Pe 21.3.2014 Kärpät - HPK, 1. puolivälierä

  • 43 326
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Hupaisa mutta tosi. Humlia saa ottaa huomattavasti enemmän kuin keskiverto pelaajaa, syy on osin Humlissakin kun filmausta välillä tapahtuu.
Joo, ja tsekkivihaahan esiintyy ihan joka paikassa, kun ei niitä ole ikinä missään muualla kuin Oulussa pelannut. Ihan täyttä sitä itseään koko lässytys. Siinä kohtaa, kun Huml ei edes yhdessä kontaktitilanteessa esitä jotain, niin palataan asiaan. Siihen asti voit tietenkin elää siinä uskossa, että häntä saa ottaa muita kovempaa ja sääntöjen vastaisesti ja joskus se vaan filmaa.
 
Joo, ja tsekkivihaahan esiintyy ihan joka paikassa, kun ei niitä ole ikinä missään muualla kuin Oulussa pelannut. Ihan täyttä sitä itseään koko lässytys. Siinä kohtaa, kun Huml ei edes yhdessä kontaktitilanteessa esitä jotain, niin palataan asiaan. Siihen asti voit tietenkin elää siinä uskossa, että häntä saa ottaa muita kovempaa ja sääntöjen vastaisesti ja joskus se vaan filmaa.

Puhuinko tsekkivihasta? Puhuin yksittäisestä pelaajasta. No, minkäs teet kun lukutaito ja ymmärrys on mitä on.

Olkaa vain tyytyväisiä tappioihin ja nauttikaa niistä. Jännää se silti on että kaiken nauttimisen keskellä kaksi oman joukkueen selvääkin selvempää sääntörikkomusta ottaa noin paljon luonnon päälle, voihan niistäkin nauttia. Jatketaan sitten illalla aiheista kun uudet itkut on kehissä kun Kärpät näyttää tänään miten pelataan Marjamäen lanseeraamaa tylyä vieraspelaamista. Veikkaan että taas lasketaan maalipaikoiksi kaikki laukaukset punaviivaa lähempää ja ne me voitettiin, ja todistellaan 1-3 tappion jälkeen että parempia ollaan. Veikkaan että illan jälkeen tilanne sarjassa 2-0 ja sarja on taputeltu.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Puhuinko tsekkivihasta? Puhuin yksittäisestä pelaajasta. No, minkäs teet kun lukutaito ja ymmärrys on mitä on.
Jos sinä tolvanana tulet kommentoimaan jotain sellaista mitä minä edelliselle kirjoittajalle naureskelen, niin mitäköhän helvettiä oletat minun ymmärtävän sinun lässytyksestäsi? Kannattaisi keskittyä ihan vaan omaan ymmärtämisen tasoon, kun ei tunnu pyyhkivän sillä puolella ihan kiitettävällä tasolla.

Joo, ollaan tyytyväisiä tappioihin, kun ei muuta voida.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Jaa se on taas tämä immuniteettisuoja? Olen selkä kentälle päin, minua ei voi taklata, lällätis-lää. Enkä varsinkaan odota taklausta, kun olen jo kaksi kertaa vilkaissut taakseni, että Jeppe Saarinen on ihan varmasti iholla.

Tuo Pokan tilanne oli todella junnumainen virhe. Taklattavan vastuuta ei kai Oulussa tunneta, kun Pokka vetää itse liinat kiinni juuri ennen laitaa. Tiesi tosiaan, että kaveri on selässä. Ei tuossa Saarinen paljon ehdi reagoida, kun Pokka jarruttaa. Täytyy olla todella varma siitä, että se kaveri siihen selkään pysähtyy tai sitten ottaa vain se taklaus vastaan. Ainoan virheen ko. tilanteessa tekee Ville Pokka.

Tuossa Kukkosen tilanteessa kyllä Laaksolla menee yli, mutta tuomio on aika kova. Loukkasiko Kukkonen tuossa itseään? Sinänsä en ihmettele, jos joku livenä tilanteet nähnyt pitää tuomioita oikeina, mutta ei noissa hidastusten kanssa ole paljon epäselvyyksiä. Kärppälasien läpi varmasti mukavia tuomioita. Filmaukseen en jaksa uskoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös