Pe 21.4.2023 Pelicans - Tappara

  • 46 249
  • 1 237

Kumpi voittaa?

  • Pelicans

    Ääniä: 30 35,3%
  • Tappara

    Ääniä: 55 64,7%

  • Äänestäjiä
    85

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Pelicanssillakin parit paikat, mutta sen verta pelottava Tappara on, että pitäisi näistä vähistä iskeä.

Ylivoima oli aivan hanurista, varmaan soi omissa jos seuraava vielä tulee
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Oleppa hyvä. Otatko opiksesi?

Katson yleensä pelejä puolueettomin lasein paitsi eilisessä. Joten siinä mielessä mun analyysi tässäkin pelissä on ollut sen mukainen. Hieno peli ollut ja toivottavasti jatkuu samanlaisena. Mietitkö sä myös edellistä kahta viestiäs olivatko ne asiallisia mua kohtaan?
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huomaa, et Matushkin ei ole ihan sitä kaikkein kovinta Tappara-ydintä, kun hän antaa tuon hyppimisen mennä tunteisiin. Muilla on siellä aika kivasti se Tappara-moodi päällä, että ei anneta minkään hetkauttaa millään tavoin.

Eiköhän tässä se yks yv saada jossain kohtaa meillekin.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kyllä, linja on silloin oikein kuin molemmille vihelletään täsmälleen sama jäähyjä. En ihmettele että demareiden kannatus on Tampereella niin merkittävää.

No näinhän se meni aiemmissakin sarjoissa, missä Tappara piti kiekkoa valtaosan peleistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Erotuksena se, että Tikkanen ei saanut selvää edes itse omasta sönkötyksestään kun agitoi.
Stig Wetzell sanoi kun Tiki tuli aikoinaan A-junnuista IFK:n edustukseen niin sen jutut oli sitä ihan käsittämätöntä selitystä mistä kukaan ei saanut mitään tolkkua, ja ilmeisesti sen takia pääsi niin hyvin "edarijengiin" mukaan kun ei paljon huimannut. Tuosta sitten 40v myöhemmin kun IFK:n sen kauden mestarijengi kohtasi niin Tiki meni Wetzellin luo "Hur mår du Stickan?" Ja jatkoi matkaansa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kohta jatketaan. Kyllahan tassa mielenkiintoa riittaa. Jotenkin halusin nahda tunteettoman Tapparan joka turhauttaa kotijoukkueen. Mutta toivohan on mita se on.

Kunhan ei saatana kilpikonnaa heti eran alusta
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Katson yleensä pelejä puolueettomin lasein paitsi eilisessä. Joten siinä mielessä mun analyysi tässäkin pelissä on ollut sen mukainen. Hieno peli ollut ja toivottavasti jatkuu samanlaisena. Mietitkö sä myös edellistä kahta viestiäs olivatko ne asiallisia mua kohtaan?

Oli todella puolueettomia viestejä tämän matsin viestisi. Pysy harhoissasi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Penaa on niin kovasti osunut kupoliin, niin miten lekuri antaa luvan pelata? Saa pelata jos pystyy ulosajon jälkeenkin. Hvksyn vitosen tosta kuitenkin. Ehkä eniten pyyhkeitä Pelicans lääkärille.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Topias Vilen kyllä pelimies. Bartosak antaa Pelsuille sauman taistella voitosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos Penaa on niin kovasti osunut kupoliin, niin miten lekuri antaa luvan pelata? Saa pelata jos pystyy ulosajon jälkeenkin. Hvksyn vitosen tosta kuitenkin. Ehkä eniten pyyhkeitä Pelicans lääkärille.
Kait liigassakin joku aivotärähdysprotokolla on. Jos on kunnossa, niin miksi ei saisi pelata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös