ipa-fania on tällä hetkellä varmaan jo kuti pöksissä ja odottelee että pääsee tänne palstalle kuittailemaan vaasalaisille :)

Näinhän se on ..odotellen tiistaita.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikka Sportin nimilista ja se hehkutus mikä pohjanmaalaisilla oli päällä ennen tätä peliä ei kohdanneet ennen tätä peliä, olen yllättynyt että Ilves johtaa näinkin suurin numeroin tässä vaiheessa. Vaikka tasoero on silminnähtävä, olen ehdottomasti avoimen liigan kannalla. Todellakin olisi tervettä suomikiekon kannalta, jos liigassa olisi enemmän vaihtuvuutta. Olen aiempien ehdotusten kannalla, 12 joukkuetta liigaan ja 10 tai 12 joukkuetta mestikseen, siten ei tämän kaltaisia täysin turhia karsintoja pelattaisi kun väistämättä mestis-joukkueista tulisi laadukkaampia. Luonnollisesti olen silti mielissäni 6-0 pelitilanteesta, sillä liikaa hurraamisen aiheita ei meillä Ipa-faneilla ole ollut tällä kaudella.

Edit. Pahoittelut kehnosta artikuliaatiosta, pistetään useamman tunnin kalsarikännäilyn piikkiin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kannattasko Puurula laittaa kolmanteen hakemaan vähän tuntumaa tiistaita varten. Ei sillä, ettäkö nuo pakitkaan hirveästi jelppis.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ootte te Raumalaiset aika raakoja. Itse olen Ilveksen suorituksesta tältä kaudelta osittain ylpeä.
Hyvä juttu.

Joo joo, ja nyt sanot et kaikki pelas puolivaloilla ja siksi ilves voitti. Kuka pelaa puolivaloilla taistellessaan säälipaikoista? Ja eikös se ole hyvän joukkueen merkki, että osataan käyttää toisen heikkoudet hyödyksi?
On tämäkin, hyökkäät minua vastaan argumentilla, jonka olet itse keksinyt itseäsi vastaan. Ei, en usko että kukaan pelasi puolivaloilla. Itseasiassa ei käynyt edes mielessä.

Joten ota sinä Perttu, Noronen, Beech, Melin, Tukonen, Bomersback ja Lintner mukaan ja menkää vaikka rannalle palloilee. Teidän yli miljoonan kalliimpi joukkue oli aivan yhtä kova, ellei jopa kovempikin floppi, kuin me. Joten Raumalaisten on ainakin ihan turha huudella yhtään mitään.
Mä en nyt tiedä, että miten Lukko tähän asiaan liittyy? Olen kyllä ensimmäisenä tunnustamassa että Lukko on tämän kauden suurin floppi, mutta se nyt ei liity tähän asiaan millään lailla. Sitä paitsi Melinin, Pertun ja Tukosen voisinkin ottaa rannalle, hyvinhän ne pelasivat.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneksi sain streemin toiminn tänne lentokentällekkin. On ollut aika huvittavaa kuunnella noita Mestis-TV:n selostajia. On kavereilla kyllä niin Mestis lasit silmillä, toisaalta mitäpä muutakaan.

On tuo Sportin peli ollut aika hankalaa,pelaajat jäässä/hermona? En tiedä, mutta paras muistaa, että Ilves tarvitsee neljä voittoa. Voisi jo sanoa että kun tämä ottelu voitetaan, niin vielä on kolme voitettava. Mieluiten putkeen, joka tarkoittaa kahta vierasvoittoa.

Tsemppiä Ipalle jatkossa!!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Onko niin, että Blues eli K-Espoo on viimeisin karsintojen kautta noussut joukkue joskus 1993.

Eikös Kärpät voittanut Pelicansin vuosituhannen vaihtessa ja nousi viimeisimpänä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös